Anunț specific de achiziții în cadrul achiziției de Echipament informațional
Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: „Educarea Profesorilor Inovativi pentru Copiii Moldovei” EPICoM
- Obiectul achiziției: Echipament informațional
Ref. Nr. MD-AlecuR.Uni-355543-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MB-MOED-6542-ASF-U-06 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „Educarea Profesorilor Inovativi pentru Copiii Moldovei” EPICoM.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuite în cadrul achiziției de Echipament informațional:
Lot 1. Tehnică de calcul
Lot 2. Dispozitive Digitale Inovative
Lot 3. Dispozitive pentru modelarea obiectelor 3D
Lot 4. Sisteme de conferința
Lot 5. Display LED de format mare
Lot 6. Sistem de proiecție interactiva pe perete/podea
Lot 7. Tabelă electronică
Lot 8. Echipamente pentru procesare audio/video în studio
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Echipament informațional (conform anexei).
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achizitie in limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: usarb@gmail.com, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38, Contabilitatea, Secția Planificare Economică, până la data de 12.2023 ora 14:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – - mun. Bălți, str. A Pușkin, 38, blocul Administrativ, etajul 2, sala Senatului, data de 12.2023 ora 14:15
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o Declarație de garanție a ofertelor.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38, MD-3118, Contabilitatea, Secția Planificare Economică, proiect.usarb@gmail.com, : 0231 52-473
Semnătura Managerului de proiect
Prițcan Valentina ___________________