Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de participare la concurs pentru elaborarea Manualului de Identitate Vizuală (Brand-book) a Societății de Cruce Roșie din Republica Moldova
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Obiectivul principal: sporirea vizibilității organizației în rândul populației și adoptarea politcii de brand a Crucii Roșii din Moldova
Obiective specifice:
- Creșterea nivelului de informarea și conștientizare a populației cu privire la activitatea Societății de Cruce Roșie;
Manualul de identitate vizuală va corespunde cerințelor Regulamentului emblemei al Mișcării de Cruce Roșie și Semilună Roșie.
I. Obiectivul de bază a activităților care urmează a fi prestate de către expert/experti:
Elaborarea designului elementelor de vizibilitate ale organizației:
- Logo - trebuie să detalieze toate variațiile și versiunile logo-ului, cum va arăta pe diverse platforme, poziționare, dimensiuni și ce proporții va avea.
- Tipografie:
- Culorile primare și secundare, precum și versiunea monocromă. Distribuția culorilor;
- Fonturi/ caractere pentru utlizizarea în titlurile și textele din documentele oficiale, e-mail-uri, pe site etc. Utilizarea culorilor.
- Stilul imaginilor: Folosirea imaginilor pentru text și design-ul proiectului.
- Elemente grafice: Info-grafice. Elemente grafice de legătură. Utilizare. Poziționare.
- Altele: modele, grafică, iconițe etc.
II. Activități cheie:
Compania selectată va desfășura următoarele activități:
- Logo: Crearea logotipului. Alegerea culorilor și simbolurilor logo-ului. Regulile de folosire a acestuia. Sloganul și forma caracterului, tipografia lui. Folosirea sloganului.
- Culori: Pantone code. Culorile primare. Vizualizare. Distribuția culorilor.
- Tipografie: Fonturi/caractere. Alegerea caracterelor pentru titlu, text introductiv, subtitlu, text, note marginale, explicații pentru imagini. Utilizarea culorilor.
- Stilul imaginilor: Folosirea imaginilor pentru text și design-ul proiectului.
- Elemente grafice: Info-grafice. Elemente grafice de legătură. Utilizare. Poziționare.
- Producție Video: Elemente grafice pentru producția unor filmulețe scurte informative.
- Materiale de Comunicare Organizațională: Cărți de vizită. Prezentări (PowerPoint, Prezi etc). 8. Social media: Branding pe rețele de socializare.
- Publicații (studiu, raport anual, brosuri, pliante): Coperta și construcția ei. Titlu cu imagine și cu fon. Coperta din spate. Interior broșură. Folosirea elementelor de design. Fotografii, tabele și locul harților. Numerotarea paginilor.
- Postere/banere/roll-up: Design și elemente de poziționare.
- Obiecte promoționale: Exemple de folosire a bradului în special pentru mape, pixuri, stick de memorie USB, brățară, sacoșe de material, maiouri, chipiuri.
III. Cerințe generale înaintate companiei ofertante:
- Compania trebuie să fie înregistrată oficial pe teritoriul Republicii Moldova;
- Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;
- Capacitatea de lucru în echipă și de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;
- Experiența anterioară de lucru în proiecte finanțate de UE sau de alți parteneri internaționali de dezvoltare va fi considerată un avantaj.
IV. Prezentarea ofertelor:
- O scurtă descriere a organizației (1-2 pagini);
- Certificatul de înregistrare a companiei;
- Portofoliul clienților;
- Portofoliul experienței de servicii similare;
- Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse
- Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).
Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: srcmoldova@redcross.ch cel târziu până la data de 26 Noiembrie 2023 (ora 23.00), indicând următoarea referință „Ofertă pentru elaborare de Brand-Book”.
Aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare. Doar candidații preselectați vor fi contactați.
- Project Manager (NPSA-10), Flood Management Project - UNDP Moldova
- Psiholog AO IFIS
- Keystone Moldova angajează coordonator de proiect
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






