Achiziţionarea Echipamentelor pentru procesare, stocare şi transfer al datelor, subproiect UNDERSEA
Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Tehnică a Moldovei
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM)
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: Platformă unificată pentru cercetare ştiinţifică şi exploatare în date cu aplicaţii
- în educaţie - UNDERSEA
- Obiectul achiziției: Echipamente pentru procesare, stocare şi transfer al datelor
- Nr.: MD-TECHUNI- 403117-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea Tehnică a Moldovei a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-10 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Platformă unificată pentru cercetare ştiinţifică şi exploatare în date cu aplicaţii în educaţie - UNDERSEA.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuite în cadrul achiziției de echipamente pentru procesare, stocare şi transfer al datelor:
Lot nr. 1 – Soluție Ready-to-Use ”Infrastructură Virtualizare HPC (High-Performance Computing și VDI)”
- Instituția Publică Universitatea Tehnică a Moldovei invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Echipamentelor pentru procesare, stocare şi transfer al datelor (conform anexei).
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achiziţie în limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesaţi la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: esenia.turchin@adm.utm.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Tehnică a Moldovei, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 168. Bir. 108.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 168, bir. 108 până la data de 03.09.2024, ora 15:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – Chișinău., bd. Ștefan cel Mare 168, bir.108 data de 03.09.2024, ora 15:00.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o Declarație de garanție a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 168, MD 2004, of. 108, esenia.turchin@adm.utm.md, https://utm.md/subproiecte-banca-mondiala/ tel:022-235-159.