Cerere de oferte pentru produse/echipamente IT - Condiții actualizate și termen prelungit [9.10.2024]



Cerere de oferte: RFQN-INFLV-MD-009

https://sc.undp.md/media/tenders_images/clock.png Data publicării anunțului: 30 septembrie 2024; 

https://sc.undp.md/media/tenders_images/clock.png Termenul limită de prezentare a dosarului: 4 octombrie 2024; 12:00

Fundația „INFO LIVE” anunță concurs deschis pentru procurarea echipamentului tehnic de birou:

Nr.

Descriere produs

Cantitate

1. 

Laptop cu următorii parametri tehnici:

Ecran: min. 13.6”

Capacitate SSD: 256 GB

Memorie RAM: min. 8 GB

Termen de garanție: min. 12 luni

Sistemă de operare: macOS




6 bucăți

2.

Imprimantă multifuncțională cu următorii parametri tehnici:

Funcții: copiere, printare, scanare

Tip imprimare: laser 

Mod tipărire: color

Rezoluție: min. 1200 x 1200 dpi

Termen de garanție: min. 12 luni



1 bucată

 

CONDIȚII DE PARTICIPARE :

 1. Ofertanți eligibili

Invitația de participare la licitație este deschisă către toți furnizorii autorizați care activează pe teritoriul Republicii Moldova.

2. Oferta financiară:

Oferta financiară va conține

  • Prețul unitar al fiecărei poziții, inclusiv TVA în MDL conform specificațiilor tehnice
  • Costuri de livrare (dacă este cazul)
  • Valoarea totală a ofertei din care se scad eventuale reduceri, cu TVA în MDL.

3. Termeni de plată:

Termenul standard de plată al Fundației INFO LIVE este în decurs de 10 de zile de la data acceptării livrării.

  • Termenul de livrare: INFO LIVE dorește livrarea produselor/echipamentelor IT în maxim 10 zile de la semnarea contractului la următoarea adresă : Fundația INFO LIVE, stradela Teatrului 2/2, of. 4, mun. Chișinău, Republica Moldova. Oferta va indica termenul de livrare al produselor/echipamentelor din momentul semnării contractului.
  • Valabilitatea ofertei:

Oferta trebuie să rămână valabilă timp de cel puțin 30 de zile de la emitere.

  • Evaluarea ofertelor:

Evaluarea se va face pe baza ofertelor depuse și a documentelor justificative, toate semnate și ștampilate. Evaluarea va lua în considerare următorii factori dar fără a se limita la aceștia:

  1. Evaluarea administrativă:
  • Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
  • Certificat de atribuire a contului bancar emis de banca

2. Evaluarea tehnică:

  • Ofertă tehnică în conformitate cu specificațiile tehnice
  • Confirmare Service/centru autorizat pentru remedierea/înlocuirea defectelor echipamentelor
  • Certificat de origine de la producător
  • Declarația privind garanția bunurilor
  • Cartea tehnica a laptopului/imprimantei – instrucțiuni de utilizare

Numai ofertele acceptate din punct de vedere tehnic vor fi evaluate din punct de vedere financiar.

3. Evaluarea financiară

  • Oferta financiară.
  • Termenii de plată
  • Termenul de livrare
  • Valabilitatea ofertei

INFORMAȚII IMPORTANTE:

  1. Fundația își rezervă dreptul de a accepta sau respinge parțial sau întreaga ofertă.
  2. Fundația își rezervă dreptul de a mări sau micșora cantitatea indicată în funcție de nevoile operaționale.
  3. Fundația își rezervă dreptul de a accepta opțiuni alternative numai în cazul în care acestea sunt în conformitate cu specificațiile tehnice din considerente operaționale.
  4. Fundația își rezervă dreptul de a diviza comanda între furnizori.

CONDIȚII PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR:

  1. Oferta, este obligatoriu de a fi expediată doar la adresa de email: infolive@moldovain.eu 
  2. Subiect email : RFQN-INFLV-MD-009 și numele ofertantului.
  3. Oferta este obligatoriu de a fi expediată pînă la data limită, care este 9 octombrie 2024, orele 16:00 – ora locală din Moldova.
  4. Oferta întârziată după termenul limită nu va fi luată în considerare (IMPORTANT)

Pentru întrebări și informații suplimentare privind această cerere de ofertă vă puteți adresa la următoarea adresă de e-mail : dorin.riscanu@moldovain.eu sau la telefon: +373 79791000