Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Elaborarea strategiei de comunicare și branding-ului Proiectului „MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Primăria Municipiului Chișinău a lansat licitația privind achiziționarea serviciilor:
”Elaborarea strategiei de comunicare și branding-ului Proiectului „MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative”
Procedura de achiziție: Cererea ofertelor de prețuri (COP)
Scopul achiziției este: Elaborarea Strategiei de Comunicare și Vizibilitate
Rezultatele așteptate de la prestator:
- Manual de Identitate Vizuală a Proiectului (brand book)
- Strategia de Comunicare și Vizibilitate a Proiectului
- Planul de Comunicare al Proiectului
Descrierea misiunii:
Primăria Municipiului Chișinău intenționează să contracteze o companie calificată pentru elaborarea Strategiei de Comunicare și Vizibilitate a proiectului "Move it Like Lublin" în conformitate cu cerințele UE privind vizibilitatea (Manualul de comunicare și vizibilitate pentru acțiunile externe ale UE).
Prestatorul va evalua necesitățile de comunicare/vizibilitate ale proiectului și va propune cele mai bune practici în relațiile publice și comunicare. În plus, se va efectua o analiză a situației referitoare la sondajele publice disponibile, analiza SWOT de comunicare și/sau monitorizarea mass-media.
Pentru a stabili obiectivele de comunicare ale proiectului, analiza principalelor segmente de public țintă este esențială pentru succesul general. Grupurile țintă urmează a fi împărțite în grupuri principale, în funcție de semnificația lor, abilitățile de luare a deciziilor și influență. Ar putea fi utilizată mentalitatea de grup țintă de două tipuri - rațională și emoțională - pentru a schimba mentalitatea actuală în mentalitatea dorită și pentru a motiva publicul țintă să se schimbe și să acționeze.
Prestatorul urmează să dezvolte un mesaj cheie al proiectului și să selecteze instrumentele și prioritățile adecvate de comunicare/ vizibilitate.
În baza strategiei aprobate, va fi elaborat un plan detaliat de comunicare care va include obiectivele și activitățile de comunicare anuale, instrumentele de comunicare și vizibilitate, indicatorii-cheie de performanță și resursele care urmează să fie alocate.
Vor fi selectate criterii de monitorizare ulterioară a implementării activităților de vizibilitate a proiectului pentru a evalua succesul planului de comunicare.
Prestatorul va elabora un manual de identitate vizuală pentru proiect într-o manieră creativă și în conformitate cu specificul și domeniul de aplicare al proiectului. Activitatea sa va include elaborarea unui ghid cu principalele elemente de identitate pentru materialele de vizibilitate a proiectului (de exemplu, modele și contururi ale standului roll up, bannere, șablon PowerPoint, folder, notebook, stilou, prospect, broșură, documente de proiect și alte materiale de comunicare și vizibilitate).
De menționat că reformele din domeniul transportului public vor avea o vizibilitate mare datorită campaniilor de sensibilizare și informare. Acest lucru va conduce la o mai bună percepție publică a Uniunii Europene și la recunoașterea sprijinului oferit de UE pentru îmbunătățirea transportului public în orașul nostru.
Perioada clarificărilor: 15 iun 2021 - 20 iun 2021
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2021 - 29 iun 2021
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: calitate-preț
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP.
Pentru mai multe informații cu privire la această licitație, vă rugăm să accesați: Elaborarea strategiei de comunicare și branding-ului Proiectului „MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative” (achizitii.md)
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








