- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. ADRA din Moldova solicită ofertă de preț pentru Aparate electronice medicale de uz personal
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
INTRODUCERE
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
ADRA Moldova în cadrul proiectului “Supporting local and refugee population in overcoming the consequences of war” donator ADRA Netherlands and EO Metterdaad solicită oferte de preț pentru Utilaje medicale de uz personal.
Condițiile și Termen limită de expediere a ofertelor:
Termenul limită de primire a ofertelor până în data de 28 martie 2024, ora 10:00. Ofertele recepționate după ora indicată vor fi respinse.
Alegera companiilor pentru achiziționarea aparatelor este planificată în data de20 martie 2024, după exprirare termenului de depunere a ofertelor.
1. Ofertele sunt primite pe posta electronică moldovaadra@gmail.com sau în plic sigilate în original cu ștampila umedă, la adresa mun. Chişinău, str. Tighina 49. Orele de lucru sunt: 9:30 - 16:30
2. Ofertele sunt solicitate cu condiția livrării și descărcării de către ofertant a bunurilor la adresa indicată de solicitant
3. Termenul livrării: cel mult 3 zile de la semnarea contractului.
4. Ofertele v-or fi analizate, din ofertele v-r fi alese produsele cu cel mai avantajos preț. Contractele v-or fi semnate cu companiile în care v-or fi produsle solicitate cu prețuri avantajoase, cu condiția livrării și descărcării la adresa indicată de solicitant.
5. Bunurile vor fi achitate timp de 3 de zile de la semnarea contractului, conform specificărilor din contract.
6. Includeți în ofertă prețurile produselor cu TVA, brandul, denumirea și descrierea produsului.
7. Pentru a fi considerată validă, oferta trebuie să conțină formularul de participare completat și semnat conform tabelului.
| Număr | Denumirea mărfii | Cant | Preț unitate fără TVA, MDL | Preț unitate cu TVA, MDL | Suma fără TVA, MDL | Suma cu TVA, MDL |
| 1 | Suport de deplasare | 5 | ||||
| 2 | Scaun cu rotile | 5 | ||||
| 3 | Baston | 2 | ||||
| Total | ||||||
Informații suplimentare pot fi obținute de la: Danilescu Ghenadie, +37379933566.
Filiala ADRA Moldova își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








