Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte pentru achiziționarea tehnicii IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A.O. „Clinica Juridică” din Bălţi, organizație necomercială implementează Strategia de Dezvoltare Organizațională 2022 – 2026, din resursele Suediei.
În acest context, Clinica Juridică anunță concurs de tender pentru achiziționarea tehnicii IT conform următoarelor cerințe:
LOT 1
|
Denumirea produsului |
Specificații tehnice |
Numărul de unități spre achiziționare |
|
Computer PC (asamblat) |
Capacitatea procesorului – 3.6-4.6 GHz RAM - 16 GB Volum memorie internă (Gb) – minim 500 Numărul de nuclee – 6 |
2 |
LOT 2
|
Denumirea produsului |
Specificații tehnice |
Numărul de unități spre achiziționare |
|
Monitor |
Diagonala ecranului – 27” Rezoluția ecranului – 1920 x 1080 Conectori – VGA, HDMI |
2 |
Oferta trebuie să conțină următoarele documente și informații:
- Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
- Oferta comercială, care va include prețurile pentru bunurile solicitate mai sus, în MDL
Oferta comercială trebuie să indice prețurile atât cu TVA, cât și la cota TVA 0% (condiție obligatorie). A.O. „Clinica Juridică” va efectua plata cu TVA cota zero și va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0% ofertantului selectat.
De asemenea, termenul de valabilitate a ofertei trebuie să fie minim de 5 zile din data încheierii concursului de tender. Termenul de valabilitate a ofertei va începe a curge din data de 29 octombrie 2023.
Dosarul de aplicare mai trebuie să conțină:
- Datele de contact ale ofertantului (adresa de facto/juridică, telefoanele de contact a persoanei autorizate să mențină contactul cu organizația în procesul de achiziții, adresele de email și alte date de contact relevante);
- Numele persoanei de contact;
- Date bancare;
- Certificatul de înregistrare a companiei
Condițiile de selectare a ofertantului vor fi:
- Corespunderea produsului oferit cu caracteristicile/specificațiile indicate;
- Preț/calitate (dar în limita bugetului disponibil);
- Livrare gratuită la locul de destinație sau cu includerea prețului de livrare în factura fiscală;
- Dosarul complet al ofertantului.
Companiile pot depune oferta pentru toată gama de produse solicitate sau doar pentru un lot anumit.
Totodată, A.O. „Clinica Juridică” își păstrează dreptul de a procura diferite loturi de la diferiți furnizori.
De asemenea, Clinica Juridică își rezervă dreptul de a respinge toate ofertele tehnice și de a renunța la achiziționarea de bunuri pentru a prioritiza interesul major al organizației.
Dosarele de aplicare trebuie prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la adresa: tendercju@gmail.com cu mențiunea „tehnica IT”.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 29 octombrie 2023, ora 23:59:59.
Telefon de contact: 079014477
Persoana de contact: Barbalat Maria
E-mail: tendercju@gmail.com
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









