A.O. ,,Femei pentru Femei’’ solicită ofertă pentru selectarea unei companii pentru procurarea produselor de birotică

A.O. ,,Femei pentru Femei’’ solicită ofertă pentru selectarea unei companii pentru procurarea produselor de birotică

DESPRE NOI 

A.O ,,Femei pentru Femei’’ este o organizație non-profit feministă, fondată în 2019 și are, în prezent, sediul în Chișinău. Echipa noastră formată din femei dezvoltă programe pentru a promova, pentru a susține și pentru a proteja drepturile femeilor și demnitatea acestora. Femei pentru Femei este o organizație bazată pe colaborare, suroritate, profesionalism, schimbarea la firul ierbii și respect reciproc. Ne conducem după valorile: feminism, empatie și echitate. 

SCOPUL ANUNȚULUI 

În vederea asigurării bunei implementări a activităților din proiectul „Fete și femei –solidaritate și autonomie” implementat deA.O. „Femei pentru Femei” cu susținerea financiară a UNICEF, organizația selectează cele mai bune oferte de prețuri pentru procurarea produselor de birotică, pentru organizarea atelierelor de lucru, seminarelor de instruire pe durata proiectului.  

Denumirea articolului 

Unitatea de măsură 

PrețunitarMDL, fără TVA 

PrețunitarMDL, inclusiv TVA 

Termene și condiții de livrare / comentarii 

Hârtie A4 (calitate Excellent/ Premium) 

  

  

 

  

Hârtie A3 

  

  

 

  

Hârtie flipchart 

  

  

 

  

Bloc de hârtie pentru notițe (STICK`N, 76x76, 100 file) 

  

  

 

  

Mapă din plastic cu folii 

  

  

 

  

Mape – plic 

  

  

 

  

Dosar plastic cu multiperforatii 

  

  

 

  

Marker flipchart 

  

  

 

  

Marker white board 

  

  

 

  

Folii A4 plastic protecția documentelor (100 buc. per set) 

  

  

 

  

Biblioraft A4, plastifiat 7.5 cm 

  

  

 

  

Bindere (diferite dimensiuni) 

  

  

 

  

Capse Nr.24/26 

  

  

 

  

Capse Nr.10 

  

  

 

  

Set agrafe birou colorate-33mm 

  

  

 

  

Banda corectoare-5mmx6m 

  

  

 

  

Banda adezivă 

  

  

 

  

Criterii de selecție a ofertantului: 

  • Experienţa ofertantului (companiei candidate): prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe; 
  • Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate; 
  • Condițiile de achitare; 
  • Termene și condiții optime de livrare. 

În cadrul concursului pot participa companii care prestează servicii de vânzare a produselor de birotică și dețin Licență privind domeniile de activitate/Certificat de înregistrare. 

CUM PUTEȚI APLICA  

Data limită pentru primirea ofertelor este 10 noiembrie 2023ora 23:59, fusul orar al Republicii Moldova. Ofertele vor fi prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la adresa: mpascal@fpfmd.org, cu mențiunea „Ofertă de prețuri pentru birotică”. Persoană de contact: Maria Pascal, 060447790. Valabilitatea ofertei trebuie va fi cel puțin 30 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor. 

Vor fi evaluate doar ofertele complete și vor fi contactate doar companiile selectate. 
 
ASIGURAREA EGALITĂȚII ȘI A NON-DISCRIMINĂRII 

Contractantul/a este obligat/ă să se abțină de la incitarea la violență sau la ură și de la discriminare pe motive de sex, naționalitate, vârstă, origine etnică, religie, orientare sexuală, etc. Această obligație se aplică tuturor activităților întreprinse de contractant/ă, inclusiv celor care nu intră în cadrul prezentului contract. Orice încălcare a obligației menționate mai sus justifică rezilierea imediată a prezentului contract de către FpF și oferă dreptul FpF să solicite rambursarea integrală a contribuției sale. 

Toți/oate subcontractanții/tele care lucrează la executarea prezentului contract trebuie să respecte prezenta obligație.