Cerere de Oferte: Construcția rețelelor exterioare de canalizare și a stației de epurare a apelor uzate în s. Sculeni, r. Ungheni



Cerere de Oferte: Construcția rețelelor exterioare de canalizare și a stației de epurare a apelor uzate în s. Sculeni, r. Ungheni

ANUNȚ DE PARTICIPARE

privind Construcția rețelelor exterioare de canalizare și a stației de epurare a apelor uzate în s. Sculeni, r. Ungheni. Etapa I. Stația de epurare (SE).
                                                                            
Prin procedura de achiziție: Cererea ofertelor de preţuri
                                                                             

Nota: Procedura dată este desfășurată în cadrul Proiectului de implicare civică în guvernarea locală “MĂ IMPLIC”, implementat de către Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), care reprezintă Consiliul Federal al Confederației Elvețiene, în baza Anexei nr. 3 la Acordul de grant nr.28 din 29 iulie 2022: „GHID DE ACHIZIȚII”.

Conform prevederilor punctului 2.6. al Ghidului prenotat „Bunurile produse în Republica Belarus și în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul achizițiilor realizate de către APL în contextul implementării proiectului de implicare civică în guvernarea locală “MĂ IMPLIC

  1. Denumirea autorității contractante: Primăria comunei Sculeni
  2. IDNO: 1007601006494
  3. Adresa: Sculeni, r. Ungheni
  4. Numărul de telefon/fax: 069014965/023663290
  5. Adresa de e-mail/pagina web oficială a autorității contractante: primariasculeni@gmail.com
  6. Adresa de e-mail sau pagina web oficială de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: primariasculeni@gmail.com
  7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate: APL nivelul I
  8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor servicii:

Cod CPV

 

Denumirea bunurilor/

 

Unitatea

 

Cantitatea

 

Valoarea

Specificarea tehnică deplină solicitată,

45310000-3

Alimentarea cu energie electrica

Lot 1

 

1

 

-

 

Confom caietului de sarcini

45111291-4

Amenajarea zonei de protecție sanitară a SE

Lot 2

 

1

 

-

Confom caietului de sarcini

  1. În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora: Cel puțin trei oferte
  2. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
  • Pentru un singur lot;
  • Pentru mai multe loturi;
  • Pentru toate loturile;
  • Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant________________
  1. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite

                                                                                                            

  1. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: Serviciile vor fi livrate în termen de maxim 45 zile după semnarea contractului.
  2. Termenul de valabilitate a contractului: 06.2023
  3. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (documentație):

 

Nr. d/o

Descrierea criteriului/cerinței

Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:

Nivelul minim/
Obligativitatea

1

Formularul ofertei

Anexa 3 la Ghidul de Achiziții

DA

2

Specificatii tehnice

Anexa 4 la Ghidul de Achiziții

DA

3

Specificatia de pret

Anexa 4 la Ghidul de Achiziții

DA

4

Formular informativ despre ofertant

Anexa 6 la Ghidul de Achiziții

DA

5

Raportul financiar

Raportul financiar   - copie confirmata, se acceptă

 

Obligatoriu,

aplicarea semnaturii electronice

DA

6

Dovada înregistrării persoanei juridice în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit

Certificat/decizie

de

înregistrare

a

întreprinderii/extras din Registrul de Stat

al persoanelor juridice – copie, confirmata

prin aplicarea semnaturii electronice

DA

7

Certificat de efectuare sistematică a plăților  impozitelor, contribuțiilor

copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal (valabilitatea certificatului – 15 zile din data eliberării); confirmat prin semnatura electronică a participantului *

DA

8

Certificat de atribuire a contului bancar

Copia originalului eliberat de banca

Obligatoriu detinatoare de cont, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice.

DA

9

Certificat de conformitate

Copia certificatelor de la producător ce confirmă corespunderea conformitatii

DA

10

Certificat ISO

Copia certificatelor de la producător ce

confirmă standartizarea internationala

DA

11

Lista ultimelor livrari

Copie-semnata de către operatorul economic, contracte semnate

DA

12

Declarație privind termenul de garanție

Termen de garanție – min 12 luni

DA

 

  1. Garanția pentru ofertă, după caz scrisoare de garantie bancara, Se aplică.
  2. Garanția de bună execuție a contractului, după caz Nu se aplica.
  3. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz):
  • plata va fi efectuată în decurs de 30 zile de la emiterea facturii în SIA e-factură, în lei moldovenesti;
  • nu pot participa la procedurile de achiziții publice operatorii economici care se regăsesc în lista de interdicție a operatorilor economici (inclusiv bunurile produse în Bielorusia și Rusia nu sunt elegibile).
  1. Ofertele se prezintă în valuta MDL
  2. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: calitate/preț.
  • Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor: 15 mai 2023, ora 14.00
  1. Adresa la care trebuie depuse ofertele:MD 3644, str.Basarabilor nr.2, sat. Sculeni, r-l. Ungheni

- Ofertele se depun în plicuri sigilate.

- Ofertele trimise prin poșta electronică nu se acceptă.

- Ofertele întârziate vor fi respinse

  1. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile
  2. Locul deschiderii ofertelor: primăria comunei Sculeni, raionul Ungheni

                                                                            

  1. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:

Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor

  1. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română
  2. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Grupul de lucru al Autorităţii contractante

 Adresa: MD 3644, str.Basarabilor nr.2, sat. Sculeni, r-l. Ungheni

Tel/Fax/email: 069014965/ 023663290/ primariasculeni@gmail.com

  1. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 03.05.2023
  2. Alte informații relevante: _În baza acordului dintre Guvernul Republicii Moldova şi Guvernul Confederaţiei Elveţiene privind asistenţa umanitara şi cooperarea tehnică , ratificat prin Legea Parlamentului RM nr.789-XV din 2021, Codului Fiscal al RM precum şi a HG nr.246 din 08.04.2010, importul şi/sau livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi investiţională în derulare ,care cad sub incidenţa tratatelor internaţionale la care RM este parte , se scutesc de accize ,taxe vamale ,precum şi se aplică TVA livrează pe teritoriul ţării mărfurii şi servicii cu scutire de TVA cu drept de deducere :a)donatorilor ,implementatoril sau beneficiarilor proiectului: b) contractorilor ,contractaţi de subiecţii menţionaţi la litera a) indicaţi mai sus ,pentru prestarea serviciilor (executarea lucrărilor )destinate realizării proiectelor şi subantreprenorilor acestora.