CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere prin procedura de achiziție Cererea ofertelor de preţuri
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING




Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
02/02/2023

ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere prin procedura de achiziție Cererea ofertelor de preţuri

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

ANUNȚ DE PARTICIPARE

privind achiziționarea __Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere_
                                                             (se indică obiectul achiziției)
prin procedura de achiziție Cererea ofertelor de pre
ţuri
                                                           (tipul procedurii de achiziție)

NOTA BENE: Bunurile produse în Republica Belarus și în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul  

                       prezentei achiziţii.

  1. Denumirea autorității contractante: __Primăria satului Pelivan___
  2. IDNO:_1007601003323
  3. Adresa: satul Pelivan, raionul Orhei____
  4. Numărul de telefon/fax: __0235-68-4-26 (fax); mob. 069470000; mob. 079814020;___________
  5. Adresa de e-mail și pagina web oficială ale autorității contractante: pelivan@mail.ru; www. primariapelivan.md;
  6. Adresa de e-mail sau pagina web oficială de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: : pelivan@mail.ru; www. primariapelivan.md;
  7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate: APL nivelul I
  8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri/servicii:

 

Nr. d/o

Denumirea bunurilor/ serviciilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

Valoarea estimată

(MDL)

 

1

Euroconteinere destinate colectării deșeurilor nepericuloase menajere

Buc.

44

Stare bunuri: noi

   

Capacitate: 1100 l

 

Material: polietilenă de înaltă densitate - HDPE

 

Capac: ușor manevrabil, prevăzut cu mânere rezistente și două puncte de prindere de corpul pubelei

 

Roți: cauciuc dens, diametrul minim- 200 mm

 

Ax roți: oțel zincat

 

Culoare: negru (posibilitate de a inscripționa informații utile și avertismentele)

 

Bunuri corespund cu standardele SR EN 840 - 1, SR EN 840 – 5 și SR EN 840 – 6 (Certificate de conformitate)

 

Garanție: minim 12 luni

 

Produsele vor fi compatibilecu standartele de ridicare si golirea euroconteinerelor,vor asigura manevra bilitate usoara.

 
   
   
   

Valoarea estimativă totală

 

   

Termen de livrare (maxim): 120 zile

  1. În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora:Nu se aplică
  2. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
  • Pentru un singur lot;
  • Pentru mai multe loturi;
  • Pentru toate loturile;
  • Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant________________
  1. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite

                                           (indicați se admite sau nu se admite)

  1. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați:Bunurile vor fi livrate în termen de maxim 30 zile după semnarea contractului.
  2. Termenul de valabilitate a contractului: 12.2023
  3. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (documentație):

Nr. d/o

Criteriile de calificare și de selecție

(Descrierea criteriului/cerinței)

Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:

Nivel minim/
Obligativitatea

1.

Cerere de participare

Cerere de participare - conform anexei nr.2, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

2.

Formularul ofertei

Formularul ofertei - conform anexei nr.3, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

3.

Garanția pentru ofertă

Garanţie bancară pentru ofertă - conform anexei nr. 11, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

4.

Specificatii tehnice și de preț

Specificații tehnice şi de preţ - conform anexei nr.4, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

5.

Formular informativ despre ofertant

Formular informativ despre ofertant- conform anexei nr.6, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

6.

Raportul financiar pentru anul 2022

Raportul financiar –copie confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

7.

Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit

Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice – copie, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice

Obligatoriu

8.

Certificat de efectuare sistematica a platii impozitelor,contributiilor

Copia originalului eliberat de Inspectoratul Fiscal, confirmata prin semnatura si stampila participantului

Obligatoriu

10.

Certificat de atribuire a contului bancar

Copia originalului eliberat de banca detinatoare de cont, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice.

Obligatoriu

11.

Certificat pentru confirmarea capacităţii executării calitative a contractului de achiziţie – original – eliberat de Participant, care reflectă următoarea informaţie:

-         experienţa acumulată, performanţele;

-         volumul de producere, desfacere;

-         numărul angajaţilor;

-         dotarea tehnică;

-         anexarea copiei contractelor încheiate ş.a.

Declaraţie lucrări similare - conform anexei nr.8, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice;

Declaraţie dotări - conform anexei nr.9, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice;

Declaraţie privind personalul - conform anexei nr.10, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice;

Notă: Se vor anexa acte doveditoare conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi;

Obligatoriu

12.

Neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere

Declaraţie etică - conform anexei nr.7, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice;

Obligatoriu

13.

Certificat pentru confirmarea bonităţii Participantului – original – eliberat de Inspectoratul Fiscal, care reflectă următoarea informaţie:

-         Participantul nu se află în proces de lichidare sau faliment;

-         patrimoniul participantului nu este sechestrat;

-         activitatea Participantului nu este suspendată.

Certificat cu privire la situația contribuabilului – original, eliberat de Inspectoratul Fiscal al Republicii Moldova;

Obligatoriu

14.

Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante

Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat

Obligatoriu

15.

Garanția de buna execuție -10%

Garanția de buna execuție - conform anexei nr.12, confirmata prin aplicarea semnaturii electronice;

Obligatoriu (până la semnarea contractului)

  1. Garanția pentru ofertă, după caz scrisoare de garantie bancara,cuantumul   1%.
  2. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz):
  • Bunurile produse în Republica Belarus și în Federația Rusă nu sunt eligibile în cadrul prezentei achiziţii.
  • plata va fi efectuată în decurs de 30 zile de la emiterea facturii în SIA e-factură,în lei moldovenesti;
  • ofertantul va asigura deservirea tehnică necesară şi piese de schimb pe toată durata de funcţionare a produsului, stabilită în documentele normative sau declarată de către producător ori convenită de părţi;
  1. Ofertele se prezintă în valuta MDL
  2. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului:calitate/pret.
  3. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:nu se aplică

 

Nr. d/o

Denumireafactoruluideevaluare

Ponderea%

1

Calitate

60%

2

Pret

40%

  1. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
  • _____________________
  1. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

____________________________________________________

  1. Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile
  2. Locul deschiderii ofertelor:Pelivan___________________

1.Ofertele întârziate vor fi respinse.

2.Ofertele se prezinta in plic sigilate.

3.Ofertele onlain nu se accepta.

  1. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:

Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor

  1. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele:limba de stat
  2. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Proiectul de implicare civică – Mă Implic.

Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Grupul de lucru al Autorităţii contractante

__Primăria satului Pelivan___________________________

Adresa: _s. Pelivan, raionul Orhei, str. Ion Pelivan 5_____________;

Tel/Fax/email: mob.:_069470000(primar), mob: 079814020 (contabil)fax: 023568426______

  1. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare:____________________________
  2. Alte informații relevante: ________________________________________________________

 

Conducătorul grupului de lucru: Zaporojan Veaceslav ____________________.



Articol precedent: RE-Tender no. 91165093 for the procurement of Sport game equipment Precedent Articolul următor: Internews Request for Proposals: IT equipment Următor
  • Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
  • AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
  • Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md