Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO ”LT&Liceum” solicita repetat oferte comerciale pentru achiziționarea de echipament pentru ”Aleea Eficienței Energetice”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
privind achiziționarea de echipament pentru ”Aleea Eficienței Energetice”
1. Informație generală
Denumirea organizației: AO ”LT&Liceum”
Adresa: Str. Ștefan cel Mare 56, MD-6301, Leova, Republica Moldova
Numărul de telefon: 079615967
Adresa de e-mail a organizației: ltliceum2020@gmail.com
Informație despre achiziția echipamentului : Achiziția este efectuată în cadrul Proiectului ”Abilitarea cetățenilor în utilizarea tehnologiilor moderne de eficiență energetică și surse de energie regenerabilă” în orașul Leova.
Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). Partenerul proiectului pentru creșterea potențialului de vizibilitate și implicare a cetățenilor este Asociația Presei Independente (API).
Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale „CONTACT-Cahul”.
European Union in the Republic of Moldova
GIZ Moldova
2. Dosarul de aplicare va conține :
oferta financiară care va include descrierea bunului propus și caracteristicile tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), prețul unitar în MDL cu toate taxele incluse, termenul de livrare și termenul de garanție.
oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată;
certificatul de înregistrare al Companiei/ Licență (copie);
datele de contact (numele, prenumele conducătorului, adresa, telefon de contact, e-mail) și datele bancare ale companiei/ofertantului;
prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).
3. Criteriile de selectare a ofertantului:
dosar complet ce corespunde solicitării ;
termenul de garanție a bunului;
corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în caietul de sarcini;
raport preț/calitate;
termeni restrânși de livrare;
livrare și instalare gratuită în or. Leova
4. Caracteristicile tehnice și funcționale minime:
|
Nr. d/o |
Denumirea bunurilor/serviciilor/l ucrărilor solicitate |
Unitate de măsură Cantitate |
Cantitate |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
|
Lotul I |
Masă cu bănci, panou fotovoltaic cu suport din profil, prize USB Exemplu |
set |
2 |
Iluminat LED,3x6W, lumină albă,dimabil cu sensor de prezență, panouri fotovoltaice 90W (3x30W panels), profile metalice 3500x42 mm, țeavă metalică galvanizată, prize USB,6 USB 1A până la 2A (10 W max.), Blat masă, HPL lemn natural, dimensiunea 1000x600 mm. |
|
Lotul II |
Felinar de gradina cu sursă de iluminat integrat cu panou fotovoltaic și acumulatoare |
bucata |
4 |
Stâlp pentru exterior, corp din aluminiu ,finisat negru antic , dispersoare din sticlă decorativă tip “Waterglass”, Dimensiune (mm): 2177 x 228 x 228, Tip bec LED Putere: 1 x max 50W, Tip alimentare- iluminat integrat cu panou fotovoltaic și acumulator |
Operatorul economic poate depune oferta pentru un singur lot sau pentru ambele.
Prețul ofertei va fi cu TVA la cota 0%
Costul livrării va fi inclus în prețul total.
5. Termenul limită de depunere a ofertelor:
Dosarele de aplicare vor fi depuse în plic sigilat , sau în format electronic la adresa dorin.mrn@gmail.com până la data de 06 iulie 2021, ora 12:00, la adresa Str. Ștefan cel Mare 56, bir.107, MD-6301, Leova, Republica Moldova , cu mențiunea Echipament pentru ”Aleea Eficienței Energetice”.
Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.
6. Achitarea
Achitarea se va efectua în MDL prin transfer în contul bancar indicat de ofertant în factura de plată. Suma va fi achitată integral în maxim 5 zile după livrarea și instalarea bunului.
7. Condiții de livrare
Ofertantul câștigător va asigura transportul echipamentelor la adresa Str. Ștefan cel Mare 56, MD-6301, Leova, Republica Moldova .
Termen de livrare: maxim 20 de zile calendaristice de la momentul semnării contractului.
Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
a) factură fiscală;
b) certificate de garanție.
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








