A.O. Prietena Mea: Selectarea companiei ce va oferi servicii de cazare și acomodare



TERMENI DE REFERINȚĂ

privind selectarea companiei ce va oferi servicii de cazare și acomodare

Despre organizație

„Prietena Mea”, este asociația obștească ce are scopul să sporească gradul de conștientizare și acceptare a sindromului Down și a altor dizabilități prin informarea și sensibilizarea societății. 

Background:

Asociația „Prietena Mea” în colaborare cu UNICEF Moldova, va dezvolta prima platformă pentru părinții cu copii cu dizabilități din Republica Moldova, care va sprijini părinții  în diferite etape de acceptare a dizabilității. Platforma abilitare.md va oferi materiale de suport specializate și va constitui o sursă de informare credibilă atât a părinților și îngrijitorilor copiilor cu dizabilități, cât și a specialiștilor care lucrează cu această categorie de persoane. 

În contextul Republicii Moldova nu există o resursă holistică care acoperă gama de informație oferită de abilitare.md. Platforma va furniza informații, resurse educaționale, cu scopul de a asigura referințe pentru diverse tipuri de dizabilități, tratamente, terapii și opțiuni educaționale. Astfel, abilitare.md își propune să formeze grupuri de suport format din mame și tați din regiuni care vor desfășura activități de advocacy în mediul lor. Pentru a asigura sustenabilitatea, abilitare.md va asigura ghiduri și tutoriale pentru părinți despre cum să abordeze și gestioneze nevoile specifice ale copiilor lor, inclusiv cele legate de atitudini și comportamente, cum ar fi discriminarea și stigmatizarea. Platforma va facilita discuții prin intermediul unui forum în care părinții pot interacționa, împărtăși experiențe și sfaturi, astfel stabilind conexiuni cu alți părinți care au copii cu dizabilități similare.

abilitare.md este un proiect cu ambiția de a contribui la împuternicirea părinților, suportul și încurajarea lor.

În cadrul proiectului actual, "Prietena Mea" are nevoie de:

Data

Servicii / Detalii

09.11.24 – 10.11.24

Cazare: 60 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 09.11 și 1 coffee break pe 10.11
**Prânz: pe 09.11, 63 pers.
***Cină: pe 09.11, 63 pers.

Sală training: 60 persoane

16.11.24 – 17.11.24

Cazare: 30 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 16.11 și 1 coffee break pe 17.11
**Prânz: pe 16.11, 33 pers.
***Cină: pe 16.11, 33 pers.

Sală training: 30 persoane

07.12.24 – 08.12.24

Cazare: 30 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 07.12 și 1 coffee break pe 08.12
**Prânz: pe 07.12, 33 pers.
***Cină: pe 07.12, 33 pers.

Sală training: 30 persoane

11.01.25 – 12.01.25

Cazare: 30 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 11.01 și 1 coffee break pe 12.01
**Prânz: pe 11.01, 33 pers.
***Cină: pe 11.01, 33 pers.

Sală training: 30 persoane

18.01.25 – 19.01.25

Cazare: 60 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 18.01 și 1 coffee break pe 19.01
**Prânz: pe 18.01, 63 pers.
***Cină: pe 18.01, 63 pers.

Sală training: 60 persoane

01.02.25 – 02.02.25

Cazare: 30 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 01.02 și 1 coffee break pe 02.02
**Prânz: pe 01.02, 33 pers.
***Cină: pe 01.02, 33 pers.

Sală training: 30 persoane

22.02.25 – 23.02.25

Cazare: 30 de persoane, câte 2 pers./cameră, mic dejun inclus
*Coffee break: 3 total, 2 coffee break pe 22.02 și 1 coffee break pe 23.02
**Prânz: pe 01.02, 33 pers.
***Cină: pe 01.02, 33 pers.

Sală training: 30 persoane


*Coffee break: ceai, cafea, apă potabilă, plăcinte, biscuiți sau mini-croissants
**Prânz: felul 1 (supă), felul 2 (carne, salată, garnitură), pâine, compot
***Cină: felul 2 (carne, salată, garnitură), desert, pâine, compot

 

Dosarul va include:

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:

Modul de întocmire a ofertelor: Oferta financiară va conține data, semnătura, amprenta ştampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon mobil, e-mail).


Criterii de Evaluare

  1. Disponibilitatea locurilor conform perioadei solicitante.
  2. Prețul total per persoană – valoarea ofertei în raport cu serviciile oferite.
  3. Capacitatea de a personaliza oferta – flexibilitatea furnizorului de a ajusta serviciile conform cerințelor specifice ale beneficiarului.


Plata pentru serviciile prestate. Plăţile vor fi efectuate prin virament bancar, conform graficului agreat de comun-acord. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).

Ofertele pot fi trimise în versiune electronică la adresele:

info@prietenamea.md   sau

ofertele pot fi trimise în forma fizică la adresa:

Adresa poştală:  str. Bulgară, nr. 31A, et. 3, of. 4, MD-2001

Ofertele vor cuprinde:

De la: Numele ofertantului, data, semnătura directorului, amprenta ştampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail);

Denumirea proiectului: O lume incluzivă începe cu mine, cu tine, cu noi.

Termenul de valabilitate a ofertelor este 15 de zile.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 13 octombrie 2024.

Pentru informații suplimentare:

Ghenadie Borcan, info@prietenamea.md, 068 089 667.

Toleranță zero împotriva abuzurilor

Pornind de la principiile cu privire la respectul și demnitatea la locul de muncă ce stau la baza activității A.O. PRIETENA MEA, declarăm aplicarea Politicii de toleranță zero împotriva abuzurilor de orice natură (discriminare, hărțuirea și violența bazată pe gen manifestată în mediul online sau offline) aplicate personalului A.O. PRIETENA MEA și experților afiliați, voluntarilor dar și a beneficiarilor or partenerilor A.O. PRIETENA MEA. Astfel, cu vehemență condamnăm orice formă de violență, inclusiv violența sexuală, iar făptuitorii trebuie pedepsiți. Toți/oate subcontractanții/tele care lucrează la executarea prezentului contract trebuie să respecte prezenta obligație.