Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Call for Expressions of Interest: Sellection of vendors of children clothing shops for People in Need Winterization Project
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ENG/RO
SELLECTION OF VENDORS OF CHILDREN CLOTHING SHOPS FOR PEOPLE IN NEED WINTERIZATION PROJECT
People in Need started implementation of a new Winterization project financed by ECHO.
Winterization support will be provided to refugee and vulnerable host communities through the following activities:
Distribution of winter clothes to 500 vulnerable refugee and host community children (6-17 years old)
The total budget of the project is 100 000.00 EURO. All the shops which correspond to the requirements listed below can take part in this project by submitting filled RFQ and required documents. There are 500 beneficiaries who we’re going to support during December 2023 – January 2024, each beneficiary will have possibility to choose and receive children winter clothes in the amount of 200.00 EURO per one beneficiary, value covered by PIN.
Requirements:
- Location: Vendor shops should be located in at least three of the following towns - Balti, Causeni, Anenii Noi, Stefan Voda, Comrat, Ceadir Lunga, Ocnita
- Diversity of sold items: include children’s clothes (6-17 y.o.) and all items of the basket (see the RFQ for basket details)
- Price of items:
- must fall within the average in the area (Will be checked by PIN)
- the total amount of the whole basket, based on the price list, shall fit to our budget per beneficiary - 200 EUR (equivalent in MDL)
- Capacity: number of clients that the vendor is able serve, capacity to resupply, capacity to offer basket products immediately and in large quantities
- Condition of the store and warehouse: maintenance and hygiene, goods management system, etc. (Will be checked by PIN)
- Validity of required Business License
- Willingness (and ability) to cooperate:
- Agree with the presence of facilitators during beneficiaries’ distribution days
- Agree to provide balance return after the end of the acquisition process
- Have one (or multiple) dedicated on-site cashier on the distribution days
- The internal system of Supplier shall allow the cashier and PIN facilitators to check the total amount of transaction per each beneficiary, before properly registration of sale in the system
- Agree to provide partial invoicing, per each group of beneficiaries or per calendar day (all transactions included)
- Ability (and willingness) to work with limited to no advance payment
- Discount in % from retail prices
Vendors, which correspond to the requirements listed above will be required to enter into a contract with PIN.
To submit a valid offer, please send the following documents by e-mail to the following e-mail address tender.moldova@peopleinneed.net :
- Extras from the state registry or any other relevant certificates;
- Signed and stamped RFQ with filled in marked yellow fields;
- Eligibility Sworn Statement.
RFQ and Eligibility Sworn statement will be sent upon a request to the above-mentioned email.
If any of the bidders requires any clarification relating to the offeror, such question should be sent to PIN by e-mail to the following e-mail address tender.moldova@peopleinneed.net.
Communication will be held through e-mail and by phone 060393602.
Questions could be answered only until 18:00, 15 December 2023. PIN does not guarantee that all questions will be answered.
Offers have to be submitted by e-mail to PIN e-mail box tender.moldova@peopleineed.net before 15:00, 20 December, 2023. Offers received after the closing time and date will not be considered.
Best Regards,
PIN
SELECTIE VÂNZĂTORI DE ÎMBRĂCĂMINTE PENTRU PERSOANELE NEVOIAȘE, PROIECTUL WINTERIZATION
People in Need a început implementarea unui nou proiect Winterization finanțat de ECHO.
Sprijinul va fi oferit comunităților gazdă refugiate și vulnerabile prin următoarele activități:
Distribuție de haine de iarnă către 500 de copii vulnerabili și refugiați din comunitatea gazdă (6-17 ani)
Bugetul total al proiectului este de 100 000,00 EURO. Toate magazinele care corespund cerințelor enumerate mai jos pot participa la acest proiect prin depunerea cererii de cerere completate și a documentelor solicitate. Sunt 500 de beneficiari pe care îi vom susține în perioada decembrie 2023 – ianuarie 2024, fiecare beneficiar va avea posibilitatea să aleagă și să primească haine de iarnă pentru copii în sumă de 200,00 EURO pentru fiecare beneficiar, valoare acoperită de PIN.
Cerințe:
- Locație: Magazinele vânzătorilor trebuie să fie situate în cel puțin trei dintre următoarele orașe - Bălți, Căușeni, Anenii Noi, Stefan Voda, Comrat, Ceadir Lunga, Ocnita
- Diversitatea articolelor vândute: includ haine pentru copii (6-17 ani ) și toate articolele din coș (a se vedea in Cererea pentru Oferta detaliile despre coș)
- Pretul articolelor:
- Trebuie să se încadreze în pretul mediu al pietei (Se va verifica prin PIN)
- Suma totală a întregului coș, pe baza listei de prețuri, se va potrivi bugetului nostru per beneficiar - 200 EUR (echivalent în MDL)
- Capacitate: numărul de clienți pe care vânzătorul îi poate servi este de pana la 500 de persoane, capacitatea de reaprovizionare, capacitatea de a oferi produse în coș imediat și în cantități mari
- Starea magazinului și depozitului: întreținere și igienă, sistem de gestionare a mărfurilor etc. (Se va verifica prin PIN)
- Valabilitatea licenței de afaceri necesare
- Disponibilitatea (și capacitatea) de a coopera:
- De acord cu prezența facilitatorilor în zilele de distribuire a beneficiarilor
- Sunteți de acord să oferiți returnarea soldului ramas după încheierea procesului de achiziție
- Aveți una (sau mai multe) casierie dedicate la fața locului în zilele de distribuție
- Sistemul intern al Furnizorului va permite casierului și facilitatorilor PIN să verifice valoarea totală a tranzacției pentru fiecare beneficiar, înainte de înregistrarea corectă a vânzării în sistem.
- Sunteți de acord să furnizați facturare parțială, pentru fiecare grup de beneficiari sau pe zi calendaristică (toate tranzacțiile incluse)
- Capacitatea (și disponibilitatea) de a lucra cu plata în avans limitată sau inexistentă
- Reduceri în % din prețurile cu amănuntul
Vânzătorii care corespund cerințelor enumerate mai sus vor incheia un contract cu PIN.
Pentru a trimite o ofertă valabilă, vă rugăm să trimiteți următoarele documente prin e-mail la următoarea adresă de e-mail tender.moldova@peopleinneed.net :
- Suplimente de la registrul de stat sau orice alte certificate relevante;
- RFQ semnat și ștampilat cu câmpuri galbene marcate;
- Declarație de eligibilitate.
RFQ și declarația de eligibilitate vor fi trimise la cerere la e-mailul menționat mai sus.
Dacă vreunul dintre ofertanți solicită orice clarificări referitoare la ofertant, această întrebare trebuie trimisă către PIN prin e-mail la următoarea adresă de e-mail tender.moldova@peopleinneed.net.
Comunicarea se va face prin e-mail și la telefon 060393602.
Întrebările vor fi raspunse numai până la ora 18:00, 15 decembrie 2023. PIN-ul nu garantează răspunsuri la toate întrebările.
Ofertele trebuie trimise prin e-mail la tender.moldova@peopleineed.net înainte de ora 15:00, 20 decembrie 2023. Ofertele primite după ora și data închiderii nu vor fi luate în considerare.
Cu respect,
PIN
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- Consultanți care să ofere instruire continuă pentru EMD privind protecția copiilor aflați în risc de a comite infracțiuni și/sau în conflict cu legea
- Request for Expressions of Interest - Civil Works Engineer within PIU EQIP NORLD
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Direcția juridică și achiziții
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





