Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Scrisoare de invitație la licitație deschisă pentru achizția lucrărilor de reparație în orașul Glodeni
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
LICITAŢIE DESCHISĂ PENTRU ACHIZIŢIA LUCRĂRILOR DE REPARAȚIE A SPAȚIULUI DESTINAT SPĂLĂTORIEI SOCIALE DIN OR. GLODENI
Cerere de oferte: 02
Data publicării anunțului: 11 aprilie 2022; 10:00
Termenul limită de prezentare a dosarului: 11 mai 2022; 23:59:59
Procedura de achiziție: Licitație Deschisă
Selecție în baza costului
Tipul contractului: Contract de executare a lucrărilor
CONTEXT
În cadrul proiectului „Serviciul social mobil „Spălătorie Socială” implementat de Asociația Obștească ”Clinica Juridică” susținut financiar de către Fundația Soros Moldova, în baza Contractului de grant nr. G15143 din 26.10.2021, este preconizată achiziția lucrărilor de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale care va deservi persoanele vârstnice și persoanele cu dizabilități din r. Glodeni.
În acest sens, solicităm oferte pentru lucrările de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale din or. Glodeni.
|
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
|
1 |
45453000-7 |
Lucrări de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale din or. Glodeni |
deviza |
1 |
Conform caietului de sarcini |
|
Valoarea estimativă totală 283000,00 MDL (două sute optzeci şi trei mii, 00 lei) TVA 0% |
|||||
DEPUNEREA DOSARULUI
Dosarul de aplicare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini.
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul de aplicare va fi transmis prin e-mail la următoarea adresă: tendercju@gmail.com.
După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată de către AO „Clinica Juridică” sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.
DOCUMENTAȚIA PENRTU CONCURS
Toată documentația necesară pentru concurs o puteți descărca de aici.
De asemenea, documentele pot fi solicitate la adresa de e-mail: tendercju@gmail.com, cu mențiunea „solicitare documente tender reparații”.
DATE DE CONTACT
Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Maria Barbalat, asistent de proiect, e-mail: tendercju@gmail.com.
Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 4 mai 2022, orele 18:00.
- National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
- IWPR: Campaign and Strategic Communication Lead
- GIZ - Communication and PR Specialist
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
- Data Analytics Specialist (NPSA-10) - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






