Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Invitație la concurs pentru achiziționarea serviciilor de instruire „Consultant elaborare Planificare Strategică”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Invitație la concurs
pentru achiziționarea serviciilor de instruire
Denumirea organizației contractante: Asociația Obștească “Societatea Invalizilor din Republica Moldova”
Datele de contact ale organizației contractante: tel: +373 068757734, e-mail: aosocietateainvalizilor@gmail.com
Persoana de contact: Poiană Eudochia, manageră finanțe, tel: +373 068757734, e-mail: aosocietateainvalizilor@gmail.com
Obiectul achiziției: servicii de instruire
CONTEXT:
Asociația Obștească “Societatea Invalizilor din Republica Moldova” implementează proiectul ,,Dezvoltare și sustenabilitate pentru susținerea persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova”, care este parte a proiectului ”Integrarea dimensiunii de dizabilitate în intervențiile umanitare la criza refugiaților din Ucraina,” implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare
În cadrul proiectului va fi desfășurat cursul de instruire ”Elaborarea Planificării Strategice a Organizației pentru perioada 2023 - 2027”.
Instruirea va avea loc în limba română, în două etape, a câte 4 zile fiecare (8 zile în total), pe parcursul lunii iulie 2023. Perioada exactă va fi stabilită de către organizație, împreună cu expertul selectat.
CERINŢE DE CALIFICARE:
1) Studii în domeniul științelor socio-umane
2) Experiență de lucru în cel puțin 3 proiecte privind crearea și dezvoltarea serviciilor sociale
3) Experiență de formator în cel puțin 3 proiecte de asistență tehnică pentru OSC-uri
4) Oferta financiară
PROCEDURA DE APLICARE:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită:
1) CV-ul actualizat, care va reflecta și datele de contact a 2 persoane de referință.
2) Oferta financiară
Pe documente se va indica data transmiterii, acestea vor fi semnate și scanate.
Documentele vor fi expediate până la data de 30 iunie 2023, or.18.00 la adresa de
e-mail: aosocietateainvalizilor@gmail.com , cu mențiunea „Consultant elaborare Planificare Strategică”.
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția conformitate
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist/ specialistă în eficiență energetică
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





