Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință pentru selectarea unui furnizor de rechizite școlare și de birou - Chișinău
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” solicită oferte de prețuri pentru selectarea unui furnizor de rechizite școlare și de birou în perioada 12.03.2024 - 31.12.2024.
Condiții generale:
- Diversitatea rechizitelor școlare și de birou comercializate;
- Disponibilitatea articolelor și stocurilor comercializate;
- Costurile de livrare incluse în preț;
- Livrare trimestrial și la necesitate la oficiu pe Constantin Stere 1, Chișinău;
- Disponibilitate de comercializare cu TVA la cota 0%.
Condiții speciale:
- Capacitatea de a împacheta rechizite școlare și de birou conform unei liste prestabilite, agreată în prealabil;
Prezentarea ofertei de preț:
Dosarul cu oferta de preț va include:
- Formularul “Oferta de preț” în lei moldovenești completat conform Anexei 1 (atenționăm ofertanții asupra necesității completării detaliate a Listei standard de rechizite școlare și de birou);
- Extras din Registru de Stat al persoanelor juridice;
- Informația despre experiența ofertantului (companiei) de minim 2 ani.
Dosarul cu oferta de preț va fi transmis până la 12.03.2024 pe adresa de e-mail office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului “Rechizite școlare și de birou”. Pentru detalii sau concretizări contactați: Liza Mogîldea +37369556150.
Criterii de eligibilitate:
- Dosarul complet;
- Experiență în comercializarea de rechizite școlare și de birou de cel puțin 2 ani.
Criterii de evaluare:
- Calitatea ofertei (60%), inclusiv:
- Experiență în comercializarea de rechizite școlare și de birou de cel puțin 2 ani;
- Posibilitatea de a presta serviciile în perioada martie – decembrie 2024 cu prețul indicat în oferta de preț (Anexa 1);
- Diversitatea de rechizite școlare și de birou comercializate;
- Disponibilitatea articolelor comercializate și stocurilor;
- Disponibilitate de comercializare a produselor cu TVA la cota 0%;
- Posibilitatea de a livra rechizite școlare și de birou la oficiu pe str. Constantin Stere 1, Chișinău
- Oferta financiară (40%).
Alte informații:
Achitările vor fi efectuate prin transfer, pe baza facturii fiscale și a actului de predare-primire.
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
- BNM angajează expert/ă principal/ă în metodologie de raportare
- Comunicator/Comunicatoare
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





