Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs de selectare a companiei de prestare servicii poligrafice in cadrul proiectului BSB1101 LOC-FOOD
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO „Asociația de Dezvoltare a Turismului în Moldova”, Beneficiar 4 în cadrul proiectului „Dezvoltare locală și cooperare transfrontalieră în domeniul produselor agricole și alimentelor tradiționale (LOC-FOOD)”, realizat cu suportul financiar al POC Bazinul Mării Negre 2014-2020 anunță concurs pentru selectarea unei companii de prestare servicii poligrafice pentru editare de produse realizate în cadrul proiectului.
1. Obiectivul general al proiectului:
Obiectivul general al proiectului este de a sprijini dezvoltarea economică și socială durabilă în zonele rurale agricole în regiunea de intervenție prin inițiative integrate care încorporează aspecte economice, de mediu, sociale și dimensiuni culturale și pentru a spori cooperarea regională. În mod specific, proiectul va sprijini dezvoltarea și promovarea produse alimentare tradiționale locale, contribuind în comunitatea rurală la incluziunea socială, culturală și conservarea biodiversității prin implementarea de strategii comune pentru provocări comune și sprijinirea activităților locale de la om la om.
Proiectul își propune ca scop să promoveze produsele alimentare lente (slow food) precum cele produse locale cu gust excepțional și calitate nutritivă, care conform Regulamentului UE Nr1151 / 2012, pot avea o valoare adăugată beneficiind de o denumire de origine protejată (DOP) sau de o indicaţie geografică protejată (IGP) ori pentru a fi recunoscute ca specialitate tradiţională garantată (STG), stimulând astfel economiile locale pentru păstrarea securității tradiției, dar abordează și problemele de siguranță alimentară.
2. Scopul și conținutul serviciilor contractate
Subcontractarea companiei specializate sau consorțiu pentru realizarea sarcinii compuse din următoarele activități:
1. Producerea ghidului „Sistemul alimentar local”:
Servicii de redactare tehnică și stilistică - 25-30 pagini
Servicii de machetare, format broșură B5, hârtie 150-200 g, (176*250 мм) – vertical; capsare sau încleiere - 1 serviciu
Servicii tipărire – copertă 4 pagini 250g color laminată mată; interior 25-30 pagini, offset, imagini color, tiraj - 500 exemplare
2. Producere „Marketing Guidelines”:
Servicii de redactare tehnică și stilistică - 30 pagini
Servicii de machetare, format broșură B5, hârtie 150-200 g, (176*250 мм) – vertical; capsare sau încleiere - 1 serviciu
Servicii tipărire – copertă 4 pagini 250g color laminată mată; interior 30 pagini, offset, imagini color, tiraj - 500 exemplare
3. Producerea Broșurii „La rădăcinile gustului”:
Servicii de redactare tehnică și stilistică - 60-70 pagini
Servicii de machetare, format broșură B5, hârtie 150-200 g, (176*250 мм) – vertical; capsare sau încleiere - 1 serviciu
Servicii tipărire – copertă 4 pagini 250g color laminată mată; interior 60-70 pagini, offset, imagini color, tiraj - 500 exemplare
Cerinţe de aplicare:
- Experiență în domeniul redactării și tirajării de cărți și alte materiale poligrafice de minimum 2 ani;
- Calitate în muncă, creativitate și flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor ADTM în realizarea sarcinii;
- Respectarea termenelor stabilite pentru realizarea produsului poligrafic.
Structura ofertei:
- Descrierea companiei, adresa, persoană de contact, oferta financiară detaliată în MDL sau Euro, pentru achizițiile scutite de TVA cu drept de deducere;
- copia certificatului de înregistrare,
- portofoliul de activitate relevant.
Criteriile de selecție:
- Prezentarea setului complet indicat în structura ofertei;
- Experienţa relevantă în domeniul prestării serviciilor poligrafice;
- Oferta de preț cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț.
Perioada de activitate:
Activitățile menționate urmează să fie realizate începând cu luna februarie 2022 până 31 august 2022.
Termen limită de aplicare:
Companiile interesate sunt rugate să transmit în forma electronica Descrierea Companiei cu accent pe experiență relevantă, oferta tehnică și financiară, copia Certificatului de înregistrare, pe adresa de email office.adtm@gmail.com. Ofertele trebuie să fie prezentate până la 18.02.2022 ora locală 23:59.
Oferta financiară este la discreția aplicanților și cuatumul ei trebuie să fie realistic și în corespundere cu capacitatea de lucru (suma care este bugetată pentru serviciile date NU va fi comunicată până la momentul selectării companiei sau grupului de experți).
În subiectul scrisorii electronice se va indica „Concurs – selectarea companiei de prestare servicii poligrafice”. Întrebările suplimentare, dar altele decât ce este menționat în anunț, se adresează pe adresa de email indicată sau la tel. 079550731, Marina Miron.
Termenii de Referinta gasiti aici: https://drive.google.com/drive/folders/1lwrELXVcDDewdFNBTjjJKGkdOgfRQ9LK?ths=true
ADTM își rezervă dreptul de a solicita referințe și documente suplimentare, de a negocia oferta financiară propusă, de a anula, prelungi sau relansa concursul de selectare a unei companii de prestare servicii poligrafice.
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









