- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de cotații –Servicii non-consultanță- Redactarea, Editarea și Publicarea Suporturilor de Curs
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații –Servicii non-consultanță
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP)
- Obiectul achiziției: Redactarea, Editarea și Publicarea Suporturilor de Curs
Ref. Nr.: MD-A. MATEEVICI-449262-NC-RFQ
- Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-01 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor de atribuire în cadrul achiziției de Redactare, Editarea și Publicarea Suporturilor de Curs.
- Instituția Publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
|
Lot |
Denumirea serviciilor |
|
1. |
Servicii de redactare, editare și publicare a suporturilor de curs |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție pe următorul site web: cpam.md sau pot fi obținuți la adresa:cpam.curosliudmila@gmail.com
- Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal, sau prin poștă, sau prin fax, sau prin e-mail) până la data de:15.10.2024, ora 16:00, (ora locală a Moldovei), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Adresa menționată mai sus, în punctul 6 este:
Adresa: IP Colegiul Alexei Mateevici, or. Chișinău, str. Pușkin 54.
Tel/fax: 022 220 241
E-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







