CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Cerere Oferte de Pret pentru centrală fotovoltaică
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
01/08/2023

Cerere Oferte de Pret pentru centrală fotovoltaică

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

ANUNȚ DE PARTICIPARE, INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE

privind achiziționarea: Construirea unei centrale fotovoltaice cu o capacitate de 5 kW(puterea instalată 5000 W) pentru centrul comunitar Casa Generațiilor din s.Telița

prin procedura de achiziție  Cererea Ofertei de Prețuri

1. Denumirea autorității contractante: Primaria Telița

2. IDNO: 1007601007860

3. Adresa: str. Mihai Eminescu 2, satul Telița, raionul Anenii Noi

4. Numărul de telefon/fax: 026531217,  fax 026531482

5. Adresa de e-mail și pagina web oficială a autorității contractante: primaria.telita@apl.gov.md , www.telita.md 

6. Adresa de e-mail sau pagina web oficială de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: www.telita.md, prin email primaria.telita@apli.gov.md  de la primaria Telița

7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Nu este cazul.

8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri/servicii:

Proiectarea, furnizarea, construcția și punerea în funcțiune a unei centrale fotovoltaice cu o capacitate de 5 kW(puterea instalată 5 kW) pentru centrul social comunitar Casa Generațiilor a APL Telița, raionul Anenii Noi.

 Prezentul Contract este un contract „la cheie”, în baza căruia antreprenorul va executa toate lucrările necesare pentru proiectarea, furnizarea, construcția și punerea în funcțiune a centralei.

 Toate lucrările trebuie calculate și incluse în prețul ofertei.

 Ofertantul/antreprenorul va dezvolta un proiect complex, va colecta toate informațiile necesare, va obține toate autorizațiile necesare, inclusiv avizele de la ANRE și Premier Energy, necesare punerii în funcțiune a centralei.

Toate costurile necesare urmează a fi incluse în prețul contractului.

Proiectul dat include cel puțin următoarele componente:

Ø Proiectare Alimentării cu Energie Electrică, Coordonări, Verificare;

Ø Furnizarea, instalarea și testarea  centralei fotovoltaice, inclusiv confecționarea cadrului din metal/suportului necesar, etc.;

Ø Conectarea la rețea, inclusiv panou de distribuție, contor bidirecțional, etc., conform normelor și proiectului

Ø Darea în exploatare, inclusiv finalizarea tuturor documentelor, contractelor, necesare pentru exploatarea centralei construite,

Ø Alte lucrări și servicii necesare pentru funcționareafiabilă  a centralei fotovoltaice instalate.

Toate echipamentele și materialele trebuie să fie noi, nefiind folosite.

Proiectul este implementat cu suportul GIZ si partea de finanțare provenită de la GIZ de 100 mii lei, va fi furinzata la cota TVA=0 conform HG Nr. 246 din 08-04-2010 (cu privire la modul de aplicare a cotei zero a TVA).

 

Lucrari si echipamente orientativ

Nr. d/o

Cod CPV

Denumirea serviciilor de proiectare sau de lucrări solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

Preț unitar,

MDL

 

Fără  TVA

Preț total, MDL

Fără  TVA

 

1. Lista echipamentelor orientativ

1.1. 

 

- Panou fotovoltaic

buc

13

Panou fotovoltaic Mono 385-450 W

 

 

 

1.2. 

 

- Invertor

buc

1

Invertor DC power 6000W; output power 5000W;  MPPT efficiency 99,9%

 

 

 

1.3. 

 

- Contor bifacial

buc

1

Contor bifacial

 

 

 

1.4. 

 

- PV Cablu 4 mm negru

- Cablu AC

ml

 

ml

100

 

20

Cablu PV 1*4 mm negru

Cablu AC 3*6

 

 

 

1.5. 

 

-unitate de dozare

buc

1

Tejghea si scut BZUM 1 fazat

 

 

 

1.6. 

 

Protection DC line

buc

2

BOX DC

 

 

 

1.7. 

 

Protection AC line

buc

2

BOX AC

 

 

 

1.8. 

 

Profil ZN steel

buc

45

Profil U 41*41*15

 

 

 

1.9. 

