Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de Ofertă pentru procurarea serviciilor de Audit în vederea efectuării unui audit general
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Rețeaua Națională LEADER din Republica Moldova lansează o Cerere de Ofertă pentru procurarea serviciilor de Audit în vederea efectuării unui audit general al organizației.
Suntem în căutarea unei companii de audit acreditată, cu o vastă experiență, care să se alăture echipei noastre în această misiune importantă de verificare și evaluare a eficienței organizației. Compania selectată va efectua auditul în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2022.
Auditul urmează să fie desfășurat începând cu 02 octombrie 2023 cu prezentarea Raportului de audit al organizației până la 23 octombrie 2023.
Detaliile relevante și cerințele specifice pot fi consultate AICI .
IMPORTANT! Ofertele urmează a fi depuse până la 28.09.2023, la adresa: achizitii@leaderin.md.
Rețeaua Națională LEADER își dorește să colaboreze cu o companie de audit profesionistă și dedicată, care să contribuie la consolidarea integrității și transparenței organizației care este de o importanță majoră pentru dezvoltarea comunităților din Republica Moldova.
Vă mulțumim pentru interesul dvs. și așteptăm cu nerăbdare să primim ofertele dvs. pentru alegerea celei mai potrivite companii de audit pentru organizație.
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





