- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Compania AXA Management Consulting SRL, în contextul realizării proiectului ”Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului”, solicită ofertă de prețuri pentru: Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare, pentru un beneficiar al programului de granturi.
a. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
b. Obiectul achiziției: ”Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare”
c. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
d. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;
e. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
f. Criteriul de evaluare:
- Oferta financiară avantajoasă, raport preț-calitate;
- Corespundere cu cerințele înaintate;
- Experiența companiei
g. Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarul de participare care va conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor serviciilor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%)
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Descrierea ofertei tehnice inclusiv design;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 08 aprilie 2024, ora 17:00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
Pentru întrebări suplimentare sau clarificări: +373 69880366
Cerințele Tehnice pot fi descărcate AICI!
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