 

- Suport Clemă  AL6005

buc

28

Clemă AL6005

 

 

 

1.10. 

 

Suport Anker bolt

buc

28

Clema Anker bolt

 

 

 

1.11. 

 

Instalarea sistem KW

set

1

Instalare, conectare, testarea sistem, masurari laborator, punere in functiune

 

 

 

1.12. 

 

Alinierea cu retele de energie

Set

1

Alinierea cu kW, retele de energie

 

 

 

Valoarea  totală  (fără TVA)

 

Lista exactă a echipamentelor trebuie să corespundă cu proiectul de execuție sau cu oferta.

 

Garanția: garanția trebuie să fie cel puțin de: 10 ani pentru panouri fotovoltaice, durata de viață nu mai puțin de 25 de ani. După 10 ani de funcționare, panourile posedă cel puțin 92,1% din puterea nominală. După 25 de ani de funcționare, panourile păstrează cel puțin 83,1% din puterea nominală.

 

Garanție pentru invertor - 5 ani.

Structura de suport folosită pentru montarea panourilor trebuie să fie prefabricată din oțel zincat, aluminiu sau inox, astfel este concepută și testată pentru a rezista la sarcini posibile.

 

Termen de construcție – 30 de zile din data semnării contractului.

Termen de dare în exploatare -  este 60 de zile din data semnării contractului.

9. În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora. Nu este cazul.

10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune

oferta (se va selecta):

1) Pentru un singur lot;

2) Pentru mai multe loturi;

3) Pentru toate loturile;

4) Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant___________

11. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite.

                                                                                                 (indicați se admite sau nu se admite)

12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: În decurs de 60 zile calendaristice de la înregistrarea contractului la Trezorerie.

13. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2023

14. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): Nu

                                                                                                              (indicați da sau nu)

15. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor legi sau al unor acte administrative (după caz): Nu se aplică 

(se menționează respectivele legi și acte administrative)

16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim  al (ale) cerințelor eventual impuse:

 

Nr. d/o

Descrierea criteriului/cerinței

Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:

Nivelul minim/
Obligativitatea

1

Oferta

Oferta financiară, original confirmat prin semnătura electronică. Sumele să fie indicate cu TVA și fără TVA.

Obligatoriu

2

DUAE

Original, confirmat prin semnătura electronică

Nu este cazul

3

Documentația standard

Original, confirmat prin semnătura electronică

Nu este cazul

4

Specificații tehnice

Original, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

5

Specificații de preț

Original, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

6

Declarația privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere

Original, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

7

Certificat de înregistrare a întreprinderii sau extras din Registrul de Stat

Copie, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

8

Certificat de la organele Inspectoratului Fiscal de Stat privind datoriile la Bugetul Public Național.

Original, confirmat prin semnătura electronică.

Obligatoriu

9

Ultimul raport financiar

Copie, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

10

Certificate de calitate echipament

Copie, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

11

Grafic de lucru inclusiv: data inceperii lucrărilor, data furnizării echipamentului, data  finalizării lucrărilor, data dării in exploatare

Copie, confirmat prin semnătura electronică

Obligatoriu

17. Garanția pentru ofertă, după caz, cuantumul:  Nu este cazul.

18. Garanția de bună execuție a contractului, după caz cuantumul:  5%.

19. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrânse și a procedurii negociate), după caz : contract de valoare mica

20. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): Nu se aplică.

21. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): Nu se aplică. 

22. Ofertele se prezintă în valuta: MDL.

23. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Prețul cel mai scăzut.

24. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:

Nr. d/o

Denumirea factorului de evaluare

Ponderea%

 

Cel mai mic pret

100%

25. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:

Ora 17.00 data 10 august 2023

26. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:

primaria.telita@apl.gov.md 

27. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile. 

28. Locul deschiderii ofertelor: primaria Telița

                                                

Ofertele întârziate vor fi respinse.

29. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor.

30. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: Limba română.

31. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: _______________nu se aplica________________________________

(se specifică denumireaproiectului și/sau programului)

32. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor

Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;

Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md

33. Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii                        Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respectiv (dacă este cazul): Nu este cazul.

34. În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: Nu se aplică

35. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: Nu a fost publicat.

36. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 01 august 2023.

37. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:

Denumirea instrumentului electronic

Se va utiliza/accepta sau nu

depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare

Se acceptă

sistemul de comenzi electronice

Nu se aplică

facturarea electronică

Se acceptă

plățile electronice

Se acceptă

38. Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): Nu  

                                                   (se specifică da sau nu)

39. Alte informații relevante: Nu sunt.

  

CAIET DE SARCINI

Lucrări de instalare a centralei fotovoltaice cu o capacitate de 5 kW pentru acoperirea consumului propriu (prin schema contorizare netă)  a centrului comunitar pentru copii

Casa Generațiilor din s.Telița, raionul Anenii Noi.

Proiectarea, furnizarea, construcția și punerea în funcțiune a unei centrale fotovoltaice cu o capacitate de 5  kW(putere instalată 5 kW) pentru acoperirea consumului propriu (prin schema contorizare netă) a  centrului comunitar pentru copii Casa Generațiilor din s.Telița, raionul Anenii Noi.

 Prezentul Contract este un contract „la cheie”, în baza căruia antreprenorul va executa toate lucrările necesare pentru proiectarea, furnizarea, construcția și punerea în funcțiune a centralei. Toate lucrările trebuie calculate și incluse în prețul ofertei.

 Pretul ofertei/contractului nu poate fi modificat dacă ofertantul/antreprenorul a uitat și/sau nu a luat în calcul și nu a inclus unele lucrări și/sau servicii în prețul ofertei/contractului. De asemenea, este sarcina ofertantului/antreprenorului să dezvolte un proiect, să colecteze toate informațiile necesare, să obțină toate autorizațiile necesare punerii în funcțiune a centralei.

Toate costurile necesare pentru aceasta ar trebui incluse în prețul contractului.

Proiectul dat include cel puțin următoarele componente:

Ø Proiectarea Alimentării cu Energie Electrică, Coordonări, Verificare;

Ø Furnizarea, instalarea și testarea  parcului (centrală) fotovoltaic, inclusiv confecționarea cadrului din metal/suportului necesar, etc.;

Ø Conectarea la rețea, inclusiv panou de distribuție, contor bidirecțional, etc., conform normelor și proiectului;

Ø Darea în exploatare, inclusiv finalizarea tuturor documentelor, contractelor, necesare pentru exploatarea centralei construite;

Ø Alte lucrări și servicii necesare pentru funcționarea fiabilă  a centralei fotovoltaice instalate.

Toate echipamentele și materialele trebuie să fie noi, nefiind folosite.

Echipamentele sunt procurate în cadrul unui proiect cu confinantare GIZ, în care componenta financiară acoperită de GIZ 100 mii lei, va fi cu cota TVA=0 conform HG Nr. 246 din 08-04-2010 (cu privire la modul de aplicare a cotei zero a TVA).

Garanția: garanția trebuie să fie cel puțin de: 12 ani pentru panouri fotovoltaice, durată de viață nu mai puțin de 25 de ani. După 10 ani de funcționare, panourile posedă cel puțin 92,1% din puterea nominală. După 25 de ani de funcționare, panourile păstrează cel puțin 83,1% din puterea nominală.

Garanție pentru invertor - 5 ani.

Structura de suport folosită pentru montarea panourilor trebuie să fie prefabricată din oțel zincat, aluminiu sau inox, astfel este concepută și testată pentru a rezista la sarcini posibile. În cazul montării la sol poate fi utilizat cadrul din metal asamblat/confecționat la fața locului din oțel zincat, aluminiu sau inox.  Dacă va fi utilizat cadrul din oțel, toate structurile trebuie să fie prelucrate corespunzător: minimum 2 straturi de grund, și 1 strat de vopsea pentru metal).    

Termen de construcție – 30 de zile din data semnării contractului.

Termen de dare în exploatare -  este 60 de zile din data semnării contractului. 



Articol precedent: Cerere de ofertă - Achiziția de echipament specializat și instalarea sistemului de ventilare la cantina socială din municipiul Strășeni Precedent Articolul următor: Request for Quotes - Procurement of the specialized equipment and installation of the ventilation system at the social canteen in Straseni municipality Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
  • Proimagine angajează Reporter(ă)
  • AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md