Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asistent în procurări
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Unitatea Consolidată de Implementare a Programului IFAD (UCIP IFAD) invită persoanele interesate ("consultanți") să își manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor de “Asistent în procurări” care va oferi sprijin pentru executarea unor servicii și procese de procurări.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selectare a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul de procurări al IFAD, care poate fi accesat pe site-ul web al IFAD la adresa https://www.ifad.org/documents.
În cadrul procesului de selecție se vor organiza interviuri (în regim obișnuit, față în față sau la distanță prin intermediul Zoom).
Detalii privind criteriile de preselecție le găsiți accesând pagina UCIP IFAD, rubrica Achiziții, licitația 34/22 PRR, Asistent în procurări.
Orice solicitare de clarificări cu privire la acest anunț trebuie trimisă prin e-mail la adresa procurement@ucipifad.md cel târziu la 7 iunie 2022. Clientul va furniza răspunsuri la toate solicitările de clarificări până la data de 8 iunie 2022.
Consultanții interesați trebuie să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile. Expresiile de interes sub formă de Curriculum Vitae (CV), inclusiv cu menționarea/prezentarea a 2-3 recomandări profesionale de la ultimii angajatori, Scrisoarea de intenție (Cover Letter), de la ultimii angajatori/supervizori, trebuie să fie transmise în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau e-mail) până la data de 9 iunie 2022, ora 17:00.
Attn: Nadejda Russu, Senior Procurement Specialist
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






