CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. AO Servicii Sociale Durabile anunță concurs pentru contractare specialist în domeniul construcțiilor (responsabil tehnic)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
20/12/2021

AO Servicii Sociale Durabile anunță concurs pentru contractare specialist în domeniul construcțiilor (responsabil tehnic)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

TERMENI DE REFERINȚĂ

Contractare specialist în domeniul construcțiilor (responsabil tehnic)

 

Poziția: specialist în domeniul construcțiilor (responsabil tehnic)

Angajator: Asociația Obștească Servicii Sociale Durabile

Proiectul ”Fără bariere”– serviciu de integrare socială și profesională a tinerilor cu CES, este implementat de AO Servicii Sociale Durabile din resursele Uniunii Europene în cadrul proiectului „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune”, co-finanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova și AO Institutum Virtutes Civilis

AO Servicii Sociale Durabile este o organizație apolitică, non-profit care dezvoltă și implementează proiecte sociale pentru grupurile social-vulnerabile, inclusiv pentru tineri cu CES și persoane cu dizabilități. Scopul organizației este de a îmbunătăți calitatea vieții persoanelor cu dizabilități și familiilor socialmente vulnerabile prin promovarea drepturilor și incluziunii sociale. Începând cu luna noiembrie 2021, AO Servicii Socaile Durabile a demarat implementarea proiectului” Fără bariere” serviciul de integrare socială și profesională a tinerilor CES

Scopul proiectului este dezvoltarea unui Serviciu accesibil de integrare socială și profesională pentru tinerii cu CES, inclusiv cei cu dizabilități.

Unul dintre obiectivele proiectului presupune facilitarea incluziunii tinerilor cu CES, inclusiv tinerii cu dizabilități locomotorii prin asigurarea condițiilor de accesibilitate la studii profesionale.

În acest sens, AO Servicii Sociale Durabile, contractează specialist în domeniul construcțiilor (responsabil tehnic), care va fi responsabil de verificarea devizelor de cheltuieli, monitorizarea și evaluarea lucrărilor de renovare conform contractului semnat cu compania de construcții.

SARCINILE INCLUSE ÎN SERVICIILE CONTRACTATE

Specialistul în domeniul construcțiilor va fi responsabil de:

  • elaborarea caietului de sarcini, tehnologiile și procedurile pentru efectuarea lucrărilor de construcții;
  • verificarea expertiza tehnică privind lucrările de intervenții autorizate pentru anumite construcții;
  • supravegherea procesului de realizare al construcției în conformitate cu aspectele prevăzute în caietul de sarcini;
  • analiza existenței documentelor care certifică calitatea materialelor pentru construcții și asigurarea că ele corespund cu prevederile caietului de sarcini; în caz contrar, oprește utilizarea acestora;
  • verificarea respectării tehnologiilor de construcție și a sistemului calității în construcții;
  • supravegherea procesului de executare a lucrărilor conform caietului de sarcini;
  • monitorizarea și evaluarea lucrărilor de renovare conform contractului semnat cu compania de construcții;
  • monitorizarea pentru a termina lucrările de construcţie în termenii stabiliţi de contract;
  • participarea la procesul de predare finală a proiectului după finalizarea lucrărilor. 

VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU

Pentru activitățile planificate pentru perioada decembrie 2021 – septembrie 2022 este estimat un volum de 28 zile de lucru. Activitățile vor fi implementate în comun cu directorul de proiect.

Nr.

Sarcini

Activități

Număr zile

  1.  

Elaborarea caietului de sarcini

-        Verificarea devizului de cheltuieli;

-        Elaborarea caietului de sarcini pentru lansarea concursului de contractarea a companiei de construcții;

-        Participarea la ședința de selectarea a ofertei câștigătoarea, după finisarea concursului.

3 zile

  1.  

Monitorizarea și supravegherea

lucrărilor

Supravegherea lucrărilor de accesibilizare și asigurarea execuției acestora conform caietului de sarcini, devizului de cheltuieli și contractului semnat cu compania de construcții:

-        Monitorizarea continuă, în strânsă cooperare cu directorul de proiect a executării lucrărilor și verificarea pe teren a volumului și calității lucrărilor de accesibilizare efectuate de compania contractantă.

-        Monitorizarea lucrărilor de accesibilizare și adaptare pentru a asigura conformitatea lucrărilor cu cerințele de calitate, standardele și normele aplicabile.

-        Verificarea volumului lucrărilor (implementate, acceptate, facturate, achitate), supravegherea calității lucrărilor de inginerie civilă.

-        Examinarea periodică a lucrărilor de accesibilizare și renovare, a calității lor și a certificatelor de primire-predare a materialelor de construcție .

-        Identificarea defectelor în construcție (dacă există), documentarea defectelor (printr-un proces-verbal/act, fotografiere, filmare etc.) cu informarea promptă a directorului de proiect și coordonarea lucrărilor de corectare a defectelor.

-        Supravegherea finalizării în termen a lucrărilor de accesibilizare și renovare în conformitate cu contractul semnat cu compania de construcții.

-        Evaluarea tuturor lucrărilor de accesibilizare și renovare după ce compania contractată a anunțat despre faptul finalizării lucrărilor.

-        Elaborarea unui raport privind finalizarea lucrărilor, inclusiv a unei liste de defecte dacă există.

-        Acordarea de asistență pentru directorul de proiect în timpul procedurii oficiale de acceptare finală. La finalul acestei proceduri va fi pregătit un act oficial de predare-primire.

