Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO „Viitorul” anunță Concursul ofertelor de preț la procurarea unei mașini de curățat cereale cu ciclon și trimer
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească ,,Viitorul” din s. Sărata veche, r. Fălești, invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea mașinii de curățat cereale cu ciclon și trimer, în cadrul Proiectului ,,Creștem și sperăm”, finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”
- Denumirea autorității contractante: AO ,,Viitorul” din s. Sarata veche, r. Fălești;
- Obiectul achiziției:Mașină de curățat cereale cu ciclon și trimer
- Data publicării anunțului: 28.07.2021
- Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 15zile din momentul solicitării.
- Locul livrării: s. Țighira, rn. Ungheni
- Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată de vinzator.
- Vămuirea (în caz de necesitate) va fi efectuată de vinzator.
- Ofertantul va indica disponibilitatea achiziționării cu aplicarea cotei TVA 0%.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garantie: 2 ani.
- Criteriul de evaluare: Conformitatea cu specificațiile tehnice și condițiile concursului, și cel mai mic preț.
- Oferta va contine specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
- Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu aplicarea cotei TVA 0%, conform: formularul ofertei (F1.1), specificații tehnice (F2.1)și specificații preț (F2.2);
Notă: Prețul ofertei va include prețul utilajului, serviciile de transportare și descărcarea la destinație, vămuirea (dacă e cazul).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
- Certificat de conformitate;
- Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
- Numele și prenumele persoanei responsabile: Golovatic Lilia
- Telefon de contact: 069216853
- E-mail: movilamagura8@gmail.com
- Depunerea ofertelor:
- Termenul limită de depunere a ofertelor: 26 august 2021, ora 14:00
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la:adresa: s. Sarata Veche, r.Fălești, Golovatic Lilia. Plicul va fi marcat „ Proiectul ,,Creștem și sperăm” , [denumirea ofertantului]”;
- Electronic la adresa: movilamagura8@gmail.com ,indicându-se în subiectul mesajului Proiectul ,,Creștem și sperăm”,[denumirea ofertantului]”.
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura reprezentantului legal din partea ofertantului.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate al ofertei trebuie să fie nu mai mic de 60 zile.
- IWPR: Campaign and Strategic Communication Lead
- GIZ - Communication and PR Specialist
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






