Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare



Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare

Compania AXA Management Consulting SRL, în contextul realizării proiectului ”Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului”, solicită ofertă de prețuri pentru: Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare, pentru un beneficiar al programului de granturi.

a.    Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;

b.    Obiectul achiziției: ”Achiziționarea serviciilor de dezvoltare web, pentru construirea unui Sistem de Management al Relațiilor cu Clienții și Învățare”

c.     Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).

d.     Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;

e.     Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.

f.      Criteriul de evaluare:

  • Oferta financiară avantajoasă, raport preț-calitate;
  • Corespundere cu cerințele înaintate;
  •  Experiența companiei

  g.      Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarul de participare care va conține următoarele documente:

  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor serviciilor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere   (cota   TVA   0%)
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Descrierea ofertei tehnice inclusiv design;
  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact.

 Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 08 aprilie 2024, ora 17:00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.

Pentru întrebări suplimentare sau clarificări: +373 69880366

Cerințele Tehnice pot fi descărcate AICI!

 

Articol adaugat de: AXA Management Consulting
Alte articole de la acest autor: