Solicitarea ofertelor pentru comercializarea rechizitelor de birou



Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta (pentru anul 2023) o companie specializată în comercializarea rechizitelor de birou care va fi partenerul Fundaţiei Est-Europene pe parcursul anului 2023 în aprovizionarea acesteia cu produsele necesare la cerere.

Cadrul general

Fundaţia Est-Europeană este o organizaţie neguvernamentală, non-profit, constituită la nivel naţional în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova (înregistrată de Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova la data de  03 noiembrie 2009).

Aici găsiți Termenii de Referință, care conțin anexele pentru acest concurs:

Fundația Est-Europeană anunţă concurs pentru selectarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou - FUNDAȚIA EST-EUROPEANĂ (eef.md)

Scopul concursului

Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta (pentru anul 2023) o companie specializată în comercializarea rechizitelor de birou care va fi partenerul Fundaţiei Est-Europene pe parcursul anului 2023 în aprovizionarea acesteia cu produsele necesare la cerere.

Sarcina tehnică

Pentru evaluarea ofertelor comerciale, inclusiv componenta financiară, ofertantul va trebui să completeze Formularul de Aplicare (Anexa nr. 1) și Lista produselor selective (Anexa nr. 2), anexate la prezenta cerere de oferte.

Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente:

  • Formularul de Aplicare (anexa nr. 1) completat integral, cu semnătura și amprenta ștampilei;
  • Lista produselor selective cel mai des utilizate de Fundație, completată integral;
  • Lista de prețuri generalizată a aplicantului pentru rechizitele de birou comercializate (prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv);
  • Modalitatea de vânzare și livrare (comandă online/la telefon/prezență fizică, cu livrare/fără livrare)
  • Copia certificatului de înregistrare.

Criterii de selectare

Pentru identificarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou, iar ulterior contractarea acesteia pentru anul 2023 în calitate de furnizor de bază al Fundației cu rechizite de birou, se va analiza dosarul de aplicare și se va atrage atenție la următoarele lucruri:

 Oferta de preț la produsele menționate în Anexa nr. 2 la Cererea de Oferte (în procesul de evaluare a ofertelor recepționate, va fi simulată o comandă tipică de produse indicate în lista produselor selective cel mai des utilizate de fundație conform Anexei nr. 2);

  1. Condițiile și termenii de livrare;
  2. Modalitatea de vânzare (comandă online/la telefon/prezență fizică);
  3. Condițiile de plată;
  4. Diversitatea sortimentului de rechizite de birou comercializate;
  5. Avantaje în cazul semnării unui contract între Fundaţie şi Companie.

 Cernițe față de companii

  • companii naţionale înregistrate oficial care posedă experiență în domeniul comercializării rechizitelor de birou.

 Termenul limită de depunere a ofertelor este: 15 decembrie 2022, ora 18:00.  

Oferta comercială cu mențiunea – Concurs rechizite de birou - se va expedia prin poșta electronică la adresa de e-mail concurs@eef.md sau se va depune personal la sediul Fundaţiei: str. 31 august 1989, nr. 98, etaj 3, Chişinău.

Pentru întrebări și clarificări vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail concurs@eef.md sau la numărul de telefon (022) 23 53 43, ext. 119.