- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de lansare a licitației publice privind proiectarea, instalarea și conectarea la rețea a 7 sisteme fotovoltaice Hâncești
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Acordarea de sprijin femeilor producătoare agricole în implementarea energiei regenerabile și a tehnologiilor eficiente din punct de vedere energetic”, implementat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) și Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova. Proiectul este finanțat de Austria și Elveția prin intermediul Fondului ONU „Parteneriatul pentru Obiectivele de Dezvoltare Durabilă Moldova 2030”.
- Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției: ”Proiectarea, instalarea și conectarea la rețea a 7 (sapte) centrale Fotovoltaice (în continuare sistem fotovoltaic) pe acoperișul unor imobile existente”, după cum urmează:
- LOT 1 - puterea instalată de 11 kW (Hâncești s. Drăgușenii Noi),
- LOT 2 - puterea instalată de 56 kW (or. Hăncești),
- LOT 3 - puterea instalată de 12,5 kW (Hăncești, s. Bălceana),
- LOT 4 - puterea instalată de 42 kW (Hăncești, s. Ciuciuleni)
- LOT 5 - puterea instalată de 7,3 kW (Hâncești, com. Logănești)
- LOT 7 - puterea instalată de 8 kW (Hâncești, s. Negrea),
- LOT 8 - puterea instalată de 7,8 kW (or. Hăncești).
- Sursa finanțării: Programul de granturi al PNUD în cadrul Programului
”Acordarea de sprijin femeilor producătoare agricole în implementarea energiei regenerabile și a tehnologiilor eficiente din punct de vedere energetic”, finanțat de Austria și Elveția.
- Termenii și condițiile de livrare solicitați:
d1. Proiectarea și expertizarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile din momentul semnării contractului de prestări servicii;
d2. Livrarea și instalarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile din momentul expertizării proiectului;
d3. Darea în exploatare a sistemului fotovoltaic - max. 30 zile din data finisării lucrărilor.
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: LOT 01 - Hâncești s. Drăgușenii Noi; LOT 02 - Hăncești; LOT 03 - Hăncești, s. Bălceana; LOT 04 - Hăncești, s. Ciuciuleni; LOT 5 -Hâncești, com. Logănești; LOT 7 - Hâncești, s. Negrea; LOT 8 - or. Hăncești.
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii
- Termenul de garanție:
i1. Panouri fotovoltaice - minim 10 ani;
i2. Invertor - minim 10 ani;
i3. Contor - minim 5 ani;
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț specific per kW instalat (lei/kW), care va fi calculat prin împărțirea costului total al ofertei la puterea totală a sistemului fotovoltaic propusă în cadrul acesteia. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta doar sistemele fotovoltaice cu o deviere nu mai mare de + 5 kW de la puterea totală propusă în cadrul ofertelor.
- Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini.
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: Tabelului 1, 2, 3 și 4 din Caietul de sarcini;
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Planul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, contor;
- Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc.
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 23 ianuarie 2024, ora 00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru sistem fotovoltaic LOT [număr] Hâncești, Denumirea ofertantului”.
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
- Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.
Caietele de sarcini pentru fiecare din cele 8 LOTuri pot fi descărcate AICI!
- Фандрайзер в AO CPISJ "Inițiativele Femeilor"
- GIZ - Communication and PR Specialist
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- The Delegation of the European Union to the Republic of Moldova is looking for an Administrative Support Agent in the Administration section
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






