- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință A.O. Femei pentru Femei selectează traineri/e pentru Școala de Liderism Feminin în Afaceri
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
DESPRE NOI
Femei pentru Femei este o organizație non-profit feministă care dezvoltă programe pentru a promova, pentru a susține și pentru a proteja drepturile femeilor și demnitatea acestora. Suntem o organizație bazată pe colaborare, suroritate, profesionalism, schimbarea la firul ierbii și respect reciproc. Misiunea noastră este de a însoți femeile și fetele în drumul lor spre autonomie și pentru a ne atinge misiunea, ne conducem după valorile: feminism, empatie și echitate.
DESPRE OPORTUNITATE
Femei pentru Femei (FpF) implementează în perioada februarie – decembrie 2023 proiectul ”U-POWER - susținerea liderismului femeilor și a coeziunii sociale în procesul de consolidare a păcii”. Proiectul își propune să contribuie la reabilitarea socio-economică și participarea civică a femeilor și fetelor în procesul de consolidare a păcii. Proiectul este implementat în parteneriat cu Centrul de Educație Non-formală „Diversitate” și „CRISP” – Crisis Simulation for Peace, cu susținerea financiară a Fondul Femeilor pentru Pace și Asistență Umanitară, prin intermediul UN Women Moldova.
În vederea realizării Obiectivului 1: Sprijinirea creșterii socio-economice a femeilor prin consolidarea capacităților acestora și prin creșterea abilităților de conducere și manageriale, FpF selectează traineri/re pentru elaborarea programului de formare și facilitare în cadrul Școlii de Liderism Feminin în Afaceri care va avea loc în perioada 23 – 30 iulie 2023 în format offline și ulterior, după necesitate, în format online. Ca urmare a Școlii de Liderism Feminin în Afaceri, cel puțin 5 femei vor obține resurse financiare și mentorat pentru a-și dezvolta cariera/afacerea existentă la nivelul următor.
Programul de formare va fi elaborat în baza datelor colectate de FpF în rândul femeilor de afaceri/antreprenoare printr-un chestionar de evaluare a nevoilor, precum și în baza necesităților relevante ale participantelor din cadrul Școlii. Trainerul/a selectat/ă va avea acces la rezultatele chestionarului și va identifica necesitățile de învățare ale participantelor. Echipa FpF va oferi suportul și informația necesară în acest sens.
Responsabilitățile și sarcinile trainerilor/elor vor include:
- Elaborarea Programului Școlii de Liderism Feminin în Afaceri;
- Elaborarea agendei finale a Școlii de Liderism Feminin în Afaceri, precum și a materialelor de suport;
- Facilitarea sesiunilor de formare în cadrul Școalii de Liderism Feminin în Afaceri;
- Oferirea de mentorat participantelor care vor obține granturi, după necesitate.
Livrabile:
- Raportul final de activitate care va include evaluarea rezultatelor, precum și recomandări.
Criterii de selecție:
- Studii superioare (licență / masterat) într-un domeniu relevant de studiu și / sau combinația echivalentă de studii și experiență profesională;
- Expertiză și experiență de formare în următoarele domenii: Bazele managementului; Managementul strategic; Resurse umane; Managementul programelor; Tehnici de marketing și vânzări; Managementul riscului; Leadership pe timp de criză; Strângere de fonduri; Comunicare și negociere; Dezvoltare personală; Competențe antreprenoriale;
- Experiență de formare pentru adulți de cel puțin 5 ani;
- Abilitatea de a lucra în mod independent și conform unui program flexibil;
- Cunoașterea avansată a limbii române, abilități excelente de comunicare;
- Cunoașterea limbii ruse și / sau engleze va constitui un avantaj, dar nu este esențială.
Termeni și condiții de activitate:
Consultantul/a va fi contractat/ă prin contract de prestare servicii.
Pachetul de aplicare va include următoarele:
- CV-ul actualizat;
- rata zilnică pentru fiecare sarcină specifică.
CUM POȚI APLICA
Cererile pot fi depuse până la 25 iunie 2023, ora 23:59, fusul orar al Republicii Moldova, în română, rusă sau engleză, la următoarea adresă de e-mail: office@fpfmd.org. Vă rugăm să menționați „Trainer/ă pentru Școala de Liderism Feminin în Afaceri” în subiectul email-ului.
Cererile trimise după termenul limită sau incomplete nu vor fi luate în considerare. Doar candidaturile preselectate vor fi contactate.
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare al/a Direcției cercetări economice
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









