Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen Extins: Procurare de încălțăminte și îmbrăcăminte pentru sezonul vară/iarnă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și a Familiei "AVE Copiii" este în căutarea de companii/societăți cu unități comerciale în toată țara, gata să comercializeze îmbrăcăminte și încălțăminte sezon vară/ iarnă, atât pe bază de certificate valorice cât și pe bază de liste prestabilite de beneficiari (Termeni de referință).
A. Cerințe minime de bază
- Rețea de unități comerciale în majoritatea raioanelor, municipiile Chișinău și Bălți, precum și în UTA Găgăuzia;
- Sortiment larg de mărfuri (Anexa 1 – Lista universală de piese de vestimentație și încălțăminte (sezon vară/iarnă) pentru fete și băieți de vârste diferite) la prețuri rezonabile;
- Disponibilitate de a asigura stocul agreat în unitățile comerciale, prestabilite pentru procurări din rețea;
- Disponibilitate de comercializare pe bază de vouchere/ pe bază de liste prestabilite de beneficiari, inclusiv de aplicare de reguli stricte pentru prevenirea fraudelor (de exemplu procurarea de alte articole/ produse decât cele prestabilite; schimbarea voucherelor pe bani; comercializarea către persoane din afara listelor prestabilite etc.);
- Disponibilitate de suplinire cu personal a unităților comerciale agreate în zilele de procurări masive (minim 50 de persoane);
- Disponibilitate de comercializare a mărfii, inclusiv cu TVA la cota 0.
- Disponibilitate pentru încheierea unui contract generic pentru 2 ani (fiecare procurare va fi agreată în prealabil);
B. Cerințe specifice
B1: pentru comercializarea pe bază de vouchere
- Corespunderea prețului voucherului cu valoarea nominală a acestuia;
- Posibilitatea de restituire a voucherului nevalorificat;
- Disponibilitatea emiterii voucherelor în 5 zile de la data transferului;
- Asigurarea posibilității folosirii voucherelor în orice unitate comercială din rețea;
B2: pentru comercializarea pe bază de liste prestabilite
- Eliberarea facturii fiscale cu detalii despre toate procurările efectuate de către beneficiarii din liste prestabilite;
C. Modalități de achitare
- Plata în avans (înainte de utilizarea voucherilor/ înainte de comercializarea pe bază de liste prestabilite de beneficiari) a 80% din valoarea totală a contractului;
- Achitarea diferenței de plată doar după primirea Raportului privind utilizarea voucherelor/ Facturii (în cazul comercializării pe bază de liste prestabilite de beneficiari);
- Voucherele nerevendicate/ neutilizate pîna la termenul limită nu vor fi achitate.
D. Dosarul solicitantului
Dosarul pentru participare la concurs trebuie să conțină următoarele:
Oferta tehnică: Formularul completat din Anexa 2
Oferta financiară: Lista completată din Anexa 1
E. Criterii de evaluare
Oferta câștigătoare este determinată în baza următoarelor criterii:
|
Criterii |
Punctaj de evaluare |
|
Experiență: Furnizori cu istorie demonstrată în comercializarea hainelor și încălțămintei pe bază de vouchere și/ sau pe bază de liste prestabilite de beneficiari |
10 puncte |
|
Acoperire geografică: rețea de unități comerciale în majoritatea raioanelor, municipiile Chișinău și Bălți, precum și în UTA Găgăuzia |
15 puncte |
|
Sortiment larg de mărfuri: Ofertă de produse per categorii conform Anexei 1 |
25 puncte |
|
Preț rezonabil: Cel mai mic preț pentru produse similare conform Anexei 1 |
50 puncte |
|
TOTAL |
100 puncte |
F. Altele
Dosarele vor fi trimise prin e-mail la adresa office@avecopiii.md cu titlul "Oferta haine și încălțăminte de vară/iarnă". Ofertele vor fi anexate la e-mail.
ATENȚIE! Oferta financiară trebuie să fi trimisă cu parolă. Doar furnizorii preselectați vor fi invitați să transmită parola la o etapă ulterioară.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor extins: 22 noiembrie 2023, ora 24:00 (Ora locală).
Dosarele care nu îndeplinesc cerințele propuse vor fi respinse.
Rezultatele evaluării ofertelor vor fi anunțate individual, în scris. Pentru detalii, contactați: Cristina ONEI 060228643 sau c.onei@avecopiii.md .
- Specialist/ă Audit Intern
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Direcția juridică și achiziții
- OEAPM-REOI-National Consultant for consultancy services to improve the communication skills and media relations of the State Hydrometeorological Service
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- UCIPE (Proiectul PEEM) Inginer/ingineră mecanic, instalații HVAC
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