-        Cooperarea cu inspectorii locali, ingineri delegați de pareteneri în calitate de inspectori tehnici pentru supravegherea executării lucrărilor, pentru a identifica și a soluționa diverse probleme survenite în timpul lucrărilor de construcție (dacă va fi cazul).

20 zile

  1.  

Acceptarea

preliminară și

finală a

lucrărilor

-        Primirea finală a lucrărilor;

-        Asigurarea faptului că toate lucrările restante identificate după finalizarea grosului lucrărilor contractate și trecute în lista lucrărilor neterminate au fost finalizate, iar defectele descoperite în perioada de răspundere pentru defecte au fost înlăturate.

5 zile

 

Total

 

28 zile

CALIFICĂRI:

  • Studii în domeniul construcţiilor şi inginerie civilă sau arhitectură;
  • Certificat de atestare tehnică-profesională în construcții civile;
  • Minimum 3 ani de experienţă de lucru în construcţii;
  • Experiență anterioară demonstrată de elaborare a caietelor de sarcini;
  • Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word și Excel, căutarea online şi managementul datelor.

CARACTERISTICI PERSONALE:

  • Abilităţi excelente de comunicare şi relaţionare interpersonală;
  • Grad înalt de responsabilitate;
  • Integritate, discreţie profesională, capacitatea de a trata subiecte confidenţiale;
  • Tact şi diplomaţie în interacţiunea cu prestatorul de servicii și persoanele cu dizabilităţi;
  • Promovarea lucrului eficient în echipă şi stabilirea clară a priorităţilor în vederea atingerii obiectivelor scontate;
  • Completarea corectă şi la timp a documentelor şi păstrarea lor în conformitate cu cerinţele înaintate;
  • Disponibilitatea de a lucra după un program flexibil.

PROCEDURA DE APLICARE:

Persoanele interesate sunt încurajate să trimită: CV-ul și Oferta financiară (costul pentru o zi de

consultanță).

Dosarul se va expedia la adresa electronică: ssdurabile@gmail.com cu mențiunea „Concurs angajare specialist în domeniul construcțiilor”.

Termen limită de prezentare a dosarului: 28 decembrie 2021.

Doar candidaţii preselectaţi vor fi contactaţi.

Anexa 1

OFERTA FINANCIARĂ

Nr.

Sarcini

Activități

Număr zile

Costul zilelor, EURO,

  1.  

Elaborarea caietului de sarcini

-        Verificarea devizului de cheltuieli;

-        Elaborarea caietului de sarcini pentru lansarea concursului de contractarea a companiei de construcții;

-        Participarea la ședința de selectarea a ofertei câștigătoarea, după finisarea concursului.

3 zile

 
  1.  

Monitorizarea și supravegherea

lucrărilor

Supravegherea lucrărilor de accesibilizare și asigurarea execuției acestora conform caietului de sarcini, devizului de cheltuieli și contractului semnat cu compania de construcții:

-        Monitorizarea continuă, în strânsă cooperare cu directorul de proiect a executării lucrărilor și verificarea pe teren a volumului și calității lucrărilor de accesibilizare efectuate de compania contractantă.

-        Monitorizarea lucrărilor de accesibilizare și adaptare pentru a asigura conformitatea lucrărilor cu cerințele de calitate, standardele și normele aplicabile.

-        Verificarea volumului lucrărilor (implementate, acceptate, facturate, achitate), supravegherea calității lucrărilor de inginerie civilă.

-        Examinarea periodică a lucrărilor de accesibilizare și renovare, a calității lor și a certificatelor de primire-predare a materialelor de construcție .

-        Identificarea defectelor în construcție (dacă există), documentarea defectelor (printr-un proces-verbal/act, fotografiere, filmare etc.) cu informarea promptă a directorului de proiect și coordonarea lucrărilor de corectare a defectelor.

-        Supravegherea finalizării în termen a lucrărilor de accesibilizare și renovare în conformitate cu contractul semnat cu compania de construcții.

-        Evaluarea tuturor lucrărilor de accesibilizare și renovare după ce compania contractată a anunțat despre faptul finalizării lucrărilor.

-        Elaborarea unui raport privind finalizarea lucrărilor, inclusiv a unei liste de defecte dacă există.

-        Acordarea de asistență pentru directorul de proiect în timpul procedurii oficiale de acceptare finală. La finalul acestei proceduri va fi pregătit un act oficial de predare-primire.

-        Cooperarea cu inspectorii locali, ingineri delegați de pareteneri în calitate de inspectori tehnici pentru supravegherea executării lucrărilor, pentru a identifica și a soluționa diverse probleme survenite în timpul lucrărilor de construcție (dacă va fi cazul).

20 zile

 
  1.  

Acceptarea

preliminară și

finală a

lucrărilor

-        Primirea finală a lucrărilor;

-        Asigurarea faptului că toate lucrările restante identificate după finalizarea grosului lucrărilor contractate și trecute în lista lucrărilor neterminate au fost finalizate, iar defectele descoperite în perioada de răspundere pentru defecte au fost înlăturate.

5 zile

 
 

Total

 

28 zile

 

Data ________________________

Semnătura aplicantului____________________



Articol precedent: PROCURARE ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU COMPUTER Precedent Articolul următor: Call for Proposal for Consulting Company to develop the rules on security of work in the operation of water supply and sewerage systems in the Republic of Moldova Următor
  • Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
  • Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
  • Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
  • AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md