frule

Cerere de exprimare a interesului - Servicii de dezvoltare a submodulului SIMU ”Mangementul Cercetării Studenților/profilul conducătorilor științifici”

CERERE DE EXPRIMARE A INTERESULUI

Republica Moldova

Denumirea subproiectului „Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med”

Nr Acord subfinanțare: MD-MOED-6542-ASF-U123 din 24.10.2022

Nr. Referinţă:  MD-USMF-452878-CS-CQS

 

Titlul sarcinii: Servicii de dezvoltare a submodulului SIMU ”Mangementul Cercetării Studenților/profilul conducătorilor științifici”

Instituția Publică Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” din Republica Moldova, în scopul implementării subproiectului „Fortificarea educației prin cercetare în medicină în cadrul USMF „Nicolae Testemițanu” – FORCE_med”, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării din Republica Moldova în cadrul realizării Proiectului învățământului superior din Moldova finanțat de către Banca Mondială și intenționează să aplice o parte din surse pentru servicii de consultanță.

Prin intermediul acestui subproiect IP USMF „Nicolae Testemițanu” își propune realizarea unui set de intervenții orientate spre modernizarea procesului educational prin fortificarea capacităților tehnico-materiale și prin crerșterea abilităților de cercetare a studenților, masteranzilor și doctoranzilor, precum și a tinerilor cercetători. În cadrul subproiectului va fi creată Platforma de educație prin cercetare, care va include sectorul de medicină Moleculară și cel de Medicină Personalizată. Utilizarea lor în instruire va spori nivelul de corespundere a competențelor achiziționate cerințelor pieții muncii în R. Moldova.

În cadrul subproiectului se va dezvolta și implementa submodulul complementar submodului Managementul cercetării studenților din Sistemul Informațional de Management Universitar, destinat managementului eficient al activității științifico-metodicele a personalului științifico-didactic al Universității în corespundere cu dezideratul Educație prin cercetare este parte componentă a Planului Strategic de Dezvoltare a Universității de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” din Republica Moldova (2021-2030).  Acesta va contribui la crearea mediul favorabil pentru sporirea eficienței, relevanței și competitivității naționale și internaționale a activității de cercetare și inovare din USMF „Nicolae Testemițanu” pe intervale de termen scurt, mediu şi de durată bazat pe următoarele principii:

  • accesul la informația privind activitatea perssonalului științifico-didactic prin intermediul SIMU;
  • reutilizarea datelor existente în SIMU;
  • oferirea de suport personalului științifico-didactic și administrative pentru gestionarea proceselor în cadrul activităţilor desfăşurate în Universitate.

Serviciile de consultanță includ: dezvoltarea submodulului SIMU ”Mangementul Cercetării Studenților”.

Timpul alocat pentru realizarea sarcinii este de 45 zile.

Data estimativă de începere a activităților: 01.11.2024.

Termenii de referință (TOR) sunt anexați la prezenta cerere de exprimare a interesului sau pot fi găsiți pe următorul site web: https://juridic.usmf.md/ro/anunturi-3/subproiectul-fortificarea-educatiei-prin-cercetare-medicina-cadrul-usmf-nicolae

    Caietul de sarcini cu specificațiile tehnice detaliate va fi pus la dispoziția companiilor ce corespund cerințelor solicitate.

Instituția Publică Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” invită companiile de consultanță eligibile ("Consultanți") să își exprime interesul pentru prestarea serviciilor de dezvoltare a submodulului SIMU ”Mangementul Cercetării Studenților/profilul conducătorilor științifici” .

Consultanții interesați vor expedia informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru prestarea Serviciilor.

Experiența generală a companiei

  1. Companie cu experiență de min 5 ani în dezvoltarea și furnizarea de software, inclusiv de sisteme informaționale de management, servicii de proiectare a aplicațiilor web și alte servicii similare

Experiența specifică a companiei în prestarea serviciilor similare

  1. Experiență demonstrată în prestarea serviciilor de dezvoltare a sistemelor informaționale de management universitar de cel puțin 3 ani.
  2. Experiență demonstrată de integrare a noilor module în cadrul sistemelor informaționale de management existente.
  3. Capacitatea de a asigura utilizare sistemelor de utilizatori în limbile română, engleză, franceză și rusă.

Experiența profesională a echipei de experți implicată în realizarea sarcinii

Project Team Leader / Business Analyst

  • Diplomă universitară în Informatică, Administrarea Afacerilor, Economie sau alt domeniu relevant.
  • Cel puțin 5 ani de experiență dovedită în managementul echipei/proiectului în implementarea SI, cu cel puțin 2 proiecte implementate în ultimii 3 ani.
  • Cel puțin 5 ani de experiență în analiza de afaceri în proiecte IT/dezvoltare software de complexitate similară.
  • Înțelegere aprofundată a managementului proceselor.
  • Capacitatea de a evalua nevoile clientului și de a le traduce în soluții software relevante.
  • Experiență în colectarea cerințelor, analiza datelor și documentație.
  • Înțelegere solidă și cunoștințe ale principiilor și practicilor asociate cu instalarea, configurarea, documentarea, testarea, instruirea și implementarea de noi aplicații și sisteme.

Software architect

  • Diplomă universitară în Informatică sau alt domeniu relevant.
  • Cel puțin 5 ani de experiență în dezvoltarea software.
  • Participare la cel puțin 2 proiecte de complexitate similară în ultimii 5 ani.
  • Înțelegere aprofundată a tehnologiilor moderne de dezvoltare, inclusiv tehnologiile web.
  • Experiență în dezvoltarea software-ului de înaltă disponibilitate și performanță, precum și utilizarea arhitecturii de aplicații de înaltă disponibilitate.
  • Înțelegere aprofundată a integrării sistemelor, interoperabilității și containerizării.
  • Capacitatea de a comunica în română, rusă și engleză.

Software developer

  • Diplomă universitară în Informatică sau alt domeniu relevant.
  • Cel puțin 5 ani de experiență în dezvoltarea software folosind tehnologia propusă.
  • Participare la cel puțin 2 proiecte de complexitate similară în ultimii 5 ani.
  • Înțelegere aprofundată a integrării sistemelor, interoperabilității și containerizării.
  • Participare la cel puțin un proiect implementat folosind abordarea agilă în ultimii 3 ani.
  • Certificările constituie un avantaj.
  • Capacitatea de a comunica în română, rusă și engleză.

Automation Software Tester / Software Tester

  • Diplomă universitară în Informatică sau alt domeniu relevant.
  • Cel puțin 5 ani de experiență în instalarea și configurarea mediilor de dezvoltare a sistemelor.
  • Experiența în dezvoltarea software în tehnologia propusă constituie un avantaj.
  • Participare la cel puțin 2 proiecte implementate în ultimii 3 ani.
  • Experiență dovedită cu testarea unitară, integrarea continuă.
  • Capacitatea de a comunica în română, rusă și engleză.

Experții-cheie nu vor fi evaluați la etapa de stabilire a Listei scurte.

Se atrage atenția consultanților interesați asupra secțiunii III, punctele 3.14, 3.16 și 3.17 din "Regulamentul privind achizițiile pentru debitorii IPF" iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 ("Regulamentul privind achizițiile publice"), care stabilește politica Băncii Mondiale privind conflictul de interese.

Consultanții se pot asocia cu alte companii pentru a-și îmbunătăți calificările, dar ar trebui să indice clar dacă asociația este sub forma unei asocieri mixte și/sau a unui contract de subconsultanță. În cazul unei asocieri, toți partenerii din asociere vor fi răspunzători solidar pentru întregul contract, dacă sunt selectați.

Compania de consultanță va fi selectată în conformitate cu metoda de selecție – “Selecția bazată pe calificarea consultanților”, prevăzută în Regulamentul de achiziții.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor de lucru între orele: 08.00-17.00.

Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau prin e-mail) până la  data de: 25.10.2024, ora 15:00 (ora locală a Moldovei), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.

Adresa: mun. Chișinău,

bd. Stefan cel Mare și Sfânt, 165, Birou 213

Tel: 022-205-240

E-mail: vadim.juc@usmf.md

Semnătura Managerului de proiect

 

Nume Prenume ___________________




Pro Bono Banner Placement

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola