Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația obștească CCF/HHC Moldova- Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea a unui agent economic din domeniu servicii de catering
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CCF Moldova (www.ccfmoldova.org) este o organizație non-guvernamentală cu experiență în domeniul protecției sociale a copilului și familiei, realizând dreptul fiecărui copil la creștere și dezvoltare în mediul familial și mediul educațional incluziv în care aceștia își pot realiza potențialul.
|
În perioada în perioada iulie 2021 – iunie 2023 în parteneriat cu ChildFund Germania din fondurile Ministerului Federal al Afacerilor Externe al Germaniei, CCF Moldova implementează proiectul “Spre o școală incluzivă în Moldova”. In cadrul proiectului vor fi organizate 3 foruri regionale, față în față in mun. Bălti, or. Orhei si s. Ruseștii Noi. |
Asociația obștească CCF/HHC Moldova- Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea a unui agent economic din domeniu servicii de catering în legătură cu organizarea evenimentului din 27 aprilie 2023 în or. Ialoveni.
Perioadele de formare a evenimentului final
27 aprilie 2023– 65 persoane
Locația și servicii de catering din 27.04.2023 ( or. Ialoveni)
LOCAȚIA: LICEUL Grigore Vieru, or.Ialoveni
1– Pauză de cafea pe zi (65 persoane)
- Prinz pe zi (65persoane)
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului.
|
N/N |
Descrierea serviciilor: |
Număr unități |
Cantitatea |
Preț per pers. (TVA la cota 20%) |
Total (TVA la cota 20%) |
|
1 |
Pauză de cafea (1 pauză*1zi) |
1 |
65 persoane |
||
|
2 |
Prânz (1 prânz*zi) |
1 |
65 persoane |
||
|
3 |
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului. |
1 |
65 persoane |
||
|
4 |
Deservire/Transport |
||||
|
Total (TVA la cota 20%) |
Adăugător solicităm în prealabil meniul varietăților de prânz şi pauze de cafea de care dispuneți. Vă rugam să depuneți/transmiteți oferta pentru serviciile de mai sus însoțită de costurile detaliate atât per persoană cât și total per serviciu (TVA la cota 20%)
I. Cerințe de evaluare:
- Garanţii respectare raportului preţ şi calitate
- Ofertele vor fi prezentate în leicu cota TVA 20%. Plata prin virament în contul furnizorului în lei MDL.
- Oferta de preț va conține data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon, e-mail);
- Experiență de cel puțin 1 ani, în realizarea serviciilor solicitate.
II. Cerințe speciale:
– Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari.
III. Ofertele pot fi trimise în format electronic la adresele:
alexandru.tozlovan@ccfmoldova.org
Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 19 aprilie 2023.
Pentru informații suplimentare puteți sa ne contactați la nr de telefon:
069169904, Busuioc Sergiu, Director de Resurse, CCF Moldova
069347043, Tozlovan Alexandru, Manager procurări, CCF Moldova
Doar agenții economici selectați vor fi contactați
Oferta câștigătoare se va aprecia conform criteriului – preț, calitate, experiență și corespunderea cerințelor înaintate.
Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md




