Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins: Fundația Regina Pacis solicită oferte de preț pentru procurarea echipamentului tehnic IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația „Regina Pacis” a extins termenul de recepționare a ofertelor de preț pentru procurarea echipamentului tehnic IT, în cadrul proiectului ”Holistic Assistance of Ukrainian Refugees in Moldova” finanțat de Project HOPE.
1. Partea contractantă: Fundația Regina Pacis
2. Adresa: mun. Chișinău, str. Sfatul Țării, 17, oficiul 32.
Informațiile privind specificațiile tehnice și cantitățile necesare sunt indicate în tabel:
Lot nr. 1
|
Nr. |
Denumire produs |
Specificații (minime obligatorii) solicitate |
|
|
1. |
Laptop (3 unități)
|
Procesor performant |
Intel i-5 Gen 11 Sau Ryzen 5 Gen 5 |
|
Memorie |
16 GB |
||
|
Stocare |
SSD 512 GB NVMe |
||
|
Porturi |
USB-A - 2, USB-C – 1, RJ-45 (Se poate adapter) – 1, HDMI – 1, Audio Jack |
||
|
Ecran |
15.6’, Full HD tip IPS |
||
|
Bluetooth & Wi-Fi |
Bluetooth v.5.0, Wi-Fi – 802.11n,ac,ax |
||
|
Web-Camera |
HD & Mic |
||
|
Tastatura |
Tastatura ru/en cu Numpad (Daca stickere – deja incleiate) |
||
|
2. |
Mouse (3 unități) |
Wireless |
|
|
3. |
PC ALL in ONE (1 unitate) |
Procesor |
Intel i-5 Gen 12 |
|
Memorie |
16 GB DDR4, 512 GB NVME SSD |
||
|
Porturi |
USB-A 2.0 – 2, USB-A 3.* - 2, RJ-45 – 1, HDMI – 1, Audio Jack |
||
|
Ecran |
23.8”, Full HD tip IPS |
||
|
Bluetooth & Wi-Fi |
Bluetooth v.5.0, Wi-Fi – 802.11ac,ax |
||
|
Web-Camera |
HD & Mic |
||
|
Tastatura |
Tastatura ru/en cu Numpad (Daca stickere – deja incleiate), Wireless |
||
|
Sistem Operațional |
Windows 11 PRO |
||
|
Garanția pentru toate produsele |
Min. 24 luni Prezența certificatului de garanție obligatorie |
||
Lot nr. 2
|
Nr. |
Denumire produs |
Specificații (minime obligatorii) solicitate |
|
1. |
MFD Printer (1 unitate)
|
Printer pe ambele părti A4 (Duplex) Scaner cu feeder automat pe ambele părti A4 (DADF) Caracteristici de bază: - Format: A4 - Tip imprimantă: Laser - Mod printare: Alb - negru - Interfață rețea: Ethernet (RJ-45) / Wi-Fi - Alimentare documente automat |
|
Garanția |
Min. 24 luni Prezența certificatului de garanție obligatorie |
|
Lot nr. 3
|
Nr. |
Denumire produs |
Specificații (minime obligatorii) solicitate |
|
|
1. |
Server, NAS - network attached storage (1 unitate) |
Capacitate memorie |
6-8GB DDR4 |
|
Tipuri de conectiune |
2 x USB 3.0 port 2 x RJ-45 1GbE LAN Port Network 4 x Drive Bays 3.5" SATA HDD 2 x M.2 Drive Slots M.2 2280 NVMe SSD |
||
|
Dispozitiv de stocare |
2 x 4TB 3.5" SATA HDD NAS Compatibil |
||
|
Dispozitiv de stocare Cache |
2 x 250GB M.2 2280 NVMe SSD NAS Compatibil după lista producatorului. |
||
Ofertele pot fi depuse pentru 1 lot, 2 loturi sau toate 3 loturi. Oferta în limba română trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale care să ateste că societatea este înregistrată ca persoană juridică.
1. Prețul: Prețul trebuie sa fie indicat în Lei Moldovenești (MDL) cu TVA inclus. Prețul trebuie să includă costurile necesare livrării produselor la adresa indicată de solicitant in raza municipiului Chișinău.
2. Evaluarea şi acordarea contractului: Ofertele considerate ca fiind adecvate vor fi evaluate în baza celui mai bun raport calitate-preț (documentelor prezentate și a criteriilor de selecție).
Criterii de selecție:
1. Cel mai bun raport calitate-preț.
2. Experiența și portofoliul organizației.
Documente solicitate:
1.Oferta prezentată în corespundere cu cererea de ofertă, cu semnătura persoanei responsabile și ștampila companiei.
2. Prezența în anexă la ofertă a:
(a) Certificatului de înregistrare;
(b) Licență/Autorizație de activitate;
(c) Denumirea companiei, adresa poștală, persoana de contact, email-ul și telefonul de contact, rechizitele bancare;
Valabilitatea ofertei: Oferta trebuie să fie valabilă timp de treizeci (30) zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.
Termen limită: Ofertele se primesc până la 24 februarie 2023, ora 18:00.
Pachetul de documente va fi expediat la adresa de email chisinau@reginapacis.org sau depuse la adresa str. Sfatul Țării 17, oficiul 32, mun. Chișinău, Fundația Regina Pacis.
Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon +373 22 235511
Ofertantul trebuie să examineze cererea de ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin cererea de ofertă poate duce la respingerea ofertei.
Fundația „Regina Pacis” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Extended Deadline: Communication and Public Outreach Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Kotlin developer)
- BNM angajează Economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





