- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asistență în implementarea Proiectului, elaborarea contractelor, planificarea achizițiilor, monitorizare, raportare și alte servicii de consultanță în cadrul Proiectului „MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Primăria Municipiului Chișinău a lansat licitația privind achiziționarea serviciilor:
”Asistență în implementarea Proiectului, elaborarea contractelor, planificarea achizițiilor, monitorizare, raportare și alte servicii de consultanță în cadrul Proiectului „MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative”
Procedura de achiziție: Cererea ofertelor de prețuri (COP)
Scopul achiziției este: facilitarea implementării în timp util și eficace a proiectului prin acordarea de suport Unității de Implementare a Proiectului (UIP)
Descrierea misiunii:
Prestatorul oferă asistență și suport în implementarea Proiectului, în gestionarea financiară, planificarea și monitorizarea achizițiilor, elaborarea contractelor, raportarea activităților și alte servicii de consultanță.
Prestatorul îndeplinește următoarele sarcini principale:
- acordarea asistență UIP în rolul său de coordonare a implementării Proiectului, pentru a asigura o abordare armonizată și pentru a evita întârzierile;
- evaluarea, revizuirea și monitorizarea implementării Proiectului;
- pregătirea șabloanelor pentru rapoartele de implementare, acordarea asistenței UIP legate de cerințele de raportare prevăzute în Contractul de grant și Acordul de parteneriat, inclusiv rapoartele consolidate;
- pregătirea și punerea în aplicare a sistemelor de management al Proiectului și de gestionare financiară a acestuia și, acolo unde este necesar, instruirea personalului UIP și crearea sistemelor de plată în timp util în cadrul Contractul de grant, în conformitate cu recomandările și regulamentele UE;
- acordarea asistenței Primăriei mun. Chișinău în pregătirea dovezilor respectării tuturor cerințelor legale: condiții, pacte, reprezentări, raportare etc.;
- asistarea în întocmirea documentelor de licitație pentru achiziția de lucrări, bunuri și servicii. Asistența în procedurile de licitație pentru activitățile Proiectului, inclusiv evaluarea ofertelor, elaborarea rapoartelor de evaluare a ofertelor și pregătirea semnării contractelor;
- efectuarea cercetărilor de piață pentru a evalua riscurile asociate achizițiilor publice și propunerea măsurilor de atenuare pentru a aborda riscurile (cum ar fi modificarea planului de achiziții, tipul de documente contractuale ce urmează să fie utilizate, publicitatea oportunităților de achiziții etc.);
- asistență în monitorizarea și punerea în aplicare a strategiei de comunicare pentru Proiect, asigurând activități de vizibilitate, în conformitate cu recomandările UE.
Perioada clarificărilor: 08 febr 2022 - 15 febr 2022
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2022 - 10 mart 2022
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: calitate-preț
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
Pentru mai multe informații cu privire la această licitație, vă rugăm să accesați: https://achizitii.md/ro/public/tender/21051442/
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de supraveghere TIC și securitatea informației
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Termen extins - Societatea de Cruce Roșie din Moldova anagajeaza Ofițer/ă EMVT, Filiala Chișinău
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









