Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins: Licitație publică privind proiectarea, instalarea și conectarea la rețea a 5 sisteme fotovoltaice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AXA Management Consulting invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Programului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Suedia.
- Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției: ”Proiectarea, instalarea și conectarea la rețea 5 (cinci) centrale Fotovoltaice (în continuare sistem fotovoltaic) cu putere instalată de 6 kW (LOT 01, Anenii Noi), 6 kW (LOT 02, Anenii Noi), 5 kW (LOT 03, Rezina), 5 kW (LOT 04, Rezina) si 5 kW (LOT 05, Comrat) pe acoperișul unor imobile existente”.
- Sursa finanțării: Programul de granturi al PNUD în cadrul Programului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, finanțat de Suedia.
- Termenii și condițiile de livrare solicitați:
- Proiectarea și expertizarea sistemului fotovoltaic - max. 20 zile din momentul semnării contractului de prestări servicii;
- Livrarea și instalarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile din momentul expertizării proiectului;
- Darea în exploatare a sistemului fotovoltaic - max. 20 zile din data finisării lucrărilor.
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: LOT 01, Anenii Noi, LOT 02, Anenii Noi, LOT 03, Rezina, LOT 04, Rezina si LOT 05, Comrat
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii
- Termenul de garanție:
- Panouri fotovoltaice - minim 120 luni;
- Invertor - minim 60 luni;
- Contor - minim 60 luni;
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț specific per kW instalat (lei/kW), care va fi calculat prin împărțirea costului total al ofertei la puterea totală a sistemului fotovoltaic propusă în cadrul acesteia. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta doar sistemele fotovoltaice cu o deviere nu mai mare de + 5 kW de la puterea totală propusă în cadrul ofertelor.
- Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini.
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: Formularul ofertei (F1.1), Specificații tehnice (F2.1) și Specificații preț (F2.2);
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, contor;
- Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc.
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail:websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor EXTINS: 10 aprilie 2023, ora 17:00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru sistem fotovoltaic regiunea CENTRU-SUD, Denumirea ofertantului”.
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format Word, Jpg, etc.).
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!
- Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement
- VEO recruteaza un Business Analyst
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






