Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de ofertă pentru servicii de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor de cooperare transfrontalieră și transnațională (audit)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerere de ofertă pentru servicii de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor de cooperare transfrontalieră și transnațională (audit)
A.O. “Centrul de Consultanță în Afaceri” solicita ofertă de preț pentru servicii de audit pentru verificarea cheltuielilor în cadrul proiectului de cooperare transfrontalieră și transnațională care este în implementare.
Număr de referință: BSB908/PP6/GA1EES/21.05.2021
Denumirea Proiectului: BSB Smart Farming - Pregătirea în comun a condițiilor pentru transformarea digitală în sectoarele agricole și conexe din zona bazinului Mării Negre” (SmartFarming)”
Perioada de implementare și durata: 14.07.2020 – 13.03.2022. 20 luni.
Program de finanțare: Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, care este co-finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul instrumentului european de vecinătate și de către țările participante: Armenia, Bulgaria, Georgia, Grecia, Republica Moldova, România,
Suma Grantului (ENI): 87124 EUR. Suma Contribuției (A.O. CCA): 7576 EUR.
Număr de verificări: 2
Perioadele estimate pentru efectuarea verificării:
- primul, iulie- august 2021
- al doilea, după finalizarea proiectului începând cu martie 2022
Standarde de Audit, verificarea se va efectua în conformitate cu:
- Standardul Internațional privind Serviciile Conexe (ISRS) 4400 Angajamente la efectuarea procedurile convenite cu privire la informațiile financiare promulgate de IFAC;
- Codul de etică IFAC pentru contabilii profesioniști, elaborat și emis de către Consiliul de Standarde Internaționale pentru Etică al Contabililor (IESBA) al IFAC.
- Instrucțiunea[1] 15 din 20 noiembrie 2018 , revizuita 02.02.2021 privind beneficiarii din Armenia, Georgia, Republica Moldova, Ucraina și Turcia, care stabilește dispoziții specifice privind verificarea cheltuielilor și a veniturilor unui contract de finanțare nerambursabilă finanțat în cadrul Programului Operațional Comun ENI CBC pentru Bazinul Mării Negre 2014-2020. Instrucțiunea este disponibilă aici și anexele pot fi descărcate de aici https://blacksea-cbc.net/black-sea-basin-2014-2020/reference-documents/
Livrabilele:
- raport privind constatările factuale cu privire la prezentarea către Beneficiar a unui raport privind constatările factuale cu privire la specificul procedurile de verificare efectuate în sprijinul plății solicitate de beneficiarului cu raportul interimar / final;
- raport de verificare a tuturor cheltuielilor și veniturilor (100%) și a legalitatea și regularitatea cheltuielilor declarate. Procesul de verificare trebuie să asigure că cheltuielile declarate sunt reale, corecte, identificabile și verificabile; produsele și serviciile au fost livrate și că cheltuielile sunt conforme cu Programul și normele UE și naționale;
Rapoartele de audit trebuie să fie prezentate în limbile Română și Engleză (obligatoriu).
Candidații eligibili: Companiile de audit și auditorii menționați în Lista auditorilor instruiți pentru efectuarea misiunilor de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor de cooperare transfrontalieră și transnațională publicată de Ministerul Finanțelor.
Calificare și experiență necesară:
- Cel puțin 5 ani de experiență în verificarea cheltuielilor in cadrul proiectelor de cooperare transfrontaliera si transnațională;
- Experiență anterioară în verificarea cheltuielilor in cadrul proiectelor de cooperare transfrontaliera si transnațională a Asociațiilor Obștești - ONG;
- Experți de calificare înaltă cu experiență relevantă în verificarea cheltuielilor in cadrul proiectelor de cooperare transfrontalieră și transnațională și elaborarea rapoartelor aferente;
- Verificarea cheltuielilor în conformitate cu Standardele Naționale de Audit (SNA), cu Standardele Internaționale de Audit (SIA), Programul BSB ENI CBC, normele UE și normele naționale.
Oferta trebuie să includă:
- Formularul de Ofertă anexat completat;
- Anexele:
- Prezentarea companiei / portofoliu, etc.;
- Copia Certificatului/Licenței de Audit;
- Alte documente care demonstrează calificarea Auditorului care va efectua auditul, precum și ale Companiei de Audit (Ex: Calitatea de membru, Certificate de Instruire, Scrisori de Referință/Recomandare de la beneficiari precedenți, etc.).
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 18 iunie 2021, ora 18:00. Ofertele incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate.
Ofertele urmează a fi completate în limba Română şi expediate la adresele de e-mail:projects@cca-ngo.org și ciochina.elena.law@gmail.com cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de verificare a cheltuielilor”. Vor fi examinate doar ofertele complete care corespund cerințelor prezentate mai sus.
Pentru informații suplimentare: Ciochina Elena, coordonator de proiect, GSM. 068384224
https://drive.google.com/drive/folders/1u3B3IHeYwI8DbLz491VuYwmd0rEHORQf?usp=sharing
——————————————————————————————————————————
[1] Revision 2/ February 2021 of INSTRUCTION No.15 laying down specific provisions for the expenditure and revenue verification of a grant contract funded under the ENI CBC Black Sea Basin Joint Operational Programme 2014-2020
- Concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal al Serviciului Contabilitate și Raportare Financiară
- AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









