- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. „Social-Asist” inițiază procedura de achiziție a articolelor de mobilier cu montaj inclus în cadrul proiectului „Ludoteca - un serviciu socio-educațional de incluziune a copiilor de vîrstă preșcolară” din Cocieri
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CAIET DE SARCINI
Pentru achiziția articolelor de mobilier cu montaj inclus în cadrul proiectului „Ludoteca - un serviciu socio-educațional de incluziune a copiilor de vîrstă preșcolară” din Cocieri.
1. GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura conducătorului şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA (se anexează scrisoarea de confirmare a aplicării cotei TVA 0%)
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 20 zile de la data depunerii ofertei.
Oferim posibilitatea ca furnizorii să vină sa verifice măsurile pe loc la adresa: raionul Dubasari, satul Cocieri, telefon de contact 078723940.
2. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea: 1 dulap pentru jucării, 1 masă floare (1 buc cu 5 compartimente), 1 stelaj universal pentru materiale didactice, 5 scaune ISO pentru copii(4-5 ani), 2 scaune pentru cadre didactice, 2 etajere cu 2 uși, 1 dulap etajeră, 1 masă cu oglindă logopedică, 1 masă colț pentru Logoped .
3. SPECIFICAŢII TEHNICE
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți |
Semnificația proprietăților |
|
dulap pentru jucării Imagine exemplificativă conform anexei nr. 1 |
1 |
Material carcasa/fațadă |
Laminat |
|
Culoarea |
multicolor |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum - 360 |
||
|
înalțimea(cm) |
Minimum- 186 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum 40 |
||
|
1 măsuță floare (1 buc cu 5 compartimente) Imagine exemplificativă conform anexei nr. 2
|
1 |
Material carcasa/fațadă |
inox/ laminat |
|
Culoarea |
multicoor |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum -118 |
||
|
înalțimea (cm) |
Minimum -55 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -104 |
||
|
scaune ISO pentru copii(3-7 ani)
Imagine exemplificativă conform anexei nr. 3
|
5 |
Material carcasa/fațadă |
Metal/ laminat |
|
Culoarea |
bicolor |
||
|
înalțimea |
35 cm |
||
|
vîrsta |
3-7 ani |
||
|
Scaune pentru cadre didactice Imagine exemplificativă conform anexei nr. 4 |
2 |
Material carcasa/fațadă |
Metal/ material textil |
|
Stelaj universal pentru materiale didactice și jucării
Imagine exemplificativă conform anexei nr. 5
|
1 |
Material carcasa/fațadă |
laminat |
|
Culoarea |
multicolor |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum -186 |
||
|
înalțimea (cm) |
Minimum -186 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -40 |
||
|
Etajeră cu 2 uși
Imagine exemplificativă conform anexei nr. 6
|
2 |
Material carcasa/fațadă |
laminat |
|
Culoarea |
multicolor |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum -100 |
||
|
înalțimea (cm) |
Minimum -186 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -40 |
||
|
Masă cu oglindă logopedică
Imagine exemplificativă conform anexei nr. 7
|
1 |
Material carcasa/fațadă |
laminat |
|
Culoarea |
stejar |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum -200 |
||
|
înalțimea (cm) |
Minimum -186 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -40 |
||
|
Masă colțar pentru logoped
Imagine exemplificativă conform anexei nr.8
|
1 |
Material carcasa/fațadă |
laminat |
|
Culoarea |
stejar |
||
|
lungime (cm) |
Minimum -160 |
||
|
înălțime (cm) |
Minimum -140 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -75 |
||
|
Dulap cu etajeră
Imagine exemplificativă conform anexei nr. 9
|
2 |
Material carcasa/fațadă |
laminat |
|
Culoarea |
multicolor |
||
|
lungimea (cm) |
Minimum -100 |
||
|
înalțimea (cm) |
Minimum -186 |
||
|
Adâncimea (cm) |
Minimum -40 |
Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii.
Vă rugăm să detaliați în oferta dumneavoastră toate caracteristicile tehnice și funcționale care sunt relevante pentru performanțele produsului ofertat.
- Condiții de livrare
a) Locaţia de livrare
Livrarea produsului către Beneficiar, se face în satul Cocieri, raionul Dubăsari.
b) Termenul de livrare
Livrarea se va face în termen de o lună de la data semnării contractului. Produsele vor fi livrate într-o singură etapă (nu se admit livrări parţiale).
c)Transport și montare
Agentul economic are obligaţia de a asigura transportul produselor până la locaţia de livrare și montarea acestora în spațiile unde vor fi amplasate.
Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele pentru ca acestea să facă faţă la manipularea dură din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţiile care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la destinaţia finală.
d) Ofertele prezentate vor fi detaliate- elementele de mobila vor fi prezintate cu schița mobilierului, indicat ce model este și va include o poză sau macheta reală.
3.3. Garanție si service după vânzare
a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea bunurilor pentru o perioadă de minim 12 luni, cu un termen de testare de 30 de zile.
b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului. .
c) În perioada de garanție toate piesele de schimb si intervențiile autorizate vor fi gratuite.
d) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
4. TERMENUL LIMITĂ DE PLASARE A OFERTEI
Termenul limită de plasare a ofertei este data de 24 iunie 2022, ora 18
5. MODALITĂŢI DE PLATĂ
- Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
6. PRECIZĂRI FINALE
- ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Eugeniu Botnari, prin email, sau în plic la biroul A.O. Social Asist ( date de contact 78723940, email: eugen.botnari @gmail.com)
- Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.









- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









