Tender RfP21/02343: EU4MD/ Brand Promotion for Cahul and Ungheni Regions - extins

Programul EU4Moldova: regiuni cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD în Moldova, este în căutarea unui contractor care să desfășoare, în perioada primului an de promovare (2021-2022), o campanie de branding integrată pentru implementarea Strategiei de Branding și Marketing ale celor două regiuni cheie (Ungheni și Cahul) la nivel național/internațional

și Vă anunță despre extinderea tenderului RfP21/02343: EU4MD/ Brand Promotion for Cahul and Ungheni Regions.

Compania selectată va construi capacități în rândul părților locale interesate pentru a spori imaginea regiunilor, pentru avalorifica avantajele regiunilor și pentru a promova activ noile brand-uri, istorii de succes, agende de dezvoltare ale regiunilor prin cele mai eficiente canale de comunicare, evenimente naționale/internaționale, forumuri de afaceri și alte canale șiinstrumente de comunicare relevante (așa cum este detaliat în Termenii de referință ai documentului RfP).

Pentru informații detaliate despre serviciile necesare, precum și instrucțiuni de aplicare, vă rugăm să accesați documentul Request for Proposal plasat în anunț https://sc.undp.md/tnddetails2_1/2343/

Ofertele pot fi depuse doar on-line până pe data de 22 septembrie 2021, 15:00 (ora Moldovei).

Doritorii de a participa la concurs sunt invitați să se înregistreze din timp în sistemul e-tendering (https://etendering.partneragencies.org) pentru a putea primi informații actualizate despreeventualele modificări ale termenilor și condițiilor concursului.

----------------------------------------------------------------------------------------------

The EU4Moldova: Focal Regions Programme, funded by the European Union and implemented by the United Nations Development Programme (UNDP) and the United Nations International Children's Fund (UNICEF), is looking for a company to promote, during the first promotion year period (2021-2022), an integrated branding campaign – containing logos, core values for Brand and Marketing Strategy implementation, in order to advance the two Focal Regions (Ungheni and Cahul) economic, social and cultural achievements, promote their success stories, nationally and internationally.

The selected Contractor will be building capacities among local target stakeholders to enhance the image of the regions, to capitalize the advantages of the regions, and to actively promote the new branding, success stories, regions development agenda through the most effective communication channels, national/international events, business fora and other relevant communications channels and tools.

Your offer, comprising of Technical and Financial Proposals, shall be submitted in accordance with "Section 3: Bid Data Sheet" of RfP document. Please, pay attention to the submission requirements, especialy to the fact that technical and financial proposals shall be submitted in separate files, while the financial proposal shall be password protected. The password shall not be disclosed unless required in written by UNDP. Please, ensure that no other documents are disclosing your financial proposal apart from Forms F and G which are password protected.

DO NOT DISCLOSE YOUR PRICE IN THE LINE ITEMS. YOU MUST PUT PRICE AS 1$ IN THE E-TENDERING SYSTEM AND PROVIDE THE FINANCIAL PROPOSAL AS ENCRYPTED FILE AS EXPLAINED IN INSTRUCTIONS.

Offers can be submitted only through on-line bidding in e-tendering module at: https://etendering.partneragencies.orgUsername: event.guest
Password: why2change
BU Code: MDA10 and Event ID 0000010178

For a detailed information on the required services, as well as submission instructions, please, access the Request for Proposal document (attached under the "Supporting Documents" section). 

Please find all details for RfP21/02343: EU4MD/ Brand Promotion for Cahul and Ungheni Regions on the following link: https://sc.undp.md/tnddetails2_1/2343/


Contribuie la continuarea proiectului CIVIC.MD. Devino susținător, donează aici.

Become a Patron!



Descopera ONG

Descopera Finanțatori

Active în ultima săptămănă