Cerere de oferte pentru produse/echipamente IT - Condiții actualizate și termen prelungit [9.10.2024]
Cerere de oferte: RFQN-INFLV-MD-009
Data publicării anunțului: 30 septembrie 2024;
Termenul limită de prezentare a dosarului: 4 octombrie 2024; 12:00
Fundația „INFO LIVE” anunță concurs deschis pentru procurarea echipamentului tehnic de birou:
Nr. |
Descriere produs |
Cantitate |
1. |
Laptop cu următorii parametri tehnici: Ecran: min. 13.6” Capacitate SSD: 256 GB Memorie RAM: min. 8 GB Termen de garanție: min. 12 luni Sistemă de operare: macOS |
6 bucăți |
2. |
Imprimantă multifuncțională cu următorii parametri tehnici: Funcții: copiere, printare, scanare Tip imprimare: laser Mod tipărire: color Rezoluție: min. 1200 x 1200 dpi Termen de garanție: min. 12 luni |
1 bucată |
CONDIȚII DE PARTICIPARE :
1. Ofertanți eligibili
Invitația de participare la licitație este deschisă către toți furnizorii autorizați care activează pe teritoriul Republicii Moldova.
2. Oferta financiară:
Oferta financiară va conține
- Prețul unitar al fiecărei poziții, inclusiv TVA în MDL conform specificațiilor tehnice
- Costuri de livrare (dacă este cazul)
- Valoarea totală a ofertei din care se scad eventuale reduceri, cu TVA în MDL.
3. Termeni de plată:
Termenul standard de plată al Fundației INFO LIVE este în decurs de 10 de zile de la data acceptării livrării.
- Termenul de livrare: INFO LIVE dorește livrarea produselor/echipamentelor IT în maxim 10 zile de la semnarea contractului la următoarea adresă : Fundația INFO LIVE, stradela Teatrului 2/2, of. 4, mun. Chișinău, Republica Moldova. Oferta va indica termenul de livrare al produselor/echipamentelor din momentul semnării contractului.
- Valabilitatea ofertei:
Oferta trebuie să rămână valabilă timp de cel puțin 30 de zile de la emitere.
- Evaluarea ofertelor:
Evaluarea se va face pe baza ofertelor depuse și a documentelor justificative, toate semnate și ștampilate. Evaluarea va lua în considerare următorii factori dar fără a se limita la aceștia:
- Evaluarea administrativă:
- Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
- Certificat de atribuire a contului bancar emis de banca
2. Evaluarea tehnică:
- Ofertă tehnică în conformitate cu specificațiile tehnice
- Confirmare Service/centru autorizat pentru remedierea/înlocuirea defectelor echipamentelor
- Certificat de origine de la producător
- Declarația privind garanția bunurilor
- Cartea tehnica a laptopului/imprimantei – instrucțiuni de utilizare
Numai ofertele acceptate din punct de vedere tehnic vor fi evaluate din punct de vedere financiar.
3. Evaluarea financiară
- Oferta financiară.
- Termenii de plată
- Termenul de livrare
- Valabilitatea ofertei
INFORMAȚII IMPORTANTE:
- Fundația își rezervă dreptul de a accepta sau respinge parțial sau întreaga ofertă.
- Fundația își rezervă dreptul de a mări sau micșora cantitatea indicată în funcție de nevoile operaționale.
- Fundația își rezervă dreptul de a accepta opțiuni alternative numai în cazul în care acestea sunt în conformitate cu specificațiile tehnice din considerente operaționale.
- Fundația își rezervă dreptul de a diviza comanda între furnizori.
CONDIȚII PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR:
- Oferta, este obligatoriu de a fi expediată doar la adresa de email: infolive@moldovain.eu
- Subiect email : RFQN-INFLV-MD-009 și numele ofertantului.
- Oferta este obligatoriu de a fi expediată pînă la data limită, care este 9 octombrie 2024, orele 16:00 – ora locală din Moldova.
- Oferta întârziată după termenul limită nu va fi luată în considerare (IMPORTANT)
Pentru întrebări și informații suplimentare privind această cerere de ofertă vă puteți adresa la următoarea adresă de e-mail : dorin.riscanu@moldovain.eu sau la telefon: +373 79791000