Achiziție rechizite de birou



Bunuri: Rechizite de birou 

Organizație: Solidarity Fund PL în Moldova  

Tipul contractului: Vânzare-Cumpărare 

Durata contractului: octombrie 2022-octombrie 2027 

Termenul limită de depunere a dosarelor: 24/10/2022, ora 09:00 

Context: Solidarity Fund PL în Moldova este reprezentanța Solidarity Fund PL, fundație de stat, gestionată și co-finanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, creată pentru a contribui la dezvoltarea țărilor din vecinătate. Despre activitatea Solidarity Fund PL în Moldova puteți afla mai multe aici.  

Solidarity Fund PL în Moldova, Vă invită să faceți o ofertă pentru executarea comenzii. 

Descrierea achiziției:  

Solidarity Fund PL în Moldova, Vă invită să faceți o ofertă pentru achiziționarea următoarelor tipuri de consumabile:  

Nr.  

Bunuri 

Descriere bunuri 

Preț per unitate (MDL), 

fără TVA sau alte impozite 

1. 

Pix bila 0,7 mm (albastru) 

Cu bilă, transparent, cu grip din cauciuc, 0,7 mm 

  

2. 

Pix cu gel (negru) 

Corp din plastic, vîrf fin de 0,5 mm 

  

3. 

Creion 

Creion simplu, cu radieră 

  

4. 

Riglă 

Din plastic, 30 cm 

  

5. 

Marker 

Marker 

  

6. 

Foarfece 

215 mm 

  

7. 

Ascuțitoare+ radieră 

Ascuțitoare cu rezervor și radieră 

 

8. 

Corector 

2 în 1, corector cu periuță și corector-pix, se usucă rapid și oferă o acoperire bună, volum 10 ml 

 

9. 

Capsator 25 foi 

Capsator (capse №24/6, №26/6), 25 foi cu grosimea până la 80 gr/m2) 

 

10. 

Decapsator 

Decapsator 

 

11. 

Clips (binder) 

19 mm 

 

12. 

Clips (binder) 

25 mm 

 

13. 

Agrafe 

28 mm 

 

14. 

Agrafe 

50 mm 

 

15. 

Perforator 

Din metal rezistent, capacitatea de perforare 40 coli, 80g/mp 

 

16. 

Alonja-îndosarierea documentelor 

Lungimea 105 mm, capsează până la 650 de coli de hârtie 

 

17. 

Box pentru arhivare 

Dimensiune: 350x255x150, Capacitate de până la 800 de coli de hârtie de 80 g / m2. 

 

18. 

Coș pentru gunoi 

Din metal, forma cilindrica, 29х33 

 

19. 

Suport de masă 

Din metal, tip plasă cu 3 compartimente 

 

20. 

Suport vertical 

Din metal, tip plasă cu 3 secții 

 

21. 

Suport vertical 

Din metal, tip plasă, 1 secție 

 

22. 

Cuțit de papetărie 

Lungimea 18 mm, carcasă din plastic 

 

23. 

Capse N24/6 (1000 buc) 

Scoabe metalice, zincate nr 24/6 (1000 scoabe/amb) 

 

24. 

Pioneze-cuie 

Colorate, 50 buc în ambalaj 

 

25. 

Pioneze 

Colorate, 100 buc în ambalaj 

 

26. 

Bandă dublă adezivă 

Bandă adezivă dublă 48 mm x 10 m 

 

27. 

Bandă dublă adezivă 

Banda dublă adezivă 24 mm x 10m 

 

28. 

Bandă adezivă 

Transparentă, 24mm x 30 m 

 

29. 

Tuș pentru ștampile 

Culoarea albastră, 25 ml 

 

30. 

Hârtie pentru tehnica de birou 

A4 (80 gr/m2), 500 foi 

 

31. 

Hârtie pentru tehnica de birou 

A4 (100 gr/m2), 500 foi 

 

32. 

Bloc de hârtie pentru notițe 

76x76 mm, colorată 

 

33. 

Index-uri din plastic 

Index-uri din plastic pentru marcaje multicolore 

 

34. 

Calculator de birou 

Calculator de birou 

 

35. 

Prelungitor 

Prelungitor cu 5 prize, lungimea 5.0 m 

 

Condiții de participare la procesul de achiziție:  

Nu se vor admite la concurs întreprinderile care nu și-au îndeplinit obligațiile în raporturile contractuale anterioare cu SFPL în MD. 

Aplicanți eligibili:  

  1. Companii care vor furniza bunurile menționate mai sus sau altele asemănătoare, care se încadrează în categoria rechizite de birou în dependență de necesitățile survenite pe parcursul perioadei de derulare a contractului; 
  1. Companii care sunt deschise să efectueze livrarea bunurilor la cota TVA0%, conform documentelor confirmative, în cadrul proiectelor scutite de TVA cu drept de deducere; 
  1. Vor fi acceptate ofertele financiare care includ toate tipurile de bunuri menționate, precum și livrarea acestora la sediul organizației. 

Criteriile de evaluare a ofertelor:  

  • Prezentarea setului complet de acte solicitate (max. 10 puncte); 
  • Corespunderea structurii ofertei cu cerințele enumerate mai sus (max. 20 puncte);  
  • Avantajul ofertei, respectând raportul de preț/calitate (max. 30 puncte).  

*Evaluarea conform criteriului „preț” se va baza pe următoarea formulă: P = Pmin / Pof x 30 puncte, unde: Pmin - cel mai mic preț propus; Pof - preț prezentat în oferta examinată P - numărul de puncte acordate ofertei examinate conform criteriului de preț, rotunjit la numărul complet.   

 Oferta trebuie să conțină următoarele date:   

  1. datele de contact (companie, adresa sediului oficial, adresa de corespondență, adresa de e-mail, datele persoanelor de contact, numărul de telefon); 
  1. oferta de preț (prețurile indicate de către ofertant trebuie să fie fixe);  
  1. termeni și condițiile de plată.  

 La ofertă vor fi anexate următoarele documente: 

  1. Certificat de înregistrare a întreprinderii emis de Camera Înregistrării de Stat/Agenția Servicii Publice;  
  1. Alte documente relevante. 

Oferta trebuie trimisă pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, cu o notă /titlu ”Oferta pentru rechizite de birou”. 

* Aplicantul are dreptul de a stabili de sine stătător limitele confidențialității datelor furnizate și de a menționa care din documentele anexate la ofertă sunt confidențiale.  

** Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL exclusiv în scopul desfășurării procesului de achiziții, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Persoanele fizice au dreptul la portabilitatea datelor furnizate și la rectificarea acestora. Datele cu caracter personal  nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al aplicantului. Dacă aveți întrebări privind datele Dvs cu caracter personal ne puteți contacta pe adresa de email info@solidarityfund.md.  

*** În scopul transparenței procesului de achiziție rezultatele licitației cu informația privind prestatorul selectat (denumirea/numele, prenumele, serviciul prestat, prețul, perioada) vor fi publicate pe pagina web a Solidarity Fund PL în Moldova. Participarea la licitație prin expedierea documentelor semnifică acceptarea publicării rezultatelor concursului, cu excepția informațiilor marcate drept  confidențiale.   

**** Până la semnarea Contractului de prestări servicii Prestatorul selectat va semna o declarație de conformitate.