Contractare Servicii Consultanță

Contractare Servicii Consultanță

Solicitare ofertă comercială

Date generale:

A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) din mun. Bălți  lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea prestatorilor servicii de consultanță.

Achiziționarea serviciilor are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene.

Context:

Pentru crearea unui mediu favorabil de afaceri în regiunea de nord, avem nevoie să dezvoltăm un ecosistem antreprenorial sustenabil care va sprijini întreprinderile noi create cât și cele în dezvoltare.

Centrul de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub” creat în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene are drept scop de a contribui la creșterea numărului de întreprinderi în regiune prin crearea Acceleratorul de Afaceri, oferind oportunități de sprijin tinerilor care doresc să inițieze o afacere proprie.

În cadrul Acceleratorului se organizează sesiuni de instruire, consultanță și mentorat pentru tinerii antreprenori, afaceri mici și mijlocii,  de asemenea se oferă spații de co-working în perioada de start-up.

 Obiectul contractului de achiziții:

Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale în prestarea serviciilor  de Consultanță  în următoarele domenii, pentru beneficiarii Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub ” din  mun. Bălți:

  • Marketing
  • Planificare
  • Contabilitate / Raportare
  • Management Financiar
  • Resurse umane
  • Digitalizare
  • Promovarea afacerii/ canale/ creare brand/logo
  • Consultanță pe aspecte legate de înregistrarea unei companii
  • Elaborarea planului de afaceri
  • Consultanță în aplicarea la programe de finanțare

 

Termenii de referință cu descrierea programului de instruire:

Perioada de realizare: Septembrie2023 – Ianuarie 2024

Format: offline

Timp alocat per activitate: maxim 2 ore /subiect/antreprenor

Locul de desfășurare a activității: mun. Bălți, str.Kiev 75, sediul Centrului de Suport în Afaceri „Business Skills Hub”

Responsabilități:

  • Consultarea antreprenorilor în dependență de aria de specialitate și în concordanță cu nevoile specifice pentru antreprenor
  • Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activității desfășurate;

Cerinţe faţă de aplicanţi:

  • Studii  superioare în domeniul de consultanță;
  • Cel puţin doi ani de experiență în domeniul;
  • Cunoaşterea limbii române. Cunoaşterea limbii ruse este un avantaj.

Criterii de evaluare:

Experiența relevantă în domeniul solicitat;

Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.

Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:

  • CV-ul
  • Prezentare PPT domenii și arii de intervenție
  • Ofertă financiară (costul per oră de activitate, cu toate taxele incluse).

 

Dosarul de aplicare va fi completat în limba română și expediat la următoarea adresă: mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa:  melnicsvetlana.afad@gmail.com și businesskillshub@gmail.com  , cu mențiunea Servicii de Consultanță

Termenul limită de expediere a dosarelor este 15 septembrie, 2023.

Detalii la numărul de telefon 069099552, Svetlana Melnic.

Doar persoanele selectate vor fi contactate!

Vă mulțumim anticipat pentru participare!


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola