Cerere de Cotații de preț pentru achiziționarea de bunuri (mobilier, scaune, jaluzele, aparat de aer condiționat) destinate unității responsabilă de implementarea e-Admitere



Instituția: Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova

Titlul proiectului: Proiectul Învățământul Superior din Moldova                          

  • ID Proiect: P167790
  • Titlu: Achiziționarea de bunuri pentru Unitatea Responsabilă de Implementarea e-Admitere

Ref. Nr. (conform Planului de achiziții): MD-MOED-211430-GO-RFQ

Sursa de finanțare: IDA credit nr. 6542-MD

  • Către: Toate companiile interesate

Stimați Domni,

  1. Sunteţi invitaţi de a prezenta oferta de preţ pentru furnizarea de bunuri pentru Unitatea Responsabilă de Implementarea e-Admitere:
Nu. Denumirea bunurilor Cantitate
Lotul 1 - Mobilier Masă de birou directorială colț dreapta, cu 2 tumbe incorporate 1
Masă de birou directorială colț stânga, cu 2 tumbe incorporate 2
Tumbă de birou cu 3 sertare 4
Masă de consiliu rotundă 1
Dulap pentru haine 2
Dulap de birou cu uși 4
Dulap de birou 1
 
Lotul 2- Scaune Scaun moale de birou 8
Fotoliu de birou directorial reglabil din stofă 3
 
Lotul 3-  Jaluzele Jaluzele verticale 1
 
Lotul 4 -  Aparat de aer condiționat Aparat de aer condiționat 1

Informații despre specificațiile tehnice și cantitățile necesare pot fi accesate pe pagina Ministerului https://mec.gov.md/ro/content/achizitii-publice.

  1. Puteți oferta pentru unul sau mai multe Loturi în cadrul acestei Invitații. Ofertele de preț vor fi evaluate lot cu lot și contractul va fi atribuit firmei care va oferi cel mai mic cost total evaluat al fiecărui lot. Ofertanții sunt obligați să prezinte oferta pentru întreaga cantitate din fiecare lot (loturi) cu articolele incluse. Ofertele/loturile incomplete sau parțiale nu vor fi luate în considerare. Ofertele/opțiunile alternative nu sunt permise.
  1. Oferta Dumneavoastră conform formularului anexat, va fi prezentată electronic (poștă electronică), la următoarea adresă: mhep@mec.gov.md copie captaciuc@gmail.com
  2. Termenul limită de recepționare a ofertei Dumneavoastră de către Cumpărător la adresa indicată în punctul 3 este de: 16 octombrie 2024 ora 16: 00

Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

5.    Oferta Dumneavoastră în limba română, după caz, trebuie să fie însoțită de informații generale despre ofertant (o copie a Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali, o copie al Certificatului de atribuire a contului bancar), unde este aplicabil documentația tehnică adecvată, catalogul și alte materiale sau informaţii relevante pentru Bunurile oferite, inclusiv denumirile şi adresele companiilor care oferă servicii de deservire pe teritoriul Republicii Moldova.

  1. Ofertele Dumneavoastră vor fi prezentate conform instrucțiunilor de mai jos și în conformitate cu Termenii și Condițiile de livrare indicați în cererea de cotații, care fac parte integrantă din Contract.
  • PRETURI: Prețurile vor fi cotate pentru livrarea in condițiile DDP Chișinău (inclusiv costurile de instalare la locul de destinație specificat, conform Anexei 1), conform INCOTERMS 2020, scutite de TVA cu drept de deducere și taxele vamale conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 246 din 8 aprilie 2010 (https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=130442&lang=ro#). Prețurile pot fi exprimate în moneda oricărei țări membre a Băncii Mondiale, dar nu în mai mult de trei valute.

 

  • EVALUAREA OFERTELOR: Ofertele care vor corespunde în mod substanțial specificațiilor tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor acestora. Ofertele care vor fi prezentate într-o altă valută decît cea națională, pentru comparare vor fi convertite în lei moldovenești conform cursului de schimb valutar al Băncii Naționale a Moldovei (după cum este publicat de bancă pe http://www.bnm.md) la data specificată la paragraful 4 din prezenta invitație.

