Achiziție Privind Organizarea Și Desfășurarea Trainingurilor Și Vizitelor De Studiu Dedicate Dezvoltării Abilitaților Antreprenorilor Locali



Achiziție Privind Organizarea Și Desfășurarea Trainingurilor Și Vizitelor De Studiu Dedicate Dezvoltării Abilitaților Antreprenorilor Locali

Context: Solidarity Fund PL în Moldova este Sucursala din Chișinău a Fundacja Solidarności Międzynarodowej, Varșovia, fundație de stat, gestionată și co-finanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, creată pentru a contribui la dezvoltarea țărilor din vecinătate. 

În 2023, Solidarity Fund PL a finalizat cu succes procesul de obținere a certificării UE „Pillar Assessment”, alăturându-se grupului de entități cu capacități mai mari de accesare a fondurilor europene.  

Despre activitatea Solidarity Fund PL în Moldova puteți afla mai multe aici.  

Solidarity Fund PL în Moldova, Vă invită să faceți o ofertă pentru executarea comenzii. 

Descrierea achiziției:  

Termenul de referință vizează selectarea unei organizații calificate pentru a presta servicii de desfășurare a training-urilor și vizitelor de studiu destinate beneficiarilor Fondului de Dezvoltare Locală LEADER-UE 3.0,  parte a componentei 4 a Programului „EU4Moldova: Comunități Locale”, finanțat de Uniunea Europeană, Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ), Cooperarea Austriacă pentru Dezvoltare (ADC) și Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone – Asistența Poloniei, și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA) și Solidarity Fund PL (SFPL) în Moldova. 

Scopul principal  al acestei achiziții este de a îmbunătăți competențele și cunoștințele beneficiarilor fondului în domenii precum agricultura, apicultura, turism, eficiența energetică și al altor domenii relevante pentru dezvoltarea locală. 

Rezultate așteptate: 

  1. Rezultatele sondajului destinat beneficiarilor pentru a identifica tematicile a 4 training-uri; 
  1. Plan de desfășurarea a training-urilor și a vizitelor de studiu inclusiv cu identificarea a experților care vor fi implicate în livrarea informației; 
  1. Agende, listele participanților și materiale prezentate în cadrul celor 4 training-uri și a 2 vizitele de studiu; 
  1. Raport de îndeplinire a sarcinilor, inclusiv evaluarea satisfacției participanților față de evenimentele desfășurate și informațiile livrate.  

Toate detaliile privind cerințele tehnice le puteți găsi în Termenii de Referință ai achiziției.

Dosarul va conține următoarele documente: 

  1. Licență/ Autorizație de activitate (după caz); 
  1. Portofoliu cu descrierea detaliată a experienței persoanei juridice în care au fost implicați trainerul/ii propuși și competențele tehnice ale acestora; 
  1. CV-urile trainerului/rilor1 ce urmează a fi antrenați în activitatea vizată, unde va fi descrisă experiența acestuia/acestora; 
  1. Minim două scrisori de referință din ultimii 3 ani pe activități similare și alte anexe relevante; 
  1. Planul de efectuare a activităților, metodologia propusă și termenii estimativi de realizare; 
  1. Oferta de preț per serviciul prestat, în MDL, personalizată și care va include: 
  1. oferta de preț va fi elaborată în detaliu, incluzând obligatoriu toate costurile asociate desfășurării:  – – training-urilor tematice (arenda sală, transport, servicii de catering, consumabile, etc.); 
  • vizitelor de studiu (transport, servicii de catering, consumabile, etc.); 
  1. prețul fix, cu indicarea sumei fără TVA și mențiunea dacă este sau nu plătitor de TVA, 
  1. datele de contact (companie, adresa sediului oficial, adresa de corespondență, adresa de e-mail, datele persoanelor de contact, numărul de telefon), 
  1. declarația de conformitate2 cu următoarele anexe: 
  1. extras din registrul de stat cu termenul de cel mult 1 an de la data eliberării acestui; 
  1. certificat privind lipsa datoriilor față de bugetul național la data depunerii dosarului.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 august 2024

Dosarul trebuie trimis pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, cu titlul „Oferta Organizare și desfășurare training-uri și vizite de studiu”

NB! Întrebările referitoare la achiziție pot fi expediate pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, nu mai târziu decât cu 5 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.  

Răspunsurile vor fi publicate la categoria Q&A, cu 3 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.