Solicitare oferta de pret servicii de logistica si organizare evenimente



Solicitare oferta de pret  servicii de logistica si organizare evenimente

  • Context

AO Asociatia Femeilor din Agricultura și Turismul Republicii Moldova ”Eurocivis” solicită oferta de preț pentru organizarea unui eveniment in stil TEDex: From Zero to SHEro, planificat pentru data de 07 Noiembrie.

Evenimentul are scopul să inspire femeile în căutarea lor pentru a deveni adevărați eroi ai vieții lor, cu un accent deosebit pe promovarea și celebrarea puterii femeilor, a curajului și ambiției. 

Tema centrală a evenimentului va fi transformarea personală și evoluția de la punctul zero la a deveni eroina propriei vieți. Stilul va fi plin de energie pozitivă și inspirație.

Conferința va reuni circa 50 de femei antreprenoare care vor comunica și interacționa pentru a se cunoaște mai bine și a stabili partnereiate pentru viitor.

Evenimentul este organizat în cadrul proiectului ”Increasing women's and youth social economic resilience and meaningful participation in social and community life, elevating their voices as agency in the crisis and peacebuilding context”, implementat de AO Eurocivis în colaborare cu Nika Generation, realizat cu susținerea „UN Women Moldova” și finanțat cu sprijinul Fondului Femeilor pentru Pace și Asistență Umanitară (WPHFund).

  • Scopul achiziției

Pentru organizarea evenimentului, AO Eurocivis lansează invitația de participare la tenderul de achiziție servicii logistică și organizare, conform caietului de sarcini anexat.

Evenimentul este planificat pentru data de 07 Decembrie incepand cu ora 15.00, si va avea loc la Stage Door, cu adresa Bd. Stefan cel Mare 202.

Publicul țintă: circa 50  femei-antreprenoare, 

Conceptul evenimentului și agenda va fi împartășită cu compania câștigătoare. Design-ul și elementele grafice de branding vor fi furnizate de solicitant.

3. CERINȚE PENTRU COMPANII:

- Persoană juridică înregistrată oficial, cu capacitate deplină de acțiune;

- Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul managementului de evenimente și al comunicării;

- Experiență demonstrată în desfășurarea de conferințe similare/evenimente de amploare; 

- Capacitatea tehnică și umană pentru implementarea cu succes a sarcinilor;

- Experiența anterioară în cadrul UN Women sau al altor organizații/instituții internaționale majore constituie un avantaj; 

4. Companiile interesate sunt invitate să depună dosarul complet care să conțină:

5. CRITERIUL DE SELECȚIE OFERTE

Achiziția se va face aplicând criteriul de selecție „cel mai bun raport preț-calitate.”

6. INSTRUCȚIUNI DEPUNERE OFERTĂ

Oferta financiară, însoțită de documentele de suport de mai sus, trebuie semnate și transmise pe adresa de e-mail dianacrudu@yahoo.com până la data de 27.11.2023.

Pentru informații sau clarificări vă puteți adresa prin email sau telefon, la următoarele date de contact: tel. 373 795 33 153, e-mail: dianacrudu@yahoo.com. Persoană de contact – Diana Crudu.

Documente:

Task Order

Agenda

 

Articol adaugat de: Ileana Crudu