Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Licitație deschisă pentru achiziționarea a 3500 de kituri igienice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Prin prezentul Grupul Civic ”Ajutor Uminitar” anunță licitație deschisă pentru achiziția a 3500 de kit-uri igienice.
INVITATIE LA LICITAȚIE
Obiectul Procedurii este achiziționarea a 3.500 de kituri igienice cu următorul conținut pentru fiecare set:
- Pastă de dinți delicată, 100 ml
- Gel duș piele delicată, 500ml
- Aparat de ras, 2lame, 5buc
- Săpun lichid pentru mâini, 250-300ml
- Șervețele umede antibacteriene, 100-120buc
- Detergent lichid rufe, 1000 ml
- Gel intim cu proprietăți antibacteriene, 250-300ml, ph 4.5
- Șampon piele delicată, 500ml
- Hârtie igienică, 3 straturi, 8buc/set
- Soluție antibacteriană pentru mâini, 50ml
- Săpun solid de rufe, 150gr
- Emplastru, set 20buc
Toate produsele vor fi ambalate in cutie de carton / 3500buc Oferta va include ambalarea și livrarea.
Includeți în ofertă prețurile produselor cu TVA, brandul, denumirea și descrierea produsului, cu aplicarea ștampilei companiei și semnătura persoanei autorizate.
Termenul de livrare a produselor este de 14-20 zile calendaristice din momentul semnării contractului.
Bunurile vor fi achitate timp de 3 de zile din momntul livrării acestora, conform specificărilor din contract.
Adresa de livrare a produselor: or Edineț. Adresa exacta va fi indicată în cererea de livrare.
Ofertanții trebuie să depună oferta comercială la următoarea adresă de e-mail: ajutor.umanitarmd@gmail.com până la termenul limită impus.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 15.01.2024 ora 09:00
Ofertele trimise după termenul limită nu vor fi luate în considerare.
Ofertantul câștigator este obligat la semnarea contractului să includă în pachetul cu documente Certificatul de înregistrare a companiei, Certificatul de lipsa datoriilor fiscale, certificatele de calitate, conformitate și de siguranță a produselor oferite.
Organizatorul achiziției își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
- Public Institution National Environmental Projects Implementation Office (P.I.NEPIO) - announcement of selection of international consultant
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






