Achiziție Privind Organizarea Și Desfășurarea Trainingurilor Și Vizitelor De Studiu Dedicate Dezvoltării Abilitaților Antreprenorilor Locali
Context: Solidarity Fund PL în Moldova este Sucursala din Chișinău a Fundacja Solidarności Międzynarodowej, Varșovia, fundație de stat, gestionată și co-finanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, creată pentru a contribui la dezvoltarea țărilor din vecinătate.
În 2023, Solidarity Fund PL a finalizat cu succes procesul de obținere a certificării UE „Pillar Assessment”, alăturându-se grupului de entități cu capacități mai mari de accesare a fondurilor europene.
Despre activitatea Solidarity Fund PL în Moldova puteți afla mai multe aici.
Solidarity Fund PL în Moldova, Vă invită să faceți o ofertă pentru executarea comenzii.
Descrierea achiziției:
Termenul de referință vizează selectarea unei organizații calificate pentru a presta servicii de desfășurare a training-urilor și vizitelor de studiu destinate beneficiarilor Fondului de Dezvoltare Locală LEADER-UE 3.0, parte a componentei 4 a Programului „EU4Moldova: Comunități Locale”, finanțat de Uniunea Europeană, Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ), Cooperarea Austriacă pentru Dezvoltare (ADC) și Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone – Asistența Poloniei, și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA) și Solidarity Fund PL (SFPL) în Moldova.
Scopul principal al acestei achiziții este de a îmbunătăți competențele și cunoștințele beneficiarilor fondului în domenii precum agricultura, apicultura, turism, eficiența energetică și al altor domenii relevante pentru dezvoltarea locală.
Rezultate așteptate:
- Rezultatele sondajului destinat beneficiarilor pentru a identifica tematicile a 4 training-uri;
- Plan de desfășurarea a training-urilor și a vizitelor de studiu inclusiv cu identificarea a experților care vor fi implicate în livrarea informației;
- Agende, listele participanților și materiale prezentate în cadrul celor 4 training-uri și a 2 vizitele de studiu;
- Raport de îndeplinire a sarcinilor, inclusiv evaluarea satisfacției participanților față de evenimentele desfășurate și informațiile livrate.
Toate detaliile privind cerințele tehnice le puteți găsi în Termenii de Referință ai achiziției.
Dosarul va conține următoarele documente:
- Licență/ Autorizație de activitate (după caz);
- Portofoliu cu descrierea detaliată a experienței persoanei juridice în care au fost implicați trainerul/ii propuși și competențele tehnice ale acestora;
- CV-urile trainerului/rilor1 ce urmează a fi antrenați în activitatea vizată, unde va fi descrisă experiența acestuia/acestora;
- Minim două scrisori de referință din ultimii 3 ani pe activități similare și alte anexe relevante;
- Planul de efectuare a activităților, metodologia propusă și termenii estimativi de realizare;
- Oferta de preț per serviciul prestat, în MDL, personalizată și care va include:
- oferta de preț va fi elaborată în detaliu, incluzând obligatoriu toate costurile asociate desfășurării: – – training-urilor tematice (arenda sală, transport, servicii de catering, consumabile, etc.);
- vizitelor de studiu (transport, servicii de catering, consumabile, etc.);
- prețul fix, cu indicarea sumei fără TVA și mențiunea dacă este sau nu plătitor de TVA,
- datele de contact (companie, adresa sediului oficial, adresa de corespondență, adresa de e-mail, datele persoanelor de contact, numărul de telefon),
- declarația de conformitate2 cu următoarele anexe:
- extras din registrul de stat cu termenul de cel mult 1 an de la data eliberării acestui;
- certificat privind lipsa datoriilor față de bugetul național la data depunerii dosarului.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 august 2024
Dosarul trebuie trimis pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, cu titlul „Oferta Organizare și desfășurare training-uri și vizite de studiu”.
NB! Întrebările referitoare la achiziție pot fi expediate pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, nu mai târziu decât cu 5 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.
Răspunsurile vor fi publicate la categoria Q&A, cu 3 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.