- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere prin procedura de achiziție Cererea ofertelor de preţuri
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
privind achiziționarea: Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere
(se indică obiectul achiziției)
prin procedura de achiziție Cererea ofertelor de preţuri
(tipul procedurii de achiziție)
NOTA BENE: Bunurile produse în Republica Belarus și în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul
prezentei achiziţii.
- Denumirea autorității contractante: Primăria satului Pelivan
- IDNO:_1007601003323
- Adresa: satul Pelivan, raionul Orhei
- Numărul de telefon/fax: 0235-68-4-26 (fax); mob. 069470000; mob. 079814020;
- Adresa de e-mail și pagina web oficială ale autorității contractante: pelivan@mail.ru; www. primariapelivan.md;
- Adresa de e-mail sau pagina web oficială de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: : pelivan@mail.ru; www. primariapelivan.md;
- Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate: APL nivelul I
- Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri/servicii:
|
Nr. d/o |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată (MDL) |
|||
|
1 |
Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere |
Buc. |
44 |
Stare bunuri: noi |
||||
|
Capacitate: 1100 l |
||||||||
|
Material: polietilenă de înaltă densitate - HDPE |
||||||||
|
Capac: ușor manevrabil, prevăzut cu mânere rezistente și două puncte de prindere de corpul pubelei |
||||||||
|
Roți: cauciuc dens, diametrul minim- 200 mm |
||||||||
|
Ax roți: oțel zincat |
||||||||
|
Culoare: negru (posibilitate de a inscripționa informații utile și avertismentele) |
||||||||
|
Bunuri corespund cu standardele SR EN 840 - 1, SR EN 840 – 5 și SR EN 840 – 6 (Certificate de conformitate) |
||||||||
|
Garanție: minim 12 luni |
||||||||
|
Produsele vor fi compatibilecu standartele de ridicare si golirea euroconteinerelor,vor asigura manevra bilitate usoara. |
||||||||
|
Valoarea estimativă totală |
|
Termen de livrare (maxim): 120 zile |
||||||
- În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora:Nu se aplică
- În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
- Pentru un singur lot;
- Pentru mai multe loturi;
- Pentru toate loturile;
- Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant
- Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite
(indicați se admite sau nu se admite)
- Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați:Bunurile vor fi livrate în termen de maxim 30 zile după semnarea contractului.
- Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2023
- Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (documentație):
|
Nr. d/o |
Criteriile de calificare și de selecție (Descrierea criteriului/cerinței) |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivel minim/ |
|
1. |
Cerere de participare |
Cerere de participare - conform anexei nr.2, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
2. |
Formularul ofertei |
Formularul ofertei - conform anexei nr.3, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
3. |
Garanția pentru ofertă |
Garanţie bancară pentru ofertă - conform anexei nr. 11, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
4. |
Specificatii tehnice și de preț |
Specificații tehnice şi de preţ - conform anexei nr.4, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
5. |
Formular informativ despre ofertant |
Formular informativ despre ofertant- conform anexei nr.6, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
6. |
Raportul financiar pentru anul 2022 |
Raportul financiar –copie confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
7. |
Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit |
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice – copie, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice |
Obligatoriu |
|
8. |
Certificat de efectuare sistematica a platii impozitelor,contributiilor |
Copia originalului eliberat de Inspectoratul Fiscal, confirmata prin semnatura si stampila participantului |
Obligatoriu |
|
10. |
Certificat de atribuire a contului bancar |
Copia originalului eliberat de banca detinatoare de cont, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice. |
Obligatoriu |
|
11. |
Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie – original – eliberat de Participant, care reflectă următoarea informaţie: - experienţa acumulată, performanţele; - volumul de producere, desfacere; - numărul angajaţilor; - dotarea tehnică; - anexarea copiei contractelor încheiate ş.a. |
Declaraţie lucrări similare - conform anexei nr.8, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice; Declaraţie dotări - conform anexei nr.9, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice; Declaraţie privind personalul - conform anexei nr.10, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice; Notă: Se vor anexa acte doveditoare conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi; |
Obligatoriu |
|
12. |
Neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere |
Declaraţie etică -conform anexei nr.7, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice; |
Obligatoriu |
|
13. |
Certificat pentru confirmarea bonităţii Participantului – original – eliberat de Inspectoratul Fiscal, care reflectă următoarea informaţie: - Participantul nu se află în proces de lichidare sau faliment; - patrimoniul participantului nu este sechestrat; - activitatea Participantului nu este suspendată. |
Certificat cu privire la situația contribuabilului – original, eliberat de Inspectoratul Fiscal al Republicii Moldova; |
Obligatoriu |
|
14. |
Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante |
Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat |
Obligatoriu |
|
15. |
Garanția de buna execuție -10% |
Garanția de buna execuție - conform anexei nr.12, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice; |
Obligatoriu (până la semnarea contractului) |
- Garanția pentru ofertă, după caz scrisoare de garantie bancara,cuantumul 1%.
- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz):
- Bunurile produse în Republica Belarus și în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul prezentei achiziţii.
- plata va fi efectuată în decurs de 30 zile de la emiterea facturii în SIA e-factură,în lei moldovenesti;
- ofertantul va asigura deservirea tehnică necesară şi piese de schimb pe toată durata de funcţionare a produsului, stabilită în documentele normative sau declarată de către producător ori convenită de părţi;
- Ofertele se prezintă în valuta MDL
- Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului:calitate/pret.
- Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:nu se aplică
|
Nr. d/o |
Denumireafactoruluideevaluare |
Ponderea% |
|
1 |
Calitate |
60% |
|
2 |
Pret |
40% |
- Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- Adresa la care trebuie depuse ofertele:
- Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile
- Locul deschiderii ofertelor:Pelivan
1.Ofertele întârziate vor fi respinse.
2.Ofertele se prezinta in plic sigilate.
3.Ofertele onlain nu se accepta.
- Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor
- Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele:limba de stat
- Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Proiectul de implicare civică – Mă Implic.
Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:
Grupul de lucru al Autorităţii contractante
__Primăria satului Pelivan___________________________
Adresa: _s. Pelivan, raionul Orhei, str. Ion Pelivan 5_____________;
Tel/Fax/email: mob.:069470000(primar), mob: 079814020 (contabil)fax: 023568426
- Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare:____________________________
- Alte informații relevante: ________________________________________________________
Conducătorul grupului de lucru: Zaporojan Veaceslav ____________________.
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








