Contractare companie pentru dezvoltarea și implementarea unei campanii de comunicare și vizibilitate



Asociația Obștească „CASMED” anunță concurs de selectare a unei companii/agenții responsabile pentru dezvoltarea și implementarea unei campaniei de comunicare și vizibilitate în cadrul proiectului „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială”.

Context

Începând cu 2019, Crucea Roșie din Elveția în parteneriat cu Asociația Obștească „CASMED” și Asociația Obștească „HOMECARE” implementează proiectul „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială”, cu susținerea financiară a Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare.

Scopul general al proiectului este să contribuie la asigurarea cu servicii medicale de calitate cu o protecție financiară adecvată a populației Republicii Moldova prin dezvoltarea și aplicarea mecanismelor de responsabilizare socială.

Responsabilizarea socială constituie un angajament reciproc între factorii de decizie, prestatorii de servicii și cetățeni și /sau organizații ale societății civile, care participă direct sau indirect la procesul de guvernare. În contextul proiectului, responsabilizarea socială este un proces continuu de implicare a pacienților, comunității și ONG-urilor în îmbunătățirea activității de planificare, prestare și evaluare a serviciilor de sănătate.

Astfel, activitățile și materialele realizate în cadrul campaniei de comunicare și vizibilitate urmează să contribuie la atingerea următoarelor obiective:

  • informarea și sensibilizarea diferitor categorii de actori-cheie (autorități, instituții medicale, publicul larg) privind conceptul de responsabilizare socială în sănătate;
  • sensibilizarea publicului larg privind dreptul la sănătate;
  • asigurarea vizibilității rezultatelor proiectului „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială” la nivel local, regional și național.

Sarcini și responsabilități

În colaborare cu echipa proiectului, compania/agenția selectată va:

1. Elabora conceptul campaniei de comunicare și vizibilitate privind responsabilizarea socială în sănătate, care va include tipurile de activități, produsele informaționale și canalele/modalitățile de diseminare cele mai potrivite pentru atingerea obiectivului campaniei;

2. Elabora, produce și disemina produse text, grafice și media cu mesaje specifice în contextul campaniei;

3. Asigura reflectarea activităților proiectului în mass-media, în presa scrisă și online, la emisiuni TV/radio, conform planului de acțiuni al proiectului;

4. Evalua post-factum impactul campaniei, utilizând metode cantitative și calitative și va elabora un raport de evaluare.

Pentru mai multe detalii despre sarcini și livrabile vedeți Termenii de referință.

Condiții pentru participare la concurs

  • Experiență demonstrată în domeniul comunicării și promovării de minim 5 ani (prestarea serviciilor de comunicare și vizibilitate, organizare de evenimente publice, elaborarea conceptului pentru materiale informative, foto și video și producerea acestora);
  • Experiență de minim 3 ani de producere, inclusiv elaborare a scenariilor, a spoturilor video și audio de educare/schimbare de comportament/conștientizare, cu conținut social;
  • Echipament tehnic și infrastructura necesară pentru etapele de producție și post-producție;
  • Abilități organizatorice excelente, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor proiectului;
  • Respectarea termenilor stabiliți pentru furnizarea livrabilelor;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă la un nivel adecvat de analiză și prezentare a materialelor solicitate.
  • Elaborarea și implementarea campaniilor de informare/comunicare în domeniul sănătății va fi considerat un avantaj.

Dosarul de participare va include:

  • CV-ul companiei;
  • CV-ul persoanelor responsabile de prestarea nemijlocită a serviciilor;
  • Oferta financiară elaborată în MDL, la cota TVA 0%, cu specificarea costurilor pentru fiecare livrabil/sarcină;
  • O scrisoare de recomandare din partea a 2-3 instituții, companii private, organizații beneficiare.

Termenul-limită de prezentare a ofertei: 13 martie 2022.

Oferta se  va expedia în formă  scanată la adresa de email: casmed.SAccproject@gmail.com  cu tema mesajului „Campanie de informare și vizibilitate”.

Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Pentru informații suplimentare contactați: Livia Golovatîi, coordonator de proiect: tel. 069834207.

 

 

Articol adaugat de: Echitate în sănătate
Alte articole de la acest autor: