Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Invitație la concurs pentru achiziționarea bunurilor prin metoda cererii ofertelor de prețuri
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea organizației contractante: Asociația Obștească HELP
Datele de contact ale organizației contractante: tel: +373 061112111, e-mail: helpeurope11@gmail.com
Persoana de contact: Cenușă Aliona, manageră finanțe, tel: +373 068958985, e-mail: helpeurope11@gmail.com
Obiectul achiziției: echipament - notebook, proiector, printer multifuncțional
Numărul concursului: HELP2301/proiect nr 03/2023 din 10 mai 2023
CONTEXT:
AO HELP este beneficiara proiectului ,,Promovarea răspunsurilor sensibile la dimensiunea de gen în contextul crizei refugiaților la nivel regional și național”, care are scopul de a susține organizațiile neguvernamentale în consolidarea răspunsului multisectorial al acestora și furnizarea de servicii adresate victimelor violenței în bază de gen (VBG) și a violenței împotriva femeilor (VÎF), finanțat de către Guvernul Statelor Unite ale Americii prin intermediul Entității Națiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen și Abilitarea Femeilor (UN Women).
Lista bunurilor achiziționate
|
# |
Denumirea mobilierului |
Cerințele față de bunurile solicitate |
Numărul de unități |
|
1. |
NoteBook cu accesorii: mouse, gentuță |
NoteBook: Diagonala ecranului 13.6, memorie DDR4, Capacitate memorie 16 GB, tip stocare SSD cu capacitate de 512 GB, Securitate Touch ID, |
Set: 1 Notebook 1 MOuse 1 Gentuță pentru Notebook |
|
2. |
Videoproiector, ecran de proiectare |
Specificatii Videoproiector: funcții Telecomanda, interfața 1 x HDMI,1 x VGA,1 x USB Type A,1 x Composite In,1 x Cinch audio in,1 x USB Type B, adîncime 240 mm, format 16:10, înălțime 90 mm, greutate pînă la 2.5 kg, lățime 310 mm, rezoluții imagine 1280 x 800, rezoluție video WXGA, zoom optic 1.2x, tensiune alimentare 100 V,240 V, compatibilitate video SECAM,PAL,NTSC, conexiune prin Wi Fi Ready, SEMNAL VIDEO 480i,480p,576i,576p,720p, SISTEM DE PROIECTIE 3LCD Adițional: baterii, telecomanda, 1 cablu VGA, 1 cablud e alimentare, adaptor Ecran: manual screen 16:10 reflecta crystalline rollo, 200x154cm/196x121cm view area, B.b 1.0 gain |
1 videoproiector 1 ecran |
|
3. |
Imprimantă multifuncțională |
Multifuncţională Imprimanta multifuncțională A4 și A3+, 4 în 1 cu rezervoare de cerneală orientate în față și conectivitate Wi-Fi și Ethernet Imprimantă-scanner-copier-fax, Imprimare A3+, Tavă frontală pentru 500 de coli, Rezervoare de cerneală frontale, Imprimare de mare viteză - până la 25 ppm B&W ISO și 12 ppm color (ISO), Imprimare prin Wi-Fi Direct, Epson Connect, Ethernet, Cerneluri pigmentate în toate culorile, Afișaj cu panou tactil LCD de 10,9 cm, Setul de containere incluse conține 7.500 de printuri alb-negru și 6.000 de printuri color, Rezervor de cerneală reziduală înlocuibilă, Imprimare automată față-verso (A3), Alimentator automat de documente (A3) |
1 Imprimantă |
Prețul se prezintă atât cu TVA, în cazul plătitorilor de TVA, cât și fără TVA și include costurile de transportare și livrare a bunurilor la sediul AO HELP , situat pe adresa: mun. Chișinău, str. Mihail Sadoveanu nr.21
Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 19 mai 2023
Data/ora desfășurării concursului: 22 mai 2023, Ora 11:00
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- valoarea ofertei ca cost pentru fiecare poziție;
- corespunderea specificațiilor cu cele solicitate.
Termenul și condițiile de livrare: echipamentul urmează a fi livrat în termen nu mai mare de 30 de zile calendaristice.
Valuta și modul de achitare: Lei moldovenești, transfer bancar, în baza facturii fiscale.
Condiții de participare la concurs:
- Furnizorii/agenții economici pot prezenta oferta comercială, unde va fi inclus prețul fiecărui bun solicitat conform specificațiilor tehnice solicitate. În baza ofertelor prezentate de furnizori, și ca urmare a analizei conform criteriilor de evaluare expuse mai sus, vor fi selectate cele mai convenabile și compatibile oferte pentru fiecare bun în parte.
- Furnizorii pot înainta oferte pentru întreaga listă de bunuri. Organizația contractantă își rezervă dreptul de a procura diferite bunuri de la diferiți furnizori sau de a refuza procurarea unui anumit bun;
- Prețul se prezintă fără și cu TVA, în cazul plătitorilor de TVA și include costurile de transportare și instalare a bunurilor la sediul AO HELP, situat pe adresa: mun. Chișinău, str Mihail Sadoveanu nr 4/5 ap 87;
- Oferta trebuie să includă termenul de valabilitate al ofertei, și termenii de livrare.
Modalitățile de prezentare a ofertelor: ofertele comerciale se expediază în formă scanată cu amprenta ștampilei, semnăturii persoanei de contact, inițialele și datele de contact a furnizorului, la adresa electronică helpeurope11@gmail.com cu indicația în titlul mesajului ”concurs de achiziție HELP2301/proiect nr 03/2023 din 10 mai 2023.
Oferta comercială se prezintă la dorință după modelul de la Anexa ”Condiții și formatul ofertei comerciale”.
Limba în care se prezintă ofertele comerciale: limba română.
- Centrul de Drept al Avocatilor - Recruitment for legal counsellor position
- BNM angajează expert/ă principal/ă în metodologie de raportare
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- Montator(oare) imagine
- BNM angajează Expert consultant al Direcţiei reglementare şi licenţiere
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





