Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea a unei Companii/Expert în vederea adaptării sistemului informațional de management a datelor în domeniul educației incluzive pentru copii cu autism
Selectarea a unei Companii/Expert în vederea adaptării sistemului informațional de management a datelor în domeniul educației incluzive pentru copii cu autism
Context general
Asociația Obștească „SOS Autism” (în continuare – A.O. „SOS Autism”) este o organizație apolitică, necomercială și de utilitate publică, care promovează protecția copiilor și tinerilor cu tulburări de spectru autist (în continuare – TSA) și a familiilor acestora.
A.O. „SOS Autism” activează din 2008 și are ca misiune îmbunătățirea calității vieții copiilor, tinerilor și adulților cu TSA prin promovarea drepturilor acestora, crearea și dezvoltarea serviciilor sociale, promovarea activităților de sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.
În perioada februarie 2023 – decembrie 2023, Asociația Obștească „SOS Autism” implementează proiectul „TSA – Epidemia secolului XXI”, finanțat de Agenția Cehă de Dezvoltare și Cooperare prin intermediul ADRA Cehă.
Scopul proiectului este „Creșterea disponibilității serviciilor pentru persoanele cu spectru autist și tulburări genetice în Moldova prin îmbunătățirea cadrului legislativ”.
Aceste obiective vor fi atinse prin cercetări/studii efectuate pentru obținerea informațiilor statistice și colectarea numărul copiilor cu TSA din instituțiile preșcolare și școlare incluzive. Cercetarea și numărul real al copiilor cu TSA din Moldova, va servi apoi la crearea unui cadru legislativ mai bun și va ajuta la crearea de fonduri și disponibilitatea serviciilor pentru persoanele cu TSA.
La sfârșitul lunii martie 2023, pe lângă Ministerul Educației din Moldova a fost creat un registru care colectează informații despre elevii și copiii care frecventează instituțiile preșcolare și școlare. Registrul colectează și informații despre starea lor de sănătate. Ulterior registrul va fi testat în toate instituțiile școlare din Moldova.
În cadrul proiectului este planificată activitatea privind întroducerea de noi funcții în registrul electronic privind colectarea informațiilor despre copiii cu TSA care frecventează instituțiile preșcolare și școlare.
Context de prestare a serviciilor
Serviciile se vor fi prestate în cadrul Proiectului TSA-Epidemia secolului XXI, finanțat de Agenția Cehă de Dezvoltare și Cooperare prin intermediul ADRA Cehă și implementat de A.O. „SOS Autism”.
Descrierea domeniul de serviciu prestat
Sarcina propusă este adaptarea sistemului informațional de management a datelor în domeniul educației incluzive petru copii cu autism privind întroducerea de noi funcții în registrul electronic privind colectarea informațiilor despre copiii cu TSA din instituțiile preșcolare și școlare inclusive.
Expertul va trebui: Să întroducă noi funcții în registrul electronic privind colectarea informațiilor despre copiii cu TSA din instituțiile preșcolare și școlare inclusive în baza Caietului de sarcini.
Caietul de sarcini îl puteți găsi accesând linkul: https://docs.google.com/document/d/1194GZq3f9FuLgbFFXtrKnwJJUKgMJxvdY4kHYsRd2FA/edit
Cerințe pentru întocmirea propunerii tehnice
- Ofertantul va prezenta descrierea tehnologiilor utilizate pentru executarea sarcinii.
- Ofertantul va furniza descrieri detaliate ale caracteristicilor tehnice, de performanță sau ale altor caracteristici relevante pentru toate tehnologiile cheie, materialele, alte bunuri și servicii prezentate în oferta tehnică (de exemplu, versiunea sau nr. de release și/sau model). Fără a furniza suficiente detalii clare, ofertanții riscă ca oferta lor să fie declarată incompletă.
- Ofertantul va furniza orice altă informație tehnică referitoare la tehnologii, materialele, alte bunuri și servicii necesare pentru a evalua oferta tehnică depusă (ex. istoricul serviciilor IT, capacitatea de a elabora, implementa și efectua mentenanța proiectelor naționale din domeniul educației, de complexitate similară, etc.). Toate acestea prezintă un criteriu obligatoriu pentru a evalua capacitatea tehnică a ofertantului.
- Ofertantul va furniza detalii privind rezolvarea cerințelor tehnice înaintate de către Solicitant, demonstrând capacitatea de analiză substanțială a cerințelor față de sistem precum și particularităților individuale ale unor componente incluse în TR.
- Ofertantul va prezenta un Plan de lucru preliminar care să descrie, printre altele, metodele și resursele umane și materiale pe care Ofertantul propune să le utilizeze în proiectarea, gestionarea, coordonarea și executarea tuturor sarcinilor propuse, precum și durata executării.
- Ofertantul va prezenta descrierile detaliate privind implementare cerințelor funcționale.
Livrabile și activități
Nr. |
Livrabil |
Termen limită (până la) |
1. |
Specificația tehnică în detalii |
26 noiembrie 2023 |
2. |
SIMDDEI funcțional |
15 decembrie 2023 |
3. |
Codul sursă care va fi transmis de la dezvoltator către beneficiarul CRAP cu dreptul și posibilitatea de interveni/modifica a acestuia |
15 decembrie 2023 |
5. |
Ghidul utilizatorului, Ghid de instalare pe mediul de producție, Ghid de administrare |
15 decembrie 2023 |
6. |
Instruirea persoanelor din partea beneficiarului |
22 decembrie 2023 |
7. |
Mentenanța SIMDDEI |
12 luni de la data acceptării sistemului de către beneficiar |
Cerinţe faţă de Companie/experti:
- Oferta tehnica (Specificația tehnică în detalii conform caietului de sarcini)-(maxim 30 de puncte).
- Oferta finaciară, inclusiv impozitele (maxim 30 de puncte).
- Experiență generală, inclusivistoricul serviciilor IT:cunoștințe aprofundate despre dezvoltarea bazelor de date; experiență în integrarea bazelor de date în/cu platforme web,experiența anterioară în proiecte similare ar constitui un avantaj (maxim 30 de puncte).
- Scrisoare de recomandare privind capacitatea de elaborare, implementarea și efectuarea mentenanței proiectelor naționale din domeniul educației, de complexitate similară, etc: (maxim 10 puncte):
Condiții de depunere a dosarului
- Scrisoarea de intenţie cu indicarea în titlu a numelui, prenumelui candidatului/companiei și denumirea domeniului de activitate pentru care aplică –fişier PDF.
- CV-ul –fişier PDF.
- Portofoliul elaborărilor relevante realizate pentru realizarea consultanței preconizate –fişier PDF.
- Oferta tehnica (Specificația tehnică în detalii).
- Oferta finaciară, inclusiv impozitele.
- Scrisori de recomandare.
Termen limita se prezentare a dosarelor: 26 noiembrie 2023.
Termen limită de prestarea serviciilor: 15 decembrie 2023.
Dosarul va fi expediat pe adresa de e-mail sosautism.rm@gmail.com La rubrica Subiect a scrisorii electronice se va indica „Concurs – Expert în adaptărea sistemului informațional”.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu. Dosarele incomplete sau cele depuse după expirarea termenului limită indicat nu vor fi examinate.
Persoană de referință: Irina Stoian, Asistent de proiect
tel. 79970202
e-mail: irinastoian@sosautism.md
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md