Licitație pentru contractarea serviciilor de locațiune spațiu cu destinație oficiu
Cerere de oferte: RFQN-INFLV-MD-011
Termenul limită de prezentare a dosarului: 10 octombrie 2024; 16:00
Procedura de achiziție: Licitație publică; Selecție în baza calității și costului
Tipul contractului: Contract de locațiune
Perioada estimată a contractului de locațiune: 15 octombrie 2024 – 15 septembrie 2025, cu posibilitatea de extindere a termenului
Fundația „INFO LIVE” solicită oferte pentru contractarea serviciilor de locațiune oficiu care să corespundă criteriilor minime înaintate mai jos:
CRITERII TEHNICE ȘI DESCRIERE
1. Suprafață
Spațiul oferit spre chirie trebuie să aibă o suprafață cuprinsă între 80 și 150 m², asigurând un spațiu de lucru adecvat pentru 6 persoane, cu cel puțin 3 birouri, precum și o sală de ședințe.
2. Localizarea
Mun. Chișinău, sectorul Centru, în perimetrul străzilor Alexei Mateevici - Albișoara și Ismail - Mihai Viteazul. O ușoară deviere de la această zonă nu va constitui motiv de descalificare.
3. Compartimentarea și amenajarea
Spațiul oferit pentru locațiune va avea max. 150 m². Acesta trebuie să dispună de compartimente pentru cel puțin 3 încăperi cu destinație de birouri (aproximativ 15-20m² fiecare) care să permită acomodarea a câte 2 mese de lucru fiecare, o sală de ședință( aproximativ 30-40m²), o bucătărie și o cameră de baie.
4. Starea tehnică și utilitățile disponibile
Spațiul oferit pentru locațiune nu trebuie să necesite reparație cosmetică sau capitală. Spațiul va avea instalat un sistem de încălzire propriu sau care va permite controlarea independentă a temperaturii, precum și sistem de aer condiționat și sistem de pază/securitate. Sistemul de aprovizionare cu apă și sanitație trebuie sa fie în stare funcțională. Rețelele electrice interioare trebuie să permită funcționarea fără întrerupere a echipamentelor electrice care vor fi instalate in oficii (tehnica de birou și imprimare, aparate de aer condiționat, fierbător de apă, cooler, cuptor cu microunde, etc.). Spațiul propus va avea rețeaua de conexiune internet pentru fiecare birou, inclusiv sala de ședințe.
CONDIȚII DE PARTICIPARE :
1. Ofertanți eligibili
Invitația de participare la licitație este deschisă către companii sau persoane fizice care activează pe teritoriul Republicii Moldova.
2. Oferta:
Oferta financiară va conține:
- Tabelul de prețuri și termene:
Nr. |
Denumirea serviciului |
Suprafață (m2) |
Preţ unitar per m2, MDL/lună |
Preţ total MDL/lună |
Servicii de locațiune a spațiului cu destinație oficiu |
||||
TOTAL contract (11 luni) |
Notă: Preţurile indicate vor fi ferme şi fixe şi nu vor putea fi modificate pe durata valabilităţii contractului. Toate prețurile vor include T.V.A. iar în cazul persoanelor fizice, prețul unitar va include impozitul pe venit sau orice altă taxă/impozit asociat acestui serviciu de locațiune.
- Tabelul de conformitate la cerințele tehnice solicitate:
Nr. |
Criterii tehnice |
Descriere |
Locația (adresă exactă) |
||
Suprafață și compartimentarea |
||
Starea tehnică și utilitățile disponibile |
||
Perioada contractului de locațiune |
||
Referințe foto și video pentru fiecare articol enumerat în acest tabel |
Formularul de ofertă poate fi descărcat aici (link)
3. Termeni de plată:
Termenul standard de plată al Fundației INFO LIVE este în decurs de 10 de zile de la ziua plății stabilite în contractul de locațiune.
4. Valabilitatea ofertei:
Oferta trebuie să rămână valabilă timp de cel puțin 30 de zile de la emitere.
5. Evaluarea ofertelor:
Evaluarea se va face pe baza ofertelor depuse și a documentelor justificative, toate semnate și ștampilate. Evaluarea va lua în considerare următorii factori dar fără a se limita la aceștia:
- Evaluarea administrativă:
- Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
- Extras din Registrul Bunurilor Imobile care atesta dreptul de proprietate asupra spațiului propus pentru locațiune.
- Dovada privind lipsa datoriilor la serviciile comunale
2. Evaluarea tehnică:
- Termeni şi Condiţii de Livrare completați, semnați și stampilați în mod corespunzător de persoana cu drept de semnătură sau împuternicite oficial în acest scop.
3. Evaluarea financiară
- Oferta semnată și stampilată în mod corespunzător de persoana cu drept de semnătură sau împuternicite oficial în acest scop.
- Termenii de plată
- Valabilitatea ofertei
INFORMAȚII IMPORTANTE:
- Fundația își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment anterior atribuirii contractului, fără a atrage astfel nicio răspundere față de ofertanți.
- Fundația își rezervă dreptul de a mări sau micșora cantitatea indicată în funcție de nevoile operaționale.
- Fundația își rezervă dreptul de a accepta opțiuni alternative numai în cazul în care acestea sunt în conformitate cu specificațiile tehnice din considerente operaționale.
CONDIȚII PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR:
- Oferta, este obligatoriu de a fi expediată doar la adresa de email: infolive@moldovain.eu
- Subiect email : RFQN-INFLV-MD-011 și numele ofertantului.
- Oferta este obligatoriu de a fi expediată pînă la data limită, care este 10 octombrie 2024, orele 16:00 – ora locală din Moldova.
- Oferta întârziată după termenul limită nu va fi luată în considerare (IMPORTANT)
Pentru întrebări și informații suplimentare privind această cerere de ofertă vă puteți adresa la următoarea adresă de e-mail : dorin.riscanu@moldovain.eu sau la telefon: +373 79791000