AO Femeia pentru Societatea Contemporană, solicită ofertă de preț, servicii de alimentare și locație pentru organizarea evenimentelor



ANUNȚ

 privind realizarea concursului de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație pentru organizarea evenimentelor, în cadrul Proiectului „Prevenirea traficului de ființe umane printre refugiații de război din Ucraina”.

 Organizare:

 

Asociația Obștească „Femeia pentru

Societatea Contemporană”

Sectorul:

Non-guvernamental

Locație:

Republica Moldova, Chisinau

Perioada de implementare:

Noiembrie, 2022

Termen limită de aplicare:

09/11/2022 18:00

AO „Femeia pentru Societatea Contemporană” anunță concurs pentru selectarea unui prestator de servicii alimentare și sala pentru organizare  seminar, care se va desfășura în luna Noiembrie,  2022 in Chisinau.

Seminarele se realizează în cadrul proiectului de țară „Sprijin pentru refugiați sub umbrela APSCF”, implementat de APSCF cu suportul financiar oferit de Diakonie Katastrofenhilfe (DKH), Germania.

 Obiectivul achiziției:

Selectarea unui prestator de servicii, care să ofere servicii de alimentare și locație în perioada anunțată.

Servicii solicitate:

 

Nr.

Poziția

Unitate de măsură

Cantitate

Preț unitate fara TVA (în MDL)

Total fără TVA (în MDL)

1

Sală de ședințe cu capacitatea de cel puțin 33 persoane (cu respectarea distanței sociale), dotată cu echipament de proiectare și microfoane

O sală / per z

1

   

2

Pauză de cafea

Per persoană

33

   

3.

Prânz

Per persoană

33

   

4.

Apă plată în sala de ședință

per sticla

33

   

Total:

         

 Condiții de eligibilitate:

  • Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
  • Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
  • Reputație ireproșabilă;
  • Disponibilitatea infrastructurii de alimentare și săli de ședință la capacitatea solicitată în acești termini de referință.

Cerințe pentru aplicare la concurs:

 Persoanele juridice interesate vor depune dosarul pentru concurs, cu următoarele documente:

  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Autorizația de prestare a serviciilor solicitate;
  • Oferta financiară, întocmită conform modelului din termenii de referință.

Oferta financiară va fi semnată și ștampilată.

  • Meniul propus separat pentru pauza de cafea și prânz (semnat și ștampilat).

Notă: Toate tarifele vor fi indicate la cota TVA 0.

Criteriile de evaluare a ofertelor:

  • Disponibilitatea spațiului pentru organizarea ședinței consultative și a serviciilor de alimentare;
  • Oferta de preț (unde se va ține cont de raportul preț–calitate).

Procedura de aplicare:

 Termenul limită de depunere a ofertelor este 09 Noiembrie 2022, ora 18:00.

Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail:sefa.elect@gmail.com; opiniata.afsc@gmail.com, cu titlul mesajului „Concurs servicii de organizare a evenimentelor”. Pentru întrebări sau precizări, ne puteți contacta la emailul indicat mai sus, sau la nr. de tel. Mob. +37378889575

 

Articol adaugat de: afsc afsc