  În procesul de evaluare a ofertelor, Cumpărătorul va determina pentru toate ofertele, preţul de evaluare prin ajustarea preţului ofertei, după caz, prin efectuarea corectărilor în caz de erori aritmetice după cum urmează:

(a) în caz că există discrepanţă dintre sumele în cifre şi cele în cuvinte, sumele în cuvinte vor prevala;

(b) în caz că există discrepanţă dintre preţul unitar şi cel total per linie ca rezultat al înmulţirii preţul unitar cu cantitatea, preţul unitar propus va prevala;

  (c) în caz că Furnizorul refuză să accepte corectările, Oferta de Preţ va fi imediat respinsă.

  • ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Contractul va fi atribuit companiei care va oferi cel mai mic preţ evaluat per lot şi care este conform cu standardele, cerinţele tehnice şi financiare solicitate. Compania câştigătoare va semna un Contract conform modelului de contract atașat și termenilor, condiţiilor de livrare solicitate.
  • VALABILITATEA OFERTEI: Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 45 de zile de la data limită de primire a ofertelor indicată la punctul 4 al acestei Cereri de cotații.

Informații suplimentare pot fi obținute în timpul programului de lucru, între orele 9:00 și 18:00 (ora locală) de la: Captaciuc Cezar – Specialist achiziții Proiectul Băncii Mondiale „Învățământul Superior din Moldova”

Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova

Tel: +373 79968444

Mail: cezar.captaciuc@gmail.com

  1. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
  2. Ofertantul urmează să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de cotații. Neprezentarea tuturor informațiilor sau documentației cerute de Cererea de cotații poate duce la respingerea ofertei.
  3. Un potențial ofertant care solicită orice clarificare cu privire la Cererea de cotații va contacta Cumpărătorul în scris, la adresa specificată la punctul 6. Cumpărătorul va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția ca această solicitare să fie primită cel târziu la două (2) zile calendaristice anterioare termenului limită de primire a ofertelor.
  4. În orice moment înainte de termenul limită de primire a ofertelor, Cumpărătorul poate modifica Cererea de cotații prin emiterea unui act adițional. Orice act adițional emis va face parte din Cererea de cotații și va fi comunicat în scris tuturor celor care au primit invitația de a oferta direct de la Cumpărător.
  5. Ofertantul va suporta toate costurile asociate cu pregătirea și depunerea ofertei sale, iar Cumpărătorul nu va fi responsabil sau răspunzător pentru aceste costuri, indiferent de desfășurarea sau rezultatul procesului de achiziție.
  6. În momentul atribuirii Contractului, Cumpărătorul își rezervă dreptul de a crește sau reduce cantitatea de bunuri, cu condiția ca aceasta să nu depășească cincisprezece (15) procente pe articol și fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat și Cererea de cotații.
  7. Cumpărătorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără ca aceasta să-și asume nici o răspundere față de ofertanți.
  8. Achizițiile se vor efectua în conformitate cu:
    • Regulamentul de Achiziții al Băncii Mondiale pentru debitorii de finanțare a proiectelor de investiții – Achiziții în finanțarea proiectelor de investiții de bunuri, lucrări, servicii non-consulting și consultanță, emis la 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018; și
    • cele mai recente Ghiduri privind prevenirea și combaterea fraudei și corupției în proiectele finanțate prin împrumuturi BIRD și credite IDA.
  9. Inspecții și Audituri
    • Ofertantul va îndeplini toate instrucțiunile Cumpărătorului în corespundere cu legislaţia în vigoare.

 Ofertantul, precum și subcontractanțiii, prestatoriii de servicii, personalul agenților, va permite Băncii să inspecteze toate conturile, înregistrările și alte documente referitoare la procesul de achiziție, selecție și/sau executarea contractului, și să le auditeze de către auditorii numiți de bancă. În acest sens va fi semnată Anexa nr. 1 a prezentei documentații