- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins pentru achiziţa de lucrări pentru construcţia şi instalarea a 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Invitație
Asociația Obștească ”Alternative Sociale”, din r-l Ungheni invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție de lucrări, conform caietului de sarcini și devizului de cheltuieli, a 6 rampe de acces pentru persoanele în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare, în cadrul proiectului ”ARIPI”, implementat cu susținerea financiară acordată de Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească Alternative Sociale Ungheni, C/f 101362000б399, situată pe adresa mun. Ungheni, str. Vasile Alecsandri 4A, of.13
- Obiectul achiziției: 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare;
- Data publicării anunțului: 31.03.2022.
- Sursa alocației: Grant acordat de Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF, LVGA-NG)-02 din 10.12.2021.
- Agenții economici interesați vor efectua vizita de informare la locurile obiectelor pe cont propriu la adresele: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
- Ofertantul va indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero;
- De la Contractor vor fi aşteptate următoarele rezultate: Finalizarea tuturor lucrărilor de construcţie şi instalare, prevăzute în documentele de contract, întermen de maxim 50 de zile calendaristice.
- Locul executării lucrărilor: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
- Modalități de plată: prin transfer în baza actului de îndeplinire a lucrărilor și facturii fiscale;
- Termenul de garanție a lucrărilor: 36 de luni de la data semnării actului de terminare alucrărilor, în corespundere cu Caietul de sarcini;
- Criteriul de evaluare: Calitatea materialelor propuse și cel mai mic preț;
- Se vor evalua ofertele depuse de agenții economici care au vizitat obiectul înaintea termenului de depunere a ofertelor, confirmat de Beneficiar;
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularul ofertei (F1.1), Specificații tehnice (F2.1) și Specificații preț (F2.2).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderiișiExtras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservente;
- Certificate de calitate a materialelor propuse;
- Informații generale despre participant și lista contractelor similare, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact: Nr. Telefon: 067677171
E-mail: ms.frasin@mail.ru
Numele și prenumele persoanei responsabile: Frasin Adriana
- Depunerea ofertelor:Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 12:00, data de 07 aprilie 2022
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: Ungheni str. Vasile Alecsandrii 4A bir 13.
Plicul va fi marcat ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant”[denumirea ofertantului]”;
sau
- Electronic la adresa: ms.frasin@mail.ru indicându-se în subiectul mesajului ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant” [denumirea ofertantului]”;
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
Ofertele întârziate vor fi respinse.
Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
Anexe:
Caiet de sarcini
Lista cu cantitățile de lucrări (F2.1
Formularul ofertei (F1.1)
Specificaţii de preţ (F2.2
Anexele pot fi descărcate accesînd acest link
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








