Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CEDA anunță selectarea unei companii de audit
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul pentru Educație Antreprenorială și Asistență în Afaceri (CEDA) anunță concurs de oferte pentru achiziția de servicii de audit al proiectului ”Creăm valoare pentru alții: IÎPT dezvoltă competențe profesionale relevante” (CREATIVO) pentru perioada 1 decembrie 2020 – 30 noiembrie 2021.
Compania selectată va presta serviciile solicitate conform Termenilor de Referință anexați mai jos
Termenii de Referință pot fi descărcați aici: Termeni de referință Compania selectată va efectua auditul proiectului CREATIVO și va prezenta Raportul și Nota Informativă anexată aici: Notă informativă până la data de 17 ianuarie 2022.
Oferta de participare la concurs va conține informație concisă cu indicarea următoarelor:
- Date de contact ale companiei (denumirea ofertantului, numărul de contact, adresa electronică);
- Descrierea companiei ofertante, a experienței în domeniu și argumentarea oportunității selectării acesteia;
- CV a persoanelor care vor fi implicate nemijlocit în auditarea Organizației;
- Licența pentru activitatea de audit (copia);
- Oferta financiară, cu indicarea prețului serviciilor de audit
Criteriile de selectare. Examinarea ofertelor va fi efectuată de către Comisia de concurs în baza următoarelor criterii:
- Experiență în domeniu – companiile de audit interesate trebuie să aibă experiență în auditarea organizațiilor necomerciale din Republica Moldova;
- Calificarea echipei care va efectua auditul (minim 3 ani de experiență pentru audit manager și minim 2 ani pentru ceilalți membri ai echipei);
- Prețul total al serviciilor pentru auditul efectuat.
Oferta urmează a fi datată și semnată de către ofertant și expediată prin e-mail la adresa oficiu@ceda.md până pe 10 decembrie 2021, ora 17.00.
Ofertele care nu respectă condițiile din anunț și termenii de referință nu vor fi luate în considerație.
Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 885 425 sau la adresa de e-mail: termolenco@ceda.md
- BAA Digore & Partners angajează: Office Manager
- Fundația pentru Dezvoltare angajează asistent/ă de proiect
- BNM angajează Expert principal în domeniul relațiilor internaționale
- BNM angajează Economist principal, responsabil de controlul financiar
- CRS is hiring Project Assistant Accountability
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